Функціональні та інвестиційні стратегії технічного розвитку підприємств

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Authors:

В. О. Данилюк, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, orcid.org/0000-0001-7788-9029, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, м. Київ, Україна

І. М. Рєпіна, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри бізнес-економіки та підприємництва, orcid.org/0000-0001-9141-0117, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, м. Київ, Україна

О. К. Шафалюк, доктор економічних наук, професор, декан факультету маркетингу, orcid.org/0000-0003-1145-7973, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, м. Київ, Україна

M. O. Ковилiна, кандидат економічних наук, доцент, orcid.org/0000-0003-2805-9648, Національний університет «Одеська морська академія», м. Одеса, Україна

В. С. Ніценко, доктор економічних наук, професор, професор кафедри обліку i оподаткування, orcid.org/0000-0002-2185-0341, Міжрегіональна академія управління персоналом, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 повний текст / full article



Abstract:

Мета. Ідентифікація зв’язків між основними елементами стратегічного набору компанії, проблем і можливостей їх ефективної реалізації взаємодіючими підрозділами підприємств.

Методика. У дослідженнях елементів і підсистем, підходів і концепцій стратегічного управління підприємствами, а також можливостей їх ефективної інтеграції, використані методи системного аналізу й загальнонаукові, що забезпечило результативність узагальнень і конструктивність висновків.

Результати. У дослідженні проаналізовані поширені проблеми дисбалансу між загальною стратегією розвитку підприємства та його інвестиційними, виробничими й функціональними стратегіями, що призводить до зниження результативності управління та ефективності бізнесу. Стаття містить різні погляди стосовно концепції розробки стратегії технічного розвитку та її взаємозв’язку з інвестиційними, виробничими та функціональними стратегіями, що зазвичай включаються до стратегічного набору компанії. У результаті дослідження визначені можливості комплексної оптимізації стратегічної тріади в досягненні цілей загальної стратегії розвитку підприємства.

Наукова новизна. У результаті узагальнення даних щодо системи стратегій діяльності підприємства були визначені критичні точки їх перетину, а також виявлені особливості ефективного стратегічного управління.

Практична значимість. На основі систематизації й розвитку теоретичних основ, а також аналізу результативності стратегічного управління діяльністю українських підприємств для них визначені шляхи нейтралізації проблем у формуванні та впровадженні функціонально взаємопов’язаних інноваційно-орієнтованих стратегій, підвищення ефективності інвестицій, що гармонізовані за різними стратегічними горизонтами.

References.

1. Building a demand-driven logistics operation in Ukraine (n.d.). Retrieved from: https://www.globalpraxis.com/projects.

2. Shafalyuk, A. K. (2017). Marketing-oriented clusters in the development of logistics systems of industrial enterprises. Ekonomika and entrepreneurship, 39, 326-336.

3. Ivanova, M. (2017). Theoretical aspects of the system decomposition of the logistics system elements. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, (4), 132-139.

4. García-Cabrera, A., García-Soto, M., & Olivares-Mesa, A. (2019). Entrepreneurs’ Resources, Technology Strategy, and New Technology-Based Firms’ Performance. Journal of Small Business Management, 4, 1506-1530. https://doi.org/10.1111/jsbm.12411.

5. Voytko, S. V., & Kravchenko, M. O. (2017). The formation mechanism of economic sustainability of the machine-building enterprises (neo-system approach). Marketing and Management of Innovations, 2, 211-221. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.2-20.

6. Shvindina, H. O. (2017). Innovations of strategic management development: from competition to coopetition. Marketing and Management of Innovations, 1, 180-192. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.1-16.

7. Oliynyk, L. V., & Kuznietsova, A. P. (2018). Methodological principles of enterprise development strategy formation. Economics and organization of management, 3, 118-126.

8. Gans, J., Stern, S., & Wu, J. (2019). Foundations of entrepreneurial strategy. Strategic Management Journal, 5, 736-756. https://doi.org/10.1002/smj.3010.

9. Chukhray, N. I., & Stegnytskyi, A. V. (2015). Integrated assessment of scientific and technical development at early stages of innovative process. Marketing and Management of Innovations, 1, 11-23.

10. Nitsenko, V., Mardani, A., Kuksa, I., & Sudarkina, L. (2018). Additional opportunities of systematization the marketing research for resource conservation practice. Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development, 40(3), 361-368. https://doi.org/10.14254/1800-5845/2018.14-3.18.

11. Mackelprang, A., Bernardes, E., Burke, G., & Welter, C. (2018). Supplier Innovation Strategy and Performance: A Matter of Supply Chain Market Positioning. Decision Sciences Journal, 4, 660-689. https://doi.org/10.1111/deci.12283.

12. Liao, Yi-Ch., & Tsai, K.-H. (2019). Innovation intensity, creativity enhancement, and eco-innovation strategy: The roles of customer demand and environmental regulation. Business Strategy and the Environment, 2, 316-326. https://doi.org/10.1002/bse.2232.

13. Zollo, M., Minoja, M., & Coda, V. (2018). Toward an integrated theory of strategy. Strategic Management Journal, 6, 1753-1778. https://doi.org/10.1002/smj.2712.

14. Hakobyan, N., Khachatryan, A., Vardanyan, N., Chortok, Y., & Starchenko, L. (2019). The Implementation of Corporate Social and Environmental Responsibility Practices into Competitive Strategy of the Company. Marketing and Management of Innovations, 2, 42-51. https://doi.org/10.21272/mmi.2019.2-04.

15. Zhulavskyi, A. Yu., Smolennikov, D. O., & Kostyuchenko, N. M. (2017). Social and environmental responsibility strategies of business. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, (3), 134-139.

16. Jia, N. (2017). Corporate Innovation Strategy, Analyst Forecasting Activities and the Economic Consequences. Journal of Business Finance & Accounting, 5-6, 812-853. https://doi.org/10.1111/jbfa.12242.

17. Klingebiel, R., & Joseph, J. (2016). Entry timing and innovation strategy in feature phones. Strategic Management Journal, 6, 1002-1020. https://doi.org/10.1002/smj.2385.

18. Baharun, R., Jing Mi, T., Streimikiene, D., Mardani, A., Shakeel, J., & Nitsenko, V. (2019). Innovation in healthcare performance among private brand’s healthcare services in small and medium-sized enterprises (SMEs). Acta Polytechnica Hungarica, 16(5), 151-172. https://doi.org/10.12700/APH.16.5.2019.5.9.

19. Strojny, J., & Jedrusik, A. (2018). Stakeholder Analysis during a Reorganization Project in Local Government Institutions – Key Methodological Aspects. Marketing and Management of Innovations, 4, 372-381. https://doi.org/10.21272/mmi.2018.4-32.

20. Xionglin, Zh., Jingjun, P., & Caiyun, Zh. (2016). Third party logistics provider service performance evaluation based on triangular fuzzy topsis. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, (3), 140-145.

Наступні статті з поточного розділу:

Попередні статті з поточного розділу:

Відвідувачі

7562132
Сьогодні
За місяць
Всього
1414
84618
7562132

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2020 Зміст №3 2020 Функціональні та інвестиційні стратегії технічного розвитку підприємств