Режим гальмування поїзда
- Деталі
- Категорія: Розробка родовищ корисних копалин
- Останнє оновлення: 25 грудня 2013
- Опубліковано: 19 грудня 2012
- Перегляди: 5152
Автори:
М.О. Лубенець, кандидат технічних наук, доцент, Державний вищий навчальний заклад «Національний гірничий університет», доцент, м. Дніпропетровськ, Україна
Т.М. Лубенець, Державний вищий навчальний заклад «Національний гірничий університет», студентка, м. Дніпропетровськ, Україна
Реферат:
Мета. Встановлення функціональних залежностей довжини гальмівного шляху й допустимої швидкості руху поїзда від параметрів руху поїзда в самих різноманітних умовах. Діючі в цей час методики не враховують зміни швидкості руху поїзда в період, так званого, часу підготовки гальма до дії. Помилка, зокрема, зумовлена тією обставиною, що тлумачення розповсюдженого в техніці терміну „гальмування“, запозиченого від слова „tormos“ із грецької, пов’язане зі зменшенням швидкості руху машини при гальмуванні й не відповідає його істинному значенню.
Методика. Залежності отримані загальновідомими аналітичними методами з використанням законів механіки, рівнянь руху та враховують дійсні процеси, що протікають у гальмівній системі самохідної транспортної машини.
Результати. У цій статті обґрунтовуються функціональні залежності довжини гальмівного шляху та допустимої швидкості руху поїзда при гальмуванні від параметрів його руху. Шукані параметри, зокрема, визначаються інтенсивністю руху поїзда на ланці гальмування в період, так званого, часу підготовки гальма до дії. Вони враховують швидкість руху поїзда в момент початку гальмування, час підготовки гальма до дії, умовні прискорення поїзда в, так звані, періоди підготовки гальма до дії й прикладення гальмівної сили, а також нормативний гальмівний шлях.
Наукова новизна. Встановлені залежності вірно (адекватно) описують взаємозв’язок між параметрами руху поїзда в режимі гальмування й пов’язані з його рівнянням руху.
Обґрунтовано також необхідність у приведені діючого в техніці тлумачення терміну „гальмування“до його істинного значення, пов’язаного не зі зменшенням швидкості машини в період гальмування, а з її уповільненням.
Практична значимість. Використання отриманих залежностей у навчальних закладах і практиці експлуатаційних розрахунків поїздів та самохідних транспортних машин дозволить підвищити якість навчання студентів і безпеку руху поїздів.
2012_6_lubenets | |
2013-12-24 475.11 KB 1533 |
Наступні статті з поточного розділу:
Попередні статті з поточного розділу:
- Дослідження детонаційних характеристик шпурових зарядів патронованих емульсійних вибухових речовин - 19/12/2012 10:45
- Дослідно-промислова перевірка способу охорони виробки жорсткими спорудами з компенсаційними порожнинами в умовах шахти „Щегловська-Глибока“ - 19/12/2012 10:39
- Вплив динамічних навантажень на зміну структури порід різного генезису - 19/12/2012 10:31
- Оцінка втрат газу при його зберіганні у водоносних пластах Західного Донбасу - 19/12/2012 10:24