Інвестування інфраструктурних проектів будівництва доріг за державно-приватного партнерства у формі концесії
- Деталі
- Категорія: Зміст №2 2021
- Останнє оновлення: 09 травня 2021
- Опубліковано: 30 листопада -0001
- Перегляди: 1283
Authors:
О. В. Цімошинська, orcid.org/0000-0002-2277-3317, Міжрегіональна Академія управління персоналом, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
М. І. Коваль, orcid.org/0000-0003-4544-6834, Міжрегіональна Академія управління персоналом, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Г. О. Кришталь, orcid.org/0000-0003-3420-6253, Міжрегіональна Академія управління персоналом, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Л. М. Філіпішина, orcid.org/0000-0001-9552-1367, Національний університет біоресурсів і природокористування України, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
А. В. Е. Арсаван, orcid.org/0000-0001-8493-5249, Балійська державна політехніка, Балі, Індонезія, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
В. В. Коваль, orcid.org/0000-0003-2562-4373, Одеський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, м. Одеса, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. 2021, (2): 184 - 192
https://doi.org/10.33271/nvngu/2021-2/184
Abstract:
Мета. Обґрунтувати підхід до управління інвестиційною діяльністю розвитку дорожнього господарства України за дотримання принципу синкретизму й використання методики Quality Function Deployment, удосконалити методичний підхід до розрахунку концесійного платежу за brown-field- та green-field-проектами з концесії автодоріг.
Методика. У ході дослідження використана сукупність загальнонаукових і спеціальних методів пізнання: метод Quality Function Deployment (QFD), інвайроментальний підхід, мультимодальний аналіз, декаплінг-індекс (Decoupling Index), декаплінг-фактор (Decoupling Factor), логічне узагальнення, кількісне та якісне порівняння, наукове абстрагування й систематизація.
Результати. За результатами дослідження взаємозв’язку вартості інвестиційного проекту та обсягів робіт за їх видами нами запропонована економіко-математична модель оцінювання потреби в інвестиціях за проектами з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування. Запропонована модель, на відміну від існуючих, заснована на латеральному осмисленні чіткості розмежування потреби в капіталі за видами робіт із розбудови доріг, що забезпечить прийняття управлінських рішень щодо інвестування проектів модельним і інформаційним інструментарієм, що сприятиме отриманню реалістичного оцінювання потреби в капіталі, необхідному для покращення транспортно-експлуатаційного стану автодоріг в Україні.
Наукова новизна. Удосконалено організаційно-економічний механізм управління інвестиційною діяльністю дорожнього господарства та оцінювання ефективності співфінансування інвестиційних проектів за програмами з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автодоріг. Покращена діагностика ефективності інвестування будівництва автомобільних доріг загального користування на умовах державно-приватного партнерства у формі концесії.
Практична значимість. Результати дослідження можуть бути використані в діяльності дорожнього господарства України для розроблення та впровадження інвестиційних проектів за програмами розбудови автодоріг.
Ключові слова: автомобільні дороги, інвестиції, управління інвестиційною діяльністю, інфраструктурні проекти, державно-приватне партнерство
References.
1. Laishram, B. S., & Kalidindi, S. N. (2009). Desirability rating analysis for debt financing of public–private partnership road projects. Construction management and economics, 27(9), 823-837. https://doi.org/10.1080/01446190903222387.
2. Eurostat (2018). Enlargement countries-transport statistics Retrieved from https://ec.europa.eu/eurostat/statistics.
3. Rekova, N., Dolozina, I., Nitsenko, V., Zaitsev, Y., & Zamlynskyi, V. (2018). Budgetary revenue structure at central level of public administration in the federal countries. Administratie si Management Public, 30, 37-50. https://doi.org/10.24818/amp/2018.30-03.
4. Rokicki, B., & Stępniak, M. (2018). Major transport infrastructure investment and regional economic development–An accessibility-based approach. Journal of Transport Geography, 72, 36-49. https://doi.org/10.1016/j.jtrangeo.2018.08.010.
5. Stroiko, T., & Bondar, V. (2017). Transport infrastructure of Ukraine: The modern realities and development prospects. Baltic Journal of Economic Studies, 3(2), 141-146. https://doi.org/10.30525/2256-0742/2017-3-2-141-146.
6. Revoltella, D., Brutscher, P. B., Tsiotras, A., & Weiss, C. (2016). Infrastructure investment in Europe and international competitiveness. EIB Working Papers. Retrieved from https://www.eib.org/attachments/efs/economics_working_paper_2016_01_en.pdf.
7. Chukurna, O., Nitsenko, V., Kralia, V., Sahachko, Y., Morkunas, M., & Volkov, A. (2019). Modelling and Managing the Effect of Transferring the Dynamics of Exchange Rates on Prices of Machine-Building Enterprises in Ukraine. Polish Journal of Management Studies, 19(1), 117-129. https://doi.org/10.17512/pjms.2019.19.1.09.
8. Ieromyna, M. O., Karacharova, K. A., Kirdina, O. G., Dykan, V. V., & Bilous, L. B. (2018). Financial Prerequisites for the Implementation of EU Directives at the Railway Transport in Ukraine. International Journal of Engineering and Technology, 7(4.3), 603-606. https://doi.org/10.14419/ijet.v7i4.3.19965.
9. Chukurna, O., Nitsenko, V., Kralia, V., Sahachko, Y., Morkunas, M., & Volkov, A. (2019). Modelling and Managing the Effect of Transferring the Dynamics of Exchange Rates on Prices of Machine-Building Enterprises in Ukraine. Polish Journal of Management Studies, 19(1), 117-129. https://doi.org/10.17512/pjms.2019.19.1.09.
10. Nitsenko, V., Kotenko, S., Hanzhurenko, I., Mardani, A., Stashkevych, I., & Karakai, M. (2020). Mathematical Modeling of Multimodal Transportation Risks. In: Ghazali R., Nawi N., Deris M., Abawajy J. (eds). Recent Advances on Soft Computing and Data Mining. SCDM 2020. Advances in Intelligent Systems and Computing, 978, (pp. 439-447). Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-030-36056-6_41.
11. State Agency of Motor Roads of Ukraine (2017). Report of the 2014−2017. Retrieved from https://www.kmu.gov.ua.
12. Kalinichenko, A., Havrysh, V., & Nitsenko, V. (2019). Alternative Vehicle Fuel Management: Impact on Energy Security Indicators. In: Krakowiak-Bal, A., & Vaverkova, M. (Eds.). Infrastructure and Environment, (pp. 367-374). Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-030-16542-0_45.
13. Andriushchenko, K., Tepliuk, M., Boniar, S., Ushenko, N., & Liezina, A. (2019). Influence of cost drivers on value-oriented management of investment activity of companies. Investment Management and Financial Innovations, 9(1), 353-364. https://doi.org/10.21511/imfi.16(3).2019.31.
14. Laird, J. J., & Venables, A. J. (2017). Transport investment and economic performance: A framework for project appraisal. Transport policy, 56, 1-11. https://doi.org/10.1016/j.tranpol.2017.02.006.
15. Hutsaliuk, O., Koval, V., Tsimoshynska, O., Koval, M., & Skyba, H. (2020). Risk Management of Forming Enterprises Integration Corporate Strategy. TEM Journal, 9(4), 1514-1523. https://doi.org/10.18421/TEM94-26.
16. Vochozka, M., Rowland, Z., & Vrbka, J. (2016). Financial analysis of an average transport company in the Czech Republic. NAŠE MORE, 63(3), 227-236. https://doi.org/10.17818/NM/2016/SI28.
17. Arata, M., Petrangeli, M., & Longo, F. (2016). Innovative approaches to implement road infrastructure concession through Public-Private Partnership (PPP) initiatives: a case study. Transportation Research Procedia, 14, 343-352. https://doi.org/10.1016/j.trpro.2016.05.086.
18. Goncharuk, A. G., Havrysh, V. I., & Nitsenko, V. S. (2018). National features for alternative motor fuels market. International Journal of Energy Technology and Policy, 14(2/3), 226-249. https://doi.org/10.1504/IJETP.2018.090681.
19. Kwilinski, A., Ruzhytskyi, I., Patlachuk, V., Patlachuk, O., & Kaminska, B. (2019). Environmental Taxes as a Condition of Business Responsibility in the Conditions of Sustainable Development. Journal of Legal, Ethical and Regulatory Issues, 22(25), 1-6. Print ISSN: 1544-0036; Online ISSN: 1544-0044.
20. Villalba-Romero, F., & Liyanage, C. L. (2016). Evaluating success in PPP road projects in Europe: a comparison of performance measurement approaches. Transportation Research Procedia, 14, 372-381. https://doi.org/10.1016/j.trpro.2016.05.089.
Наступні статті з поточного розділу:
Попередні статті з поточного розділу:
- Критерії менеджменту сталого й безпечного функціонування флоту в умовах глобалізації - 09/05/2021 01:26
- Моделювання впливу структурних зрушень на економічну динаміку розвитку України - 09/05/2021 01:26
- Аналіз атак у мережах IEEE 802.11 на різних рівнях моделі OSI - 09/05/2021 01:26
- Принципи відбору, навчання й підтримки навичок безпечної роботи персоналу для підприємств гірничодобувної галузі - 09/05/2021 01:26
- Оцінка шумового впливу на працівників вугільних шахт з урахуванням проходження на робоче місце та назад - 09/05/2021 01:26
- Оцінка потенційної небезпеки установок на станції Рурд Нусс у рамках закону 45/DG (Уаргла, Алжир) - 09/05/2021 01:26
- Оцінка екологічного ризику забруднення ґрунтів і донних відкладень Українського Придунав’я - 09/05/2021 01:26
- Аналіз і прогноз обсягів утворення та утилізації промислових відходів в Україні - 09/05/2021 01:26
- Екологічна політика в галузі безпеки водних ресурсів в ЄС, Україні та інших країнах, що розвиваються - 09/05/2021 01:26
- Математична модель мінімізації витрат металу шляхом урахування розкроювання заготовок у двох переділах - 09/05/2021 01:26