Науково-навчальний консорціум як інституційна проекція інноваційної підготовки фахівців

Рейтинг користувача:  / 1
ГіршийКращий 

Authors:


О.В.Левчук, orcid.org/0000-0001-5046-2367, Вінницький національний аграрний університет, м. Вінниця, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

К.І.Левчук, orcid.org/0000-0003-0459-622X, Вінницький національний аграрний університет, м. Вінниця, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Л.П.Гусак, orcid.org/0000-0002-0022-9644, Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Вінниця, Україна


повний текст / full article



Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. 2022, (2): 148 - 153

https://doi.org/10.33271/nvngu/2022-2/148



Abstract:



Мета.
Визначити сутність, основні можливості та продемонструвати резерви навчально-науково-виробничого комплексу як способу модернізації ринку освітніх послуг в інноваційній моделі розвитку. Описати організаційно-педагогічні умови координації наукового, навчального, інноваційного й технологічного потенціалу колективів-засновників ННВК «Всеукраїнський науково-навчальний консорціум» (ННВК).


Методика.
Здійснено системний аналіз літератури, нормативних документів. Розглянуті різні практики співпраці навчальних закладів і підприємств, наукових інституцій і виробничих об’єктів у світі. Дані були зібрані під час стажування у ННВК «Всеукраїнський науково-навчальний консорціум» на підґрунті індивідуальних і групових інтерв’ю, опитувань і досвіду викладацької та адміністративної діяльності.


Результати.
Трансформація освітніх систем задля відповідності сучасним запитам стейкхолдерів та особистісним потребам майбутнього професіонала досягається шляхом використання в системі професійного становлення молоді ресурсів науково-дослідних господарств, підприємств, одночасно із теоретичним навчанням, інтегруючи в собі їхні переваги. Результативність технології досягається за допомогою створення інноваційної структури освітніх програм усіх рівнів і системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників у Консорціумі. Запропоновані організаційно-педагогічні умови координації наукового, навчального, інноваційного й технологічного потенціалу колективів-засновників ННВК.

Наукова новизна. Спричинене необхідністю модернізації та оптимізації закладів вищої освіти України, співробітництво ринку праці та професійної освіти буде ефективним в умовах навчально-науково-виробничих комплексів за дотримання окреслених організаційно-педагогічних умов.

Практична значимість. Окреслені перспективи реалізації освітніх програм у межах науково-навчальних консорціумів. Описані організаційно-педагогічні умови сприяють інтеграції освітніх програм, професійних стандартів і становленню студентів як професіоналів.


Ключові слова:
професійна освіта, науково-навчально-виробничий комплекс, дуальна освіта

References:


1. Durazzi, N. (2019). The political economy of high skills: higher education in knowledge-based labour markets.  Journal of European Public Policy26(12), 1799-1817. https://doi.org/10.1080/13501763.2018.1551415.

2. Nicolescu, B. (2018). The Transdisciplinary Evolution of the University Condition for Sustainable Development. In Fam D., Neuhauser L., & Gibbs P. (Eds.). Transdisciplinary Theory, Practice and Education, (pp. 73-81). Cham: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-319-93743-4_6.

3. Peggy, M.L., Jason, Ng., Chan, K. Y., Tai Ming Wut, Man Fung Lo, & Szeto, I. (2021). What makes better career opportunities for young graduates? Examining acquired employability skills in higher education institutions. Education + Training, 63(6), 852-871. https://doi.org/10.1108/ET-08-2020-0231.

4. COVID-19 is a serious threat to aid to education recovery. Global Education Monitoring Report 2020. Retrieved from: https://en.unesco.org/gem-report/2020aidtoeducationsocialmedia.

5. Gregori, P., Holzmann, P., & Schwarz, E. J. (2021). Knowledge spillover in entrepreneurial emergence: A learning perspective Technological. Forecasting and Social Change, 166. 120660. https://doi.org/10.1016/j.techfore.2021.120660.

6. Ivanchenko, O. S., Tikhonovskova, S. A., Zalevskaya, A. A., & Belasheva, I. V. (2021). Managing the professional and qualification and innovative potential of youth in the system of higher education.  International Journal of Sociology and Social Policy, 41(1/2), 202-210. https://doi.org/10.1108/IJSSP-03-2020-0089.

7. Terentyeva, I. V., Kirillova, O., Kirillova, T., Pugacheva, N., Lu­nev, A., Chemerilova, I., & Luchinina, A. (2018). Arrangement of cooperation between labour market and regional vocational education system. International Journal of Educational Management, 32(6), 1041-1055. https://doi.org/10.1108/IJEM-10-2017-0296.

8. Vinig, T., & Lips, D. (2015). Measuring the performance of university technology transfer using meta data approach: the case of Dutch universities. The Journal of Technology Transfer, 40, 1034-1049. https://doi.org/10.1007/s10961-014-9389-0.

9. Sachs, J., Rowe, A., & Wilson, M. (2016). 2016 Good practice report – work integrated learning (WIL). Retrieved from https://research-management.mq.edu.au/ws/portalfiles/portal/35597534.

10. Burley, D., Gnam, C., Newman, R., Straker, H., & Babies, T. (2012). Leveraging higher education consortia for institutional advancement. International Journal of Educational Management, 26(3), 274-283. https://doi.org/10.1108/09513541211213345.

11. Verkhovna Rada of Ukraine (n.d.). Law of Ukraine “On Higher Education” of July 1, 2014 No. 1556-VII. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text.

12. Leydesdorff, L., & Ivanova, I. (2016). “Open Innovation” and “Triple Helix” Models of Innovation: Can Synergy in Innovation Systems Be Measured? Journal of Open Innovations: Technology, Market and Complexity, 2(1), 1-12. https://doi.org/10.1186/s40852-016-0039-7.

13. Kaletnik, G., Gunko, I., & Kirieieva,  E. (2016). Practical implementation of the state policy in the field of higher education and the provisions of the new law “On higher education” in the conceptual foundations of training specialists on the basis of the “All-Ukrainian Scientific and Educational Consortium”. Economy, finances, management: Topical issues of science and practice, 9, 7-19. Retrieved from http://socrates.vsau.org/repository/getfile.php/13069.pdf.

14. Björck, V., & Johansson, K. (2019). Problematising the theory–practice terminology: a discourse analysis of students’ statements on Work-integrated Learning. Journal of Further and Higher Education, 43(10), 1363-1375. https://doi.org/10.1080/0309877X.2018.1483016.

15. Oonk, W., Verloop, N., & Gravemeijer, K. P. (2015). Enriching Practical Knowledge: Exploring Student Teachers’ Competence in Integrating Theory and Practice of Mathematics Teaching. Journal for Research in Mathematics Education, 46(5), 559-598. https://doi.org/10.5951/jresematheduc.46.5.0559.

16. Regis-Hernández, F., Martínez-Medina, G., Borjas-Vázquez, H. C., & Olais-Govea, J. M. (2020). Semestre i as an Active Methodology to modify the Teaching-Learning Process in Engineering, 2020 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON), 652-666. https://doi.org/10.1109/EDUCON45650.2020.9125372.

17. Mamica, L. (2020). Firms’ Problem-Oriented Student Theses as an Innovative Method of Teaching and Knowledge Transfer from Universities to Industry. European Journal of Contemporary Education, 9(1), 76-88. https://doi.org/10.13187/ejced.2020.1.76.

18. Pestereva, N., Sun Yuhua, Belyakova, M., & Feng, Jgin (2019). The Formation of the Eurasian Research-and-Education Ecosystem and the Internationalization of Educational Platforms: the Case of Russia and China. European Journal of Contemporary Education, 8(4), 841-854. https://doi.org/10.13187/ejced.2019.4.841.

19. Graf, L., Powell, J. J. W., Fortwengel, J., & Bernhard, N. (2014). Duale Studiengänge im globalen Kontext: Internationalisierung in Deutschland und Transfer nach Brasilien, Frankreich, Katar, Mexiko und in die USA. Retrieved from https://www.daad.de/medien/der-daad/medien-publikationen/publikationen-pdfs/dokmat-band-77.pdf.

20. Webinar “European and Ukrainian experience in training specialists in dual form. Practical aspects”/FABU project to promote the development of vocational education in agricultural colleges (n.d.). Retrieved from http://agrarausbildung-ukraine.net/?p=1279&lang=uk.

 

Попередні статті з поточного розділу:

Відвідувачі

7350809
Сьогодні
За місяць
Всього
84
40312
7350809

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2022 Зміст №2 2022 Науково-навчальний консорціум як інституційна проекція інноваційної підготовки фахівців