Критерії менеджменту сталого й безпечного функціонування флоту в умовах глобалізації

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Authors:


І. А. Голубкова, orcid.org/0000-0002-9931-8291, Національний університет «Одеська морська академія», м. Одеса, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

О. В. Сєнько, orcid.org/0000-0003-2076-8503, Національний університет «Одеська морська академія», м. Одеса, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Н. С. Лисенко, orcid.org/0000-0001-9375-4693, ПП «Вавілонт», м. Одеса, Україна; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Т. І. Фрасинюк, orcid.org/0000-0003-3458-3796, Національний університет «Одеська морська академія», м. Одеса, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

І. М. Пархоменко, orcid.org/0000-0003-4375-290X, Національний університет «Одеська морська академія», м. Одеса, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


повний текст / full article



Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. 2021, (2): 178 - 183

https://doi.org/10.33271/nvngu/2021-2/178



Abstract:



Мета.
Розробити модель мінімізації ризиків перевезення для посилення критеріальних передумов сталого й безпечного позиціонування флоту.


Методика.
Наукове дослідження, результати якого наведені у представленій статті, виконано із зістосуванням як загальних, так і спеціальних методів пізнання. Були застосовані методи кількісного та якісного порівняння, контент-аналізу, наукового абстрагування й систематизації та метод математичної формалізації.


Результати.
Запропоновано алгоритм критеріального підходу до сталого й безпечного позиціонування флоту за наявності обмежень міжнародного транспортного ринку. Розроблена математична модель мінімізації ризиків перевезення, що дозолить знизити поточні витрати діяльності торгового флоту та, відповідно, сприятиме його сталому й безпечному позиціонуванню. Оскільки для промислових підприємств важливим є зменшення часу й собівартості доставки сировини, комплектуючих, зменшення транспортних витрат на доставку своєї продукції споживачеві, у представленій роботі надано прогнозування обсягів контейнерних перевезень через порти України та проведено порівняльний аналіз із прогнозним трендом контейнерних перевезень на світовому ринку. Це надало можливість сформувати інструмент для визначення відповідного позиціонування флоту.


Наукова новизна.
У ході дослідження розроблені алгоритм критеріального підходу до сталого й безпечного позиціонування флоту за наявності обмежень міжнародного транспортного ринку та математична модель мінімізації ризиків перевезення. Це дозволяє перейти до формування цілісної мультимодальної транспортної системи та злагоджених дій усіх учасників ринку транспортних послуг. Ефективність і надійність системи буде посилюватися можливістю прогнозуванням переорієнтації маршрутів, пов’язаних із посиленням ризиків, і динамічного керування транспортними потоками.


Практична значимість.
Результати дослідження можуть бути використані для створення інтегрованих автоматизованих інформаційних систем динамічного керування перевезеннями з використанням альтернативної маршрутизації транспортних потоків задля мінімізації ризиків. Наведені результати прогнозного дослідження контейнерних перевезень через українські морські портів можуть бути використані для практичних чи наукових цілей.


Ключові слова:
інноваційні технології, морські перевезення, критерії стійкого функціонування, ефективність, позиціонування, менеджмент

References:


1. Yavorska, A. F. (2018). Criterial limitations of sustainable development of local maritime transport complexes. Economy and Society, 17, 182-186. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2018-17-27.

2. Golubkova, I. (2018). Regularities of sustainable development of maritime cruise industry. Intellect XXI, 5, 42-46. Retrieved from http://www.intellect21.nuft.org.ua/journal/2018/2018_5/8.pdf.

3. Sienko, O. (2015). Dynamism of manifold in development of merchant shipping. The bulletin of transport and industry economics, 51, 108-113. https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i51.57478.

4. Makarenko, M., Ustynov, R., Sienko, H., & Babachenko, M. (2019). Creating the Approach for the Evaluation Level of the Efficiency of the Organizational Culture of the Sea Port. In Proceedings of the 2019 7 th International Conference on Modeling, Development and Strategic Management of Economic System (MDSMES 2019), 249-254, https://doi.org/10.2991/mdsmes-19.2019.47.

5. Nitsenko, V., Kotenko, S., Hanzhurenko, I., Mardani, A., Stashkevych, I., & Karakai, M. (2020). Mathematical Modeling of Multimodal Transportation Risks, (pp. 439-447). In: Ghazali R., Nawi N., Deris M., Abawajy J. (Eds.). Recent Advances on Soft Computing and Data Mining. SCDM 2020. Advances in Intelligent Systems and Computing, 978. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-030-36056-6_41.

6. Koliadenko, S., Golubkova, I., Babachenko, M., Levinska, T., & Burmaka, L. (2020). Development and use of it solutions in logistics. Financial and credit activity problems of theory and practice, 3(34), 230-236. https://doi.org/10.18371/fcaptp.v3i34.215518.

7. Sotnichenko, L., Solokha, D., & Bessonova, S. (2018). Justification of business entities development based on innovate principles. Academy of Strategic Management Journal, 17(5). Retrieved from https://www.abacademies.org/articles/justification-of-business-entities-development-based-on-innovative-principles-7553.html.

8. Kosharskaya, L., Makhurenko, G., & Postan, M. (2017). Application of the system approach to the development of the project of a safety management system for navigation in Ukraine. Eastern-European Journal of Enterprise technologies, 4/2(36), 29-36. https://doi.org/10.15587/2312−8372.2017.109094.

9. Bubnova, G. V., Efimova, O. V., Karapetyants, I. V., & Kurenkov, P. V. (2018). Digitalization of intellectualization of logistics of intermodal and multimodal transport. MATEC Web of Conferences, 236(149), 02013. https://doi.org/10.1051/matecconf/201823602013.

10. Morozova, K. (2020). Transport and logistics prospects of sea and river ports of the South of Ukraine. Retrieved from https://eba.com.ua/transportno-logistychni-perspektyvy-morskyh-ta-richkovyh-portiv-pivdnya-ukrayiny/.

11. Kolehaiev, I. M. (2017). Principles of competitive development of specialized shipping in the global maritime industry. monograph. Odesa: NU “OMU”.

12. Pavlova, О. (2018). Politically-Technological Potential of Cultural Practices in Ukrainian Perspective. Ukrainian Policymaker, 2, 20-26. https://doi.org/10.29202/up/2/3.

13. Ukrainian Sea Ports Authority (2020). Performance indicators. Retrieved from http://www.uspa.gov.ua/pokazniki-roboti.

14. Pečený, L., Meškoa, P., Kampfb, R., & Gašparíka, J. (2020). Optimization in Transport and Logistic Processes. Transportation Research Procedia, 44, 15-22, https://doi.org/10.1016/j.trpro.2020.02.003.

15. Nguyen, N. T. (2020). Marine Culture of Northeast Vietnam: Approaching from the Theory of Culture Ecology. Future Human Image, 13, 66-75. https://doi.org/10.29202/fhi/13/7.

16. Stopka, O., & Kampf, R. (2016). Determining the most suitable layout of space for the loading units handling in the maritime port. Transport, 33, 280-290. https://doi.org/10.3846/16484142.2016.1174882.

17. Kumar, S. (2020). 2020 World Maritime Review. Retrieved from https://www.researchgate.net/publication/341555516_2020_World_Maritime_Review/link/5ec72180458515626cbf30a3/download.

18. UNCTAD (2019). Review of Maritime Transport. Report by the UNCTAD secretariat. United Nations New York and Geneva. Retrieved from https://unctad.org/system/files/official-document/rmt2019_en.pdf.

19. Kotenko, S., Nitsenko, V., Hanzhurenko, I., & Havrysh, V. (2020). The Mathematical Modeling Stages of Combining the Carriage of Goods for Indefinite, Fuzzy and Stochastic Parameters. International Journal of integrated engineering, 12, 7(20), 173-180. https://doi.org/10.30880/ijie.2020.12.07.019.

20. Piliaiev, I. (2019). The Value Dichotomy Curse of Ukraine’s Modernization: to Break, or not to Be. Ukrainian Policymaker, 5, 68-76. https://doi.org/10.29202/up/5/8.

21. Mikhno, I., Koval, V., Shvets, G., Garmatiuk, O., & Ta­mo­šiūnienė, R. (2021). Discussion: Green Economy in Sustainable Development and Improvement of Resource Efficiency. Central European Business Review, 10(XX), 1-15. https://doi.org/10.18267/j.cebr.252.

22. Nitsenko, V., Nyenno, I., Kryukova, I., Kalyna, T., & Plotnikova, M. (2017). Business model for a sea commercial port as a way to reach sustainable development goals. Journal of Security and Sustainability Issues, 7(1), 155-166. https://doi.org/10.9770/jssi.2017.7.1(13).

 

Попередні статті з поточного розділу:

Відвідувачі

7269980
Сьогодні
За місяць
Всього
488
40675
7269980

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2021 Зміст №2 2021 Критерії менеджменту сталого й безпечного функціонування флоту в умовах глобалізації