Статті

Удосконалення методу нормування тривалості перестановки вагонів

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Authors:


Д. М. Козаченко, orcid.org/0000-0003-2611-1350, Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, м. Дніпро, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Б. В. Гера, orcid.org/0000-0002-5413-5176, Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, м. Дніпро, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Е. К. Манафов, orcid.org/0000-0001-5697-577X, Азербайджанський технічний університет, м. Баку, Азербайджанська Республіка, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

О. В. Горбова, orcid.org/0000-0002-5612-2715, Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, м. Дніпро, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Р. Г. Коробйова, orcid.org/0000-0002-6424-1079, Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, м. Дніпро, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


повний текст / full article



Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. 2021, (6): 158 - 164

https://doi.org/10.33271/nvngu/2021-6/158



Abstract:



Мета.
Удосконалення методу розрахунку норм часу на маневрову операцію перестановки вагонів із колії на колію для можливості врахування місцевих умов роботи залізничних станцій і під’їзних колій.


Методика.
У ході досліджень використані методи теорії експлуатації залізниць. Задача розрахунку норм часу на виконання маневрової операції перестановки вагонів вирішена як задача пошуку оптимального розподілу состава на групи вагонів з метою досягнення мінімуму витрат часу на маневрову роботу.



Результати.
У ході дослідження вдосконалені методи розрахунку норм часу на початкові й кінцеві операцій, а також на маневрові пересування, що виконуються у процесі перестановки вагонів. Доведено, що найменші витрати часу на перестановку вагонів завжди досягаються за поділу состава на мінімально можливу кількість частин і при перестановці вагонів групами максимально можливої довжини та однієї групи залишку. Установлено, що з достатньою для вирішення інженерних задач точністю тривалість перестановки вагонів може бути представлена кусочно-лінійною функцією.


Наукова новизна.
Полягає в удосконаленні методу розрахунку норм часу на перестановку вагонів із колії на колію, що, на відміну від існуючого, ураховує наявність обмежень довжини груп вагонів, які переставляються, а також фактичний склад операцій, що виконуються у процесі маневрової роботи.


Практична значимість.
Використання розробленого методу дозволяє встановлювати норми часу на перестановку вагонів із колії на колію, що враховують місцеві умови роботи залізничних станцій і під’їзних колій промислових підприємств, а також спростити вирішення задач пошуку оптимального порядку виконання більш складних маневрових операцій, таких як сортування вагонів на декілька колій, збирання вагонів на одну колію, формування составів та інші.


Ключові слова:
залізничний транспорт, залізнична станція, під’їзна колія, маневрова робота, нормування

References:


1. Boysen, N., Fliedner, M., Jaehn, F., & Pesch, E. (2012). Shunting yard operations: Theoretical aspects and applications. European Journal of Operational Research, 220(1), 1-14. https://doi.org/10.1016/j.ejor.2012.01.043.

2. Jaehn, F., Otto, A., & Seifried, K. (2018). Shunting operations at flat yards: retrieving freight railcars from storage tracks. OR Spectrum, 40(2), 367-393. https://doi.org/10.1007/s00291-017-0495-x.

3. Belosevic, I., & Ivic, M. (2018). Variable neighborhood search for multistage train classification at strategic planning level. Computer-Aided Civil and Infrastructure Engineering, 33(3), 220-242. https://doi.org/10.1111/mice.12304.

4. Kozachenko, D., Bobrovskiy, V., Gera, B., Skovron, I., & Gorbova, A. (2021). An optimization method of the multi-group train formation at flat yards. International Journal of Rail Transportation, 9(1), 61-78. https://doi.org/10.1080/23248378.2020.1732235.

5. Kozachenko, D., Bobrovskyi, V., Skovron, I., & Jablonskyte, J. (2019). Improving the efficiency of multi-group trains formation. In Proceedings of 23 rd International Scientific Conference, 3, 1083-1089. Retrieved from https://transportmeans.ktu.edu/wp-content/uploads/sites/307/2018/02/Transport-means-2019-Part-3.pdf.

6. Skalozub, V. V., Ilman, V. M., & Bilyi, B. B. (2020). Constructive multi-layer models for ordering a set of sequences, taking into account the complexity operations of formation. Science and transport progress, 4(88), 61-76. Retrieved from http://stp.diit.edu.ua/article/view/213232.

7. Zagorskikh, A., Alsova, O., & Gavrilov, A. (2020). A simulation model of the process of organizing the movement and maintenance of trains at a Railway Station. Journal of Physics: Conference Series 1661 012200. https://doi.org/10.1088/1742-6596/1661/1/012200.

8. Rusca, A., Popa, M., Rosca, E., Rosca, M., Dragu, V., & Rusca, F. (2016). Simulation model for port shunting yards. IOP Conference Series: Materials Science and Engineering, 145, 082003. https://doi.org/10.1088/1757-899X/145/8/082003.

9. Naumov, V., Taran, I., Litvinova, Y., & Bauer, M. (2020). Optimizing resources of multimodal transport terminal for material flow service. Sustainability, 12(16), 6545. https://doi.org/10.3390/su12166545.

10. Nechay, T., Roganov, V., Zhashkova, T., Chirkina, M., Lavendels, J., & Korop, G. (2019). Improvement of operational planning for shunting service on non-public railway lines. IOP Conference Series: Earth and Environmental Science, 378012026. https://doi.org/10.1088/1755-1315/378/1/012026.

11. Kozachenko, D. M., Verlan, A. I., & Korobiova, R. H. (2021). Development of Analytical Methods for Calculating Time Standards for Shunting Operations. Science and transport progress, 1(91), 51-64. https://doi.org/10.15802/stp2021/228097.

12. Lashenyh, O., Turpak, S., Gritcay, S., Vasileva, L., & Ostroglyad, E. (2016). Development of mathematical models for planning the duration of shunting operations. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5/3(83), 40-46. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.80752.

13. Falendysh, A., Kharlamov, P., Kletska, O., & Volodarets, N. (2016). Calculation of the parameters of hybrid shunting locomotive. Transport Research Procedia, 14, 665-671. https://doi.org/10.1016/j.trpro.2016.05.325.

14. Samorodov, V., Bondarenko, A.,Taran, I., & Klymenko, I. (2020). Power flows in a hydrostatic-mechanical transmission of a mining locomotive during the braking process. Transport Problems, 15(3), 17-28. https://doi.org/10.21307/tp-2020-030.

15. Kuznetsov, V., Lyubarskyi, B., Kardas-Cinal, E., Yeritsyan, B., Ria­bov, I., & Rubanik, I. (2020). Recommendations for the selection of parameters for shunting locomotives. Archives of Transport, 56(4), 119-133. https://doi.org/10.5604/01.3001.0014.5650.

 

Попередні статті з поточного розділу:

Відвідувачі

6227446
Сьогодні
За місяць
Всього
1278
54123
6227446

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна