Особливості управління підготовчим відділенням університету
- Деталі
- Категорія: Економіка та управління
- Останнє оновлення: 14 березня 2018
- Опубліковано: 14 березня 2018
- Перегляди: 3921
Authors:
І.В. Ляшенко, кандидат філософських наук, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, доцент підготовчого відділення, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., orcid.org/0000-0003-3912-2075
С.В. Руденко, доктор філософських наук, доцент, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, заступник декана філософського факультету, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., orcid.org/0000-0001-9069-0989
Abstract:
Мета. Розкриття особливостей управління підготовчим відділенням університету у філософській традиції Платона, згідно з якою отримання знань розглядається як спосіб життя. Автори акцентують увагу на: 1) частоті потоків абітурієнтів, що постійно оновлюються; 2) гібридизації освіти в перспективі глобальної трансформації освіти; 3) необхідності адаптації абітурієнтів до вищої школи.
Методика. Автори використовували діалектичний метод, системно-структурний, структурно-функціональний, а також методи: порівняння, аналізу, синтезу, експертної оцінки.
Результати. Запропоновано управління підготовчим відділенням університету у філософській традиції лінії Платона, що дозволяє абітурієнтам розглядати знання як спосіб життя, а не як платну послугу. Автори виокремили й розглянули в управлінні підготовчим відділенням університету три головні особливості, що потребують особливої уваги: 1) частота потоків абітурієнтів, що постійно оновлюються; 2) гібридизація освіти в перспективі глобальної трансформації освіти; 3) необхідність адаптації абітурієнтів до вищої школи. Запропоновано вирішення вищезгаданих завдань.
Наукова новизна. Розроблена стратегія управління підготовчим відділенням університету у філософській традиції лінії Платона, що дозволяє абітурієнтам розглядати знання як спосіб життя, а не як платну послугу.
Практична значимість. Використання отриманих результатів в освітній практиці дозволяє розкрити можливості знань як путівника до максимально повної самореалізації в житті; знань як можливості досягнення мети життя; знань як можливість набуття свого призначення.
References.
1. Bazaluk, O., 2018. The Feature Transformations of the Basic Meanings of Greek Paideia in the Educational Theories in the Middle Ages.ΣΧΟΛΗ 12.1, рр. 103–118.
2. Hadot, P., 1995. Philosophy as a Way of Life. Translated from French by M. Chase [pdf]. Blackwell Publishers Ltd. Available at: <https://ascetology.files.wordpress.com/2016/09/pierre-hadot-philosophy-as-a-way-of-life-spiritual-exercises-from-socrates-to-foucault-1.pdf> [Accessed 24 December 2016].
3. Oleksenko, R., 2017. Homo Economicus in Futures Studies. Philosophy and Cosmology, 19, рр. 126‒132.
4. Barber, M. and Mourshed, M., 2007. How the World’s Best-Performing School Systems Have Come Out on Top [pdf]. McKinsey & Company. Available at: <http://mckinseyonsociety.com/downloads/reports/Education/Worlds_School_Systems_Final.pdf> [Accessed 11 January 2017].
5. Svyrydenko, D., 2016. Mobility Turn in Contemporary Society as an Educational Challenge. Future Human Image, 3(6), рр. 102‒108.
6. Gomilko, O., Svyrydenko, D. and Terepyshchyi, S., 2016. Hybridity in the Higher Education of Ukraine: Global Logic or Local Idiosyncrasy? Philosophy and Cosmology, 17, рр. 177‒199.
7. Ursul, А. and Ursul, Т., 2017. Education and Globalistics. Future Human Image, 7, рр. 136‒153.
8. Efremova, O., Plotnikova, I. and Ustyuzhanina, А., 2015. Forming Linguistic Competence of Foreign Students at the Preparatory Department of a Technical University. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 215, рр. 72‒78.
9. Bourke, А., 2000. A Model of the Determinants of International Trade in Higher Education. Service Industries Journal [online], 20, рр. 110‒138. Available at: <http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/ 02642060000000007> [Accessed 8 December 2016].
10. Bazaluk, O. and Matusevych, Т., 2014. Otto Friedrich Bollnow: Search for the Fundamentals of Existential Philosophy. Annals of the University of Craiova – Philosophy Series, 34(2), рр. 5‒16.
11. Bazaluk, O. and Nezhyva, О., 2016. Martin Heidegger and Fundamental Ontology. Annals of the University of Craiova – Philosophy Series, 38(2), рр. 71‒83.
12. Nesterova, M., 2017. Educational Cognitive Technologies as Human Adaptation Strategies. Future Human Image, 7, рр. 102‒112.
13. Ravitch, D., 2016. The Death and Life of the Great American School System: How Testing and Choice Are Undermining Education. Basic Books; 3 edition.
14. Montgomery, Р. and Lilly, J., 2012. Systematic reviews of the effects of preparatory courses on university entrance examinations in high school-age students. International Journal of Social Welfare [online], 21(1), рр. 3–12. Available at: <http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1468-2397.2011.00812.x/abstract> [Accessed 18 March 2017].
15. Bazaluk, О., Svyrydenko, D. and Terepyshchyi, S., 2017. Structural-Functional Models of Integration and Reintegration of Ukrainian Educational Landscape. Scientific Bulletin of National Mining University, 5, рр. 163‒168.
Наступні статті з поточного розділу:
- Логістична технологія доставки сировини для металургійного виробництва - 14/03/2018 11:04
- Оцінка факторів впливу на продуктивність праці машинобудівних підприємств гірничодобувної промисловості - 14/03/2018 11:02
- Економічне обґрунтування стратегії подальшого поводження з відходами уранового виробництва - 14/03/2018 10:59
- Оцінка макроекономічної стабільності країн з низьким і середнім рівнем доходу - 14/03/2018 10:57