Режим гальмування поїзда

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

 Автори:

М.О. Лубенець, кандидат технічних наук, доцент, Державний вищий навчальний заклад «Національний гірничий університет», доцент, м. Дніпропетровськ, Україна

Т.М. Лубенець, Державний вищий навчальний заклад «Національний гірничий університет», студентка, м. Дніпропетровськ, Україна

Реферат:

Мета. Встановлення функціональних залежностей довжини гальмівного шляху й допустимої швидкості руху поїзда від параметрів руху поїзда в самих різноманітних умовах. Діючі в цей час методики не враховують зміни швидкості руху поїзда в період, так званого, часу підготовки гальма до дії. Помилка, зокрема, зумовлена тією обставиною, що тлумачення розповсюдженого в техніці терміну „гальмування“, запозиченого від слова „tormos“ із грецької, пов’язане зі зменшенням швидкості руху машини при гальмуванні й не відповідає його істинному значенню.

Методика. Залежності отримані загальновідомими аналітичними методами з використанням законів механіки, рівнянь руху та враховують дійсні процеси, що протікають у гальмівній системі самохідної транспортної машини.

Результати. У цій статті обґрунтовуються функціональні залежності довжини гальмівного шляху та допустимої швидкості руху поїзда при гальмуванні від параметрів його руху. Шукані параметри, зокрема, визначаються інтенсивністю руху поїзда на ланці гальмування в період, так званого, часу підготовки гальма до дії. Вони враховують швидкість руху поїзда в момент початку гальмування, час підготовки гальма до дії, умовні прискорення поїзда в, так звані, періоди підготовки гальма до дії й прикладення гальмівної сили, а також нормативний гальмівний шлях.

Наукова новизна. Встановлені залежності вірно (адекватно) описують взаємозв’язок між параметрами руху поїзда в режимі гальмування й пов’язані з його рівнянням руху.

Обґрунтовано також необхідність у приведені діючого в техніці тлумачення терміну „гальмування“до його істинного значення, пов’язаного не зі зменшенням швидкості машини в період гальмування, а з її уповільненням.

Практична значимість. Використання отриманих залежностей у навчальних закладах і практиці експлуатаційних розрахунків поїздів та самохідних транспортних машин дозволить підвищити якість навчання студентів і безпеку руху поїздів.

 

Список літератури / References: 
 
1. Железные дороги. Общий курс. Учебник для вузов / [М.М. Филиппов, М.М. Уздин, Ю.И. Ефименко и др.] под ред. М.М. Уздина. – [4-е изд. перераб. и доп.] – М.: Транспорт, 1991. – 295 с. 
Filippov, M.M., Usdin, M.M.and Efimenko, Yu.I. (1991), Zheleznye dorogi [Railroads], Introduction course. Textbook for high school, 4th edition, Transport, Moscow, Russia.
 
2. Транспорт на гірничих підприємствах / [Біліченко М.Я., Півняк Г.Г., Ренгевич О.О. та ін.] Авт. доповнень, змін та корегувань М.Я. Біліченко. – [3-е вид.] – Дніпропетровськ: Національний гірничий університет, 2005. – 636 с.
Bіlіchenko, M.Ya., Pіvniak, G.G. and Rengevich, O.O. (2005), Transport na hіrnychykh pіdpryiemstvakh, [Transport at Mining Enterprises], 3rd edition, National Mining University, Dnіpropetrovsk, Ukraine.
 
3. Біліченко М.Я. Основи теорії та розрахунки транспортних засобів механізації переміщення вантажів шахт. Навчальний посібник / М.Я. Біліченко – Дніпропетровськ: Національний гірничий університет, 2002. –102 с.
Bіlіchenko, M.Ya. (2002), Osnovy teorіi ta rozrakhunky zasobіv mekhanіzatsіi peremіshchennia vantazhіv shakht [Introduction to the Theory and Calculations of Transport Facilities for Mechanization of Materials Handling in Mines], National Mining University, Dnіpropetrovsk, Ukraine.
 
4. Н.А. Лубенець Решение уравнения движения поезда в режиме торможенния. / Н.А. Лубенец, Т.Н. Лубенець: Друга наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених. [“Наукова весна”], (Дніпропетровск, 25 березня 2011 р.) // М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Держ. ВНЗ „Національний гірничий університет“. – Дніпропетровск: Держ. ВНЗ „Національний гірничий університет“, 2011. – С. 42–43.
Lubenets, N.А. and Lubenets, T.N. (2011), “Solution of motion equation of a train in braking mode”, Proc. of the 2nd Scientific and technical conference of young scientists “Naukova Vesna – 2011”, National Mining University, Dnіpropetrovsk, Mach 25, 2011, pp. 42–43.
 
Files:
2012_6_lubenets
Date 2013-12-24 Filesize 475.11 KB Download 1533
 

Відвідувачі

7561973
Сьогодні
За місяць
Всього
1255
84459
7561973

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.