Відновлення та рефреймінг економіки: зондування освітнього потенціалу

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Authors:

І. І. Доброскок, доктор педагогічних наук, професор, orcid.org/0000-0002-3937-8428, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, м. Переяслав-Хмельницький, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Л. В. Басюк, кандидат педагогічних наук, orcid.org/0000-0003-0899-8648, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, м. Переяслав-Хмельницький, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Н. В. Ржевська, кандидат педагогічних наук, orcid.org/0000-0001-8695-5964, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, м. Переяслав-Хмельницький, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

М. Г. Калашник, orcid.org/0000-0001-7015-3641, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, м. Переяслав-Хмельницький, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Abstract:

Мета. Розгляд можливостей освітнього потенціалу у відновленні та рефреймінгу світової економіки. Особливу увагу автори приділили розгляду діяльності Римського клубу, на прикладах якої були розкриті можливості освітнього потенціалу з реформування світової економіки.

Методика. В якості теоретичної й методологічної основи дослідження автори використали діяльність Римського клубу, авторитетної політичної, наукової та фінансової організації, що однією з головних цілей своєї діяльності розглядає відновлення та рефреймінг світової економіки. Основними методами дослідження є: методи аналізу й синтезу, компаративний аналіз, методи експертних оцінок і наукових узагальнень.

Результати. Автори зробили короткий огляд сучасної літератури, в якій доводиться, що недосконалість сформованої економічної системи є основною причиною зміни клімату, виснаження природних ресурсів, а також зростаючої соціальної нерівності в суспільстві.

На прикладі діяльності Римського клубу автори довели, що відновлення та рефреймінг світової економіки має розпочатися з освіти. У сукупності з політичним, фінансовим і науковим потенціалом, освітній потенціал надав і надає потужний вплив на відновлення та рефреймінг світової економіки. Автори виділили та довели дві ключові можливості освітнього потенціалу:

1. Можливість змінити світоглядну установку на економіку в масштабах суспільства, тобто змінити філософію економіки.

2. Можливість створити глобальну молодіжну мережу, що володіє потужністю відновити й реформувати економічну систему.

Наукова новизна. Автори виділили й довели дві ключові можливості освітнього потенціалу у відновленні та рефреймінгу світової економіки: 1. Можливість змінити світоглядну установку на економіку в масштабах суспільства, тобто змінити філософію економіки. 2. Можливість створити глобальну молодіжну мережу, що володіє потужністю відновити й реформувати економічну систему.

Практична значимість. На прикладі проектів Римського клубу автори довели ефективність використання освітнього потенціалу у відновленні та рефреймінгу світової економіки. Результати дослідження відкривають можливість широкого використання досвіду Римського клубу як для реформування економічної дисципліни в освітній системі України, так і для реформування економіки України. Робота призначена для теоретичних розвідок і практичного використання студентами, аспірантами та викладачами економіки, а також іншими особами, зацікавленими в реформуванні світової економіки та у сталому розвитку суспільства.

References.

1. Courvisanos, J., Doughney, J., & Millmow,A. (Eds). (2016).Reclaiming Pluralism in Economics. Edited by. Routledge.

2. McCain, R. (2015). Reframing Economics: Economic Action as Imperfect Cooperation. Edward Elgar Pub.

3. McManners, Р. (2016). Reframing Economic Policy towards Sustainability. Explored through a case study into aviation. Routledge.

4. Club of Rome. (2019). Retrieved from https://www.clubofrome.org/

5. Lovins, H., Wallis, S., Wijkman, A., Fullerton, J., & Raworth, K. (2018). A Finer Future: Creating an Economy in Service to Life. New Society Publishers.

6. Kravchenko, A., & Kyzymenko, I. (2019). The Forth Industrial Revolution: New Paradigm of Society Development or Posthumanist Manifesto. Philosophy and Cosmology, 22, 120-128. Retrieved from DOI: 10.29202/phil-cosm/22/10.

7. Bazaluk, O. (2017). The Strategies of Systematization of the Theories of Education. The Main Meaning and Features of the Theories of Education of Plato’s and Isocrates’ Lines. Future Human Image, 7, 11-27.

8. Bazaluk, O. (2017). Plato’s and Isocrates’ Traditions in the Development of Educational Theories in the History of Culture. Annals of the University of Craiova – Philosophy Series, 40 (2 ⁄ 2017), 5-18.

9. Khomenko, O., & Barna, T. (2019). Zonal-and-Wave Structure of Open Systems on Micro, Mega- and Macrolevels of the Universe. Philosophy and Cosmology, 22, 24-32. DOI: 10.29202/phil-cosm/22/3.

10. Kastrup, B. (2018). The Next Paradigm. Future Human Image, 9, 41-51. DOI: 10.29202/fhi/9/4.

11. Club of Rome. (2016). Reclaim Economics. Retrieved from https://www.clubofrome.org/2016/06/03/reclaim- economics-call-for-participation/

12. Reclaim Economics. (2016). Portal i Kwartalnik, czerwiec 6, Retrieved from https://emiddle-east.com/reclaim-economics/

13. Bazaluk, O. (2019). The Revival of the Notion of Arete in Contemporary Philosophy. Schole, 13.1, 198-207. DOI: 10.25205/1995-4328-2019-13-1-198-207.

14. Club of Rome. (2019). Category: Uncategorized, Retrieved from https://www.clubofrome.org/category/uncategorized/

15. Aragon Declaration for Sustainability. (2017). Zaragoza, 4th of May 2017. Retrieved from https://www.clubofrome.org/wp-content/uploads/2017/05/Aragon-Declaration-of-Sustainability_English.pdf

16. von Weizsaecker, E., & Wijkman, A. (2018). Come On! Capitalism, Short-termism, Population and the Destruction of the Planet. Springer-Verlag. DOI: 10.1007/978-1-4939-7419-1.

17. First Club of Rome Summer Academy. (2017). Retrieved from https://www.clubofrome.org/2017/05/17/summeracademy/#more-1987.

18. The very first Festival for New Economic Thinking. (19‒20 Oct 2017). Retrieved from https://newecon.co/

19. Institute for New Economic Thinking, 2019. https://www.ineteconomics.org/events/reawakening

20. Wellbeing Economy Alliance (WEAll). (2019). Retrieved from https://wellbeingeconomy.org/

21. Summer Academy for Pluralist Economics 2018: Ten Years After The Crash. (n.d.) Retrieved from https://www.exploring-economics.org/en/summer-academy-10-years-after

 повний текст / full article



Відвідувачі

7348371
Сьогодні
За місяць
Всього
2345
37874
7348371

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2019 Зміст №3 2019 Економіка та управління Відновлення та рефреймінг економіки: зондування освітнього потенціалу