Культура управління: роль університетських стартапів
- Деталі
- Категорія: Зміст №5 2020
- Останнє оновлення: 02 листопада 2020
- Опубліковано: 31 жовтня 2020
- Перегляди: 2376
Authors:
О. М. Новак, orcid.org/0000-0003-3187-1872, Університет Григорія Сковороди в Переяславі, м. Переяслав, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
С. М. Мусійчук, orcid.org/0000-0003-1255-6906, Національний університет харчових технологій, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Н. О. Зуєнко, orcid.org/0000-0003-4988-0021, Національний університет біоресурсів і природокористування України, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Abstract:
Мета. Дослідження особливостей імплементації нової культури управління у вищу освіту України.
Методика. Автори використовували методи аналізу й синтезу. Обидва методи забезпечили результати дослідження академічної літератури з обраної проблеми. Методи порівняння та аналогії дозволили зіставити результати дослідження різних держав і регіонів, а також аргументувати висновки.
Результати. Авторами було виявлено, що формування нової культури управління у вищій освіті було ініційовано в США на початку ХХІ століття. Дві ключові рекомендації Конгресу з питань освітньої політики відкрили університетам нове джерело доходів. Університети були залучені до економічної стратегії розвитку держави. З освітніх установ вони перетворилися в генератор нової культури управління, що перетворювала інтелектуальний потенціал молоді в економічне зростання держави й підвищення добробуту суспільства. У роботі розглянуті особливості імплементації нової культури управління у вищу освіту України. Були виявлені і досліджені три проблеми, що роблять неможливою повноцінну імплементацію нової культури управління в українські університети на даному етапі розвитку держави.
Наукова новизна. Автори викрили нові тенденції у формуванні культури управління у вищій освіті США, а також дослідили особливості їх впливу на реформування вищої освіти в Україні.
Практична значимість. Результати дослідження слід розглядати як рекомендації для втілення нової культури управління у вищу освіту України. Нова культура управління, ініційована Конгресом США, розвиває «інноваційний дух» молоді. Вона перетворює інтелектуальний потенціал молоді в державний капітал. Впровадження нової культури управління у вищу освіту України забезпечить економічне зростання держави і, відповідно, підвищення добробуту українського суспільства.
References.
1. Valdivia, W. (2013). University Start-Ups: Critical for Improving Technology Transfer. Retrieved from https://www.brookings.edu/wp-content/uploads/2016/06/Valdivia_Tech-Transfer_v29_No-Embargo.pdf.
2. Bazaluk, O. (2019). Plato’s Traditions in Modern Educational Theories. Annals of the University of Craiova – Philosophy Series, 43(1/2019), 5-20.
3. Gerritsen-van Leeuwenkamp, K., Joostenten Brinke, D., & Kesterd, L. (2017). Assessment quality in tertiary education: An integrative literature review. Studies in Educational Evaluation, 55, 94-116. https://doi.org/10.1016/j.stueduc.2017.08.001.
4. Faust, D. G. (2012). By the Book. The New York Times, May 24. Retrieved from https://www.nytimes.com/2012/05/27/books/review/drew-gilpin-faust-by-the-book.html.
5. Czyż, A., & Svyrydenko, D. (2019). Science Education as a Response to the Needs of the Modern Open “Education for Everyone” System. Future Human Image, 11, 14-21. https://doi.org/10.29202/fhi/11/2.
6. Žukauskas, P., Vveinhardt, J., & Andriukaitienė, R. (2018). The Theoretical Aspect of Management Culture as Part of Organizational Culture. Management Culture and Corporate Social Responsibility, IntechOpen, https://doi.org/10.5772/intechopen.70624.
7. Kricorian, K., Seu, M., Lopez, D., Ureta, E., & Equils, O. (2020). Factors influencing participation of underrepresented students in STEM fields: matched mentors and mindsets. International Journal of STEM Education 7, 16. https://doi.org/10.1186/s40594-020-00219-2.
8. Novak, O., Levchenko, L., Levchenko, I., & Kostenko, O. (2019). Features of master’s degree programs in Ukraine: formation of administrative competencies. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, (3), 158-163. https://doi.org/10.29202/nvngu/2019-1/18.
9. National Science Foundation’s on Science and Engineering Indicators (NSF, 2012). Retrieved from https://www.nsf.gov/statistics/digest12/globalization.cfm.
10. Pylypenko, H., Lytvynenko, N., & Barna, T. (2019). Socio-Cultural Context of Innovative Development. Philosophy and Cosmology, 23, 98-111. https://doi.org/10.29202/phil-cosm/23/9.
11. Rudenko, S., Bazaluk, O., Tsvykh, V., & Kalmuk, I. (2019). The Role of Philosophical Disciplines in Educational Strategies for Specialist Training in the Field of Public Administration. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, (3), 158-163. https://doi.org/10.29202/nvngu/2019-3/22.
12. Stagars, M. (2015). University Startups and Spin-Offs: Guide for Entrepreneurs in Academia. Apress, Berkeley, CA. https://doi.org/10.1007/978-1-4842-0623-2.
13. Link, A. N., & Hasselt, M. (2019). On the transfer of technology from universities: The impact of the Bayh–Dole Act of 1980 on the institutionalization of university research. European Economic Review, 119, 472-481. https://doi.org/10.1016/j.euroecorev.2019.08.006.
14. Bazaluk, O., Havrysh, V., Nitsenko, V., Baležentis, T., Streimikiene, D., & Tarkhanova, E. A. (2020). Assessment of Green Methanol Production Potential and Related Economic and Environmental Benefits: The Case of China. Energies, 13. https://doi.org/10.3390/en1312311.
15. Binhas, A. (2019). Long Term Immigrants as Teachers of New Immigrant Students. Future Human Image, 12, 5-21. https://doi.org/10.29202/fhi/12/1.
16. Dobroskok, I. (2019). Errant Man: The Importance of Cosmological Models in Culture. Philosophy and Cosmology, 23, 90-97. https://doi.org/10.29202/phil-cosm/23/8.
17. Frantsuz, A. (2020). Central and Eastern Europe — the Globalization Process, Hybrid Threats: Political and Legal Aspects. Ukrainian Policymaker, 6, 24-31. https://doi.org/.29202/up/6/3.
18. Verkhovna Rada of Ukraine. Legislation of Ukraine. (n.d.). On Higher Education. Revision on July 24, 2020. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18?lang=en#Text.
19. Binhas, A. (2019). Shared Living in Israel — Higher Education as an Agent of Change in a Conflicted Society. Ukrainian Policymaker, 5, 17-23. https://doi.org/10.29202/up/5/2.
20. Dudkin, P., & Dudkina, O. (2017). Realization of smart ideas: management and infrastructure aspects. Socio-Economic Problems and the State, 17(2), 56-64.
21. Soroka, L., & Kurkova, K. (2019). Artificial Intelligence and Space Technologies: Legal, Ethical and Technological Issues. Advanced Space Law, 3, 131-139. https://doi.org/10.29202/asl/2019/3/11.
Наступні статті з поточного розділу:
Попередні статті з поточного розділу:
- Парадигма державного регулювання та структурної трансформації національної економіки з позицій гомеостазису - 31/10/2020 05:07
- Теоретико-методичні засади оцінювання ефективності управління інститутами спільного інвестування - 31/10/2020 05:06
- Особливості формування інноваційного середовища країни на основі індикативного аналізу ресурсів інновацій - 31/10/2020 05:04
- Моделі вартісного оцінювання науково‑технічних розробок промислових підприємств - 31/10/2020 05:03
- Методичні аспекти оцінки стабільності розвитку підприємств - 31/10/2020 05:01
- Оцінювання цифровізації публічного управління та адміністрування на рівні територіальних громад - 31/10/2020 05:00
- Стратегічне управління ризиками в розвитку університетської освіти в Україні - 31/10/2020 04:58
- Раціональна організація роботи станції технічного обслуговування електромобілів - 31/10/2020 04:57
- Моделі управління технічними системами запобігання виникнення лісових пожеж - 31/10/2020 04:56
- Деякі проблемні питання криміналізації незаконного видобування бурштину - 31/10/2020 04:54