Стратегічне управління ризиками в розвитку університетської освіти в Україні
- Деталі
- Категорія: Зміст №5 2020
- Останнє оновлення: 02 листопада 2020
- Опубліковано: 31 жовтня 2020
- Перегляди: 1878
Authors:
М. А. Вайнтрауб, orcid.org/0000-0002-2701-7094, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, м. Переяслав, Україна, email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
І. C. Каменська, orcid.org/0000-0003-2872-5065, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, м. Переяслав, Україна, email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
О. М. Бокшиц, orcid.org/0000-0002-3528-5312, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, м. Переяслав, Україна, email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Abstract:
Мета. Проаналізувати ризики в розвитку університетської освіти в Україні, представити модель стратегічного управління ризиками.
Методика. Автори використовували методи:
- наукового узагальнення для обґрунтування особливостей актуальних ризиків, розвитку університетської освіти в Україні;
- логічний метод для формулювання висновків, показників ризиків;
- математичне моделювання у створенні лінійної (статичної та динамічної) моделей.
Результати. Визначені та обґрунтовані ризики в розвитку університетської освіти в Україні. Запропонована математична модель стратегічного управління ризиками. Автори розробили рекомендації ослаблення ризиків з урахуванням їх значущості для університетів на сьогодні й на майбутнє.
Наукова новизна. Проаналізовані актуальні ризики в розвитку університетської освіти в Україні, запропоновані наукові ідеї можливих рішень щодо їх ослаблення, представлена модель стратегічного управління ризиками на найближчий час і на перспективу.
Практична значимість. Практичне використання математичної моделі стратегічного управління ризиками передбачає алгоритм дій щодо їх зменшення або усунення. Результати дослідження проблеми можуть бути корисні керівництву ЗВО, експертам з оцінки рейтингу ЗВО, Департаменту вищої освіти Міністерства освіти України, вченим при вивченні тенденцій і ризиків. Ступінь усунення та ослаблення ризиків може бути одним з основних критеріїв оцінки діяльності університету, його структурних підрозділів, керівників, науково-педагогічного персоналу.
References.
1. Astahov, V. V., & Astahova, Ye. V. (2016). Expanding the competitive position of educational institutions in modern economic conditions. Fundamental research, (1), 94-98.
2. Kaleniuk, I. (2015). The main risks of the development of higher education in Ukraine. Economy of Ukraine, 2(631).
3. Troyan, V. (2013). Ukrainian scientists abroad: brain outflow or enrichment? Vsesvit, (3), 131-135.
4. Mikitin, A. I., & Filicheva, T. A. (2014). Evaluating the risks of a decline in professional training guality using the method of cognitive modeling. Fundamental research, (2), 34-38.
5. Sit down, three! Everyone says Ukraine has failed the PISA test. Retrieved from https://www.liga.net/society/cards/sadis-tri-vse-govoryat-chto-ukraina-provalila-test-pisa-razbor.
6. Who to study for: The most demanded professions. Retrieved from https://ubr.ua/labor-market/education/na-kogo-uchitsia-samye-vostrebovannye-professii-337046.
7. Novosad, A. (n.d.). Reform of funding and management of higher educational institutions: need and plan of actions. Retrieved from https://ru.osvita.ua/vnz/69081/.
8. Dubrovskij, V. (2018). Speed is not as important as sequence. Temp reform, 12 (March, 31 – April, 6). Retrieved from https://zn.ua/macrolevel/temp-reform-279754_.html.
9. Plastun, M. (n.d.). What is mental corruption and why Ukrainians are forgiving to it. Retrieved from glavcom.ua/columns/mplastun/shcho-take-mentalna-korupciya-i-chomu-ukrajinci-do-neji-loyalni-611519.html.
Схожі статті:
Наступні статті з поточного розділу:
- Ідентифікація та оцінка факторів впливу на формування механізму стійкого розвитку підприємства машинобудування - 31/10/2020 05:10
- Культура управління: роль університетських стартапів - 31/10/2020 05:09
- Парадигма державного регулювання та структурної трансформації національної економіки з позицій гомеостазису - 31/10/2020 05:07
- Теоретико-методичні засади оцінювання ефективності управління інститутами спільного інвестування - 31/10/2020 05:06
- Особливості формування інноваційного середовища країни на основі індикативного аналізу ресурсів інновацій - 31/10/2020 05:04
- Моделі вартісного оцінювання науково‑технічних розробок промислових підприємств - 31/10/2020 05:03
- Методичні аспекти оцінки стабільності розвитку підприємств - 31/10/2020 05:01
- Оцінювання цифровізації публічного управління та адміністрування на рівні територіальних громад - 31/10/2020 05:00
Попередні статті з поточного розділу:
- Раціональна організація роботи станції технічного обслуговування електромобілів - 31/10/2020 04:57
- Моделі управління технічними системами запобігання виникнення лісових пожеж - 31/10/2020 04:56
- Деякі проблемні питання криміналізації незаконного видобування бурштину - 31/10/2020 04:54
- Ефективність екологічного оподаткування в європейських країнах: порівняльний аналіз - 31/10/2020 04:52
- Дослідження технології комплексної переробки фосфогіпсу - 31/10/2020 04:51
- Керування пуском потужних електроприводів з оптимізацією за енергетичною ефективністю - 31/10/2020 04:50
- Методика визначення показника ефективності процесу шліфування - 31/10/2020 04:48
- Підвищення ефективності повітророзподілу закручено-компактними струменями в гірничій шахті з використанням теплоутилізаторів - 31/10/2020 04:47
- Потужність гідравлічного гальмування в балансі гідравлічних втрат відцентрового насоса - 31/10/2020 04:45
- Експериментальне дослідження гідравлічного опору деформованих сіток - 31/10/2020 04:44