Забезпечення сталого розвитку у країнах світу на основі екологічного маркетингу

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Authors: 

Н. В. Стукало1, доктор економічних наук, професор, заступник голови, orcid.org/0000-0003-0517-1653, Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти, м. Київ, Україна

М.В.Литвин2, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, orcid.org/0000-0001-8597-6835, Національний технічний університет «Дніпровська політехніка», м. Дніпро, Україна, e­mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Л. С. Головко3, старший викладач кафедри міжнародної економіки і світових фінансів, orcid.org/0000-0001-8202-2294, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, м. Дніпро, Україна

Л. Б. Колінець4, доктор економічних наук, професор, професор кафедри міжнародної економіки, orcid.org/0000-0002-7005-0519, Тернопільський національний економічний університет, м. Тернопіль, Україна

Ю. І. Пилипенкo2, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, orcid.org/0000-0002-4772-1492, Національний технічний університет «Дніпровська політехніка», м. Дніпро, Україна, e­mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 повний текст / full article



Abstract:

Мета. Запропонована стаття актуалізує доцільність розробки системного підходу до міжнародного маркетингу, звертає увагу на концепцію сталого розвитку. Мета статті – сформувати системний підхід до збуту продукції на основі концепції сталого розвитку.

Методика. Застосовані методи включають структурне спостереження за рейтингами країн за рівнем основних показників досліджуваних каналів розподілу продукції по всьому світу. Метод пояснював моніторинг та оцінку політики державної підтримки екологічно чистого виробництва; підкреслені канали розповсюдження по всьому світу; отримані принципи, пов’язані зі сталим розвитком і світовим ринком.

Результати. Результати досліджень являють собою системний підхід до стратегічного забезпечення сталого розвитку світового ринку. Висновки, розглянуті відповідно до поняття аспектів системного підходу для світового ринку, і, підсумовуючи, їх загальні наслідки досліджуються стосовно поняття сталого розвитку.

Наукова новизна. Досліджені й розроблені нові стратегічні підходи до формування маркетингового комплексу для сталого розвитку. Удосконалені концептуальні засади сталого розвитку на мегарівні. Автори створили системний підхід до стратегічного забезпечення сталого розвитку міжнародним маркетингом на мегарівні.

Практична значимість. Результати дослідження можуть бути використані компаніями й підприємствами різних країн світу. Отримані результати можуть бути враховані урядами при розробці та впровадженні нової політики для країн з перехідною економікою, ураховуючи досвід країн, що мають високі показники сталого розвитку й канали розподілу.

References.

1. Idowu, Samuel O., Schmidpeter, Rene, & Zu, Liangrong (Eds.) (2020). The Future of the UN Sustainable Development Goals. Springer Science and Business Media LLC.

2. Encyclopedia of Sustainability in Higher Education (2019). Springer Science and Business Media LLC.

3. The Sustainable Development Goals Report (2019). About the Sustainable Development Goals. Retrieved from https://unstats.un.org/sdgs/report/2019/The-Sustainable-Development-Goals-Report-2019.pdf.

4. Stukalo, N., Steblianko, I., Simakhova, A., & Doroshkevych, V. (2018). Trends in economic and social security at national and European level: interrelationships, threats and opportunities. Journal of Security and Sustainability Issues, 8(2), 199-208. https://doi.org/10.9770/jssi.2018.8.2(7).

5. Logosha, R. V. (2017). Systems approach in research methodology for the agricultural market. Infrastruktura rynku, 8, 43-48. Retrieved from http://www.market-infr.od.ua/journals/2017/8_2017_ukr/10.pdf.

6. Bezus, R., & Bilotkach, I. (2018). Development of Organic Farmers’ Cooperatives: the USA, the EU, and Ukraine. Baltic Journal of Economic Studies, 4(2), 24-31. http://dx.doi.org/10.30525/2256-0742/2018-4-2-24-31.

7. Koval’chuk, S. V., & Zaburmeha, Je. M. (2017). Marketing digital technologies in studies on organic product consumers. Marketyng i tsyfrovi tekhnolohii1(1), 34-51. https://doi.org/10.15276/mdt.1.1.2017.3.

8. Popkova, Elena G. (2019). Ubiquitous Computing and the Internet of Things: Prerequisites for the Development of ICT. Springer Science and Business Media LLC.

9. Myers, G., & Pettigrew, S. (2018). A qualitative exploration of the factors underlying seniors’ receptiveness to entomophagy, Food Research International103, 163-169.

10. FiBL survey; FiBL & IFOAM – Organic International (2018): The World of Organic Agriculture. Frick and Bonn. (2018). The World of Organic Agriculture: Statistics and Emerging Trends 2018. Retrieved from https://shop.fibl.org/CHen/mwdownloads/download/link/id/1094/?ref=1.

11. Lernoud, J., Potts, J., Sampson, G., Schlatter, B., Huppe, G., Voora, V., …, & Dang, D. (2018). The State of Sustainable Markets – Statistics and Emerging Trends 2018. ITC, Geneva. Retrieved from http://www.intracen.org/uploadedFiles/intracenorg/Content/Publications/Sustainibility%202018%20layout-FIN-web-v1.pdf.

12. United Nations Asia-Pacific Regional Coordination Mechanism Terms of Reference (2016). Retrieved from http://www.unaprcm.org/sites/default/files/Terms_of_Reference-TWG_Disaster_Risk_Reduction_and_Resilience.pdf.

13. FiBL-IFOAM (2017). Key indicators and leaders of agricultural sector 2017. In Svit organichnogo sil’s’kogo gospodarstva. Statystyka ta trendy 2017. Retrieved from https://shop.fibl.org/fileadmin/documents/shop/3503-organic-world-2017.pdf.

14. Global Food Security Index (2018). Building resilience in the face of rising food security risks. Retrieved from https://foodsecurityindex.eiu.com/.

15. Organic World. Global Organic Farming Statistics and News (2019). The World of Organic Agricultural Statistic and Emerging Trends 2018. Retrieved from https://www.organic-world.net/yearbook/yearbook-2018.html.

16. Verchovna Rada of Ukraine (2019). The strategy of agricultural sector development over the period till 2020. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/806-2013-%D1%80.

17. Analyzing policies to improve agricultural productivity growth, sustainably (2015). OECD. Retrieved from http://www.oecd.org/agriculture/topics/agricultural-productivity-and-innovation/documents/analysing-policies-to-improve-agricultural-productivity-growth-sustainably.pdf.

18. Vdovychenko, A. (2016). Government support for agricultural sector: discussions over estimation by OESR methods. Retrieved from http://ngoipr.org.ua/blog/uryadova-pidtrymka-silskogo-gospodarstva/.

19. International Co-operatives Alliance (2019). World Cooperative Monitor 2018 Top 10. Retrieved from https://monitor.coop/en.

20. Gajdić, D., Petljak, K., & Mesić, Že. (2018). An exploration of distribution channels: Challenges and opportunities for organic food producers in Croatia, Ekonomika poljoprivrede, 1461-1469. https://doi.org/10.5937/ekoPolj1804461G.

21. Grigoruk, V. V., & Klimov, E. V. (2016). Development of organic agriculture in the world and in Kazakhstan. Retrieved from http://www.fao.org/3/a-i5454r.pdf.

22. AgroPortal (2019). Organic Ukraine in infographics. Retrieved from http://agroportal.ua/ua/publishing/infografika/organicheskaya-ukraina-v-infografike/#.

23. Oshiro Reynaldo Gabriela, Paula M. Moraes, Skowronski Leandro, Herrera Gabriel, Rildo Vieira de Araújo, Michel Constantino, & Reginaldo Brito da Cost (2019). Organic production and its market support policies. African Journal of Agricultural Research, 14(26), 1081-1090.

Попередні статті з поточного розділу:

Відвідувачі

3369965
Сьогодні
За місяць
Всього
14
6617
3369965

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2020 Зміст №3 2020 Забезпечення сталого розвитку у країнах світу на основі екологічного маркетингу