Гірнича механіка

Фільтр
Показати  
Заголовок
Шляхи підвищення надійності колісних пар локомотивого транспорту
Обчислювальный експеримент з визначення максимальних напружень непідкріплених розрізних барабанів шахтових піднімальних машин
Моделювання процесу гальмування шахтного двовісного локомотива на рейковій колії
Проблеми створення дводвигунових приводів барабанних млинів
Вплив поверхнево-активних речовин у зоні руйнування гірських порід на інтенсивність їх дроблення під дією імпульсних навантажень
Напівемпіричний метод побудови узагальненої параметричної моделі обичайки барабана шахтної підйомної машини
Перспективи розвитку з’єднань вертикальних глибоководних труб великих діаметрів (райзерів). Байонетні з’єднання райзерів
Переваги магніторейкового довантажувача над рейковим гальмом у шахтному локомотиві
Інтегрування диференціального рівняння теплопровідності для визначення теплової навантаженості дискового гальма шахтного локомотива
Взаємозв’язок кругового передатного відношення двопотокової трансмісії з параметром регулювання у разі планетарного механізму на виході

Відвідувачі

3040527
Сьогодні
За місяць
Всього
139
881
3040527

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за розділами Гірнича механіка