Стратегія, управлінська модель та освітньо-наукова програма підготовки державних службовців в аспірантурі університету
- Деталі
- Категорія: Економіка та управління
- Останнє оновлення: 22 травня 2018
- Опубліковано: 16 травня 2018
- Перегляди: 3049
Authors:
Д. В. Неліпа, доктор політичних наук, доцент, orcid.org/0000-0002-5363-3990, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
О. В. Батрименко, доктор політичних наук, доцент, orcid.org/0000-0003-0211-248X, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Abstract:
Мета. Полягає в тому, щоб розкрити основні етапи розробки освітньо-наукової програми підготовки фахівців рівня „Доктор філософії“, за спеціальністю „Публічне управління та адміністрування“, на прикладі організаційної роботи кафедри державного управління Київського національного університету імені Тараса Шевченка (КНУ ім. Т. Шевченка).
Методика. Результати дослідження отримані за рахунок застосування таких методів: аналізу й синтезу при дослідженні стратегій, програм, навчальних планів, рейтингів, що дозволяють здійснити аналіз основних напрямів навчальної й наукової діяльності кафедри державного управління Київського університету; системний і компаративний методи, що використовувалися при визначенні сутності та особливостей підготовки магістрів державної служби у КНУ ім. Т. Шевченка.
Результати. Авторами були розроблені й впроваджені в навчальний процес КНУ ім. Т. Шевченка:
1. Освітньо-наукова програма підготовки фахівців ІІІ рівня вищої освіти (Доктор філософії) за спеціальністю 281 „Публічне управління та адміністрування“ на основі компетентнісного підходу.
2. Дисциплінарна модель навчального плану підготовки вищезгаданих фахівців, а також конкретний навчальний план підготовки аспірантів за даною спеціальністю.
3. Програма навчальної дисципліни „Системний аналіз у публічному управлінні та адмініструванні“, що є однією з ключових у методологічній підготовці аспірантів.
Наукова новизна. Запропонована авторська освітньо-наукова програма підготовки фахівців рівня „Доктор філософії“ за спеціальністю „Публічне управління та адміністрування“. Новизна програми полягає в наступному:
1. У розвитку філософської складової шляхом включення філософських дисциплін до програми підготовки державних службовців. А саме, розробка й впровадження дисципліни „Філософія науки та інновацій“.
2. Акцентуванні уваги на політологічній підготовці державних службовців. Розробка й впровадження навчальних курсів: „Геополітичні виклики сучасності“, „Особливості взаємодії політичних і адміністративних посад у системі публічного управління та адміністрування“, „Зарубіжна практика децентралізації публічної влади на місцевому рівні“, „Демократизація механізмів публічного управління та адміністрування в Україні“.
3. Впровадженні міждисциплінарних знань до підготовки державних службовців в аспірантурі в навчальному курсі „Інноваційні технології в публічному управлінні та адмініструванні“.
Практична значимість. Отримані результати дозволяють стверджувати, що розробка методики вивчення освітніх потреб державних управлінців з урахуванням нових підходів до підвищення рівня їх професійної компетентності є перспективним напрямом подальшої підготовки державних службовців в аспірантурі КНУ ім. Т. Шевченка.
References.
1. Kovbasyuk, Yu.V. and Vashchenko, K. eds., 2012. Public Administration. Volume 1. Kyiv: NAPA.
2. Dvinkuchuk, D. and Malimon, V., 2012. Introduction to Specialty: course of lectures. Ivano-Frankivsk: City of HV.
3. Bazaluk, O., 2017. Plato’s and Isocrates’ Traditions in the Development of Educational Theories in the History of Culture.Annals of the University of Craiova – Philosophy Series, 40(2), pp. 5‒18.
4. Rudenko, S., Sobolievskyi, Y. and Tytarenko, V., 2018. Cosmology in the Philosophical Education of Ukraine: History and Modern Condition. Philosophy and Cosmology, 20, pp. 128‒137.
5. Salamone, M.A.,2017.Equality and Justice in Early Greek Cosmologies: The Paradigm of the “Line of the Horizon”. Philosophy and Cosmology, 18, pp. 22‒31.
6. Liashenko, I. andRudenko, S., 2018. The Management Features of the University Preparatory Department. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, 1, pp. 163‒168.
7. Svyrydenko, D., 2016. Mobility Turn in Contemporary Society as an Educational Challenge. Future Human Image, 3(6), pp. 102‒108.
8. Bazaluk, О.,Svyrydenko, D. andTerepyshchyi, S., 2017. Structural-Functional Models of Integration and Reintegration of Ukrainian Educational Landscape. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, 5, pp. 163‒168.
9. Isaacs, T., 2014. Critical Agency in Educational Practice: A Modern South African Perspective. Future Human Image, 1(4), pp. 41‒56.
10. Report of the rectorof TarasShevchenko National University of Kyiv for 2013 [pdf]. Available at: <http://www.univ.kiev.ua/pdfs/Zvit2013.pdf> [Accessed 12 April 2017].
11. Verkhovna Rada of Ukraine, 2014. Law of Ukraine “On Higher Education”dated 01.07.2014 № 1556-VII (edited as of 01.01.2018) [online].Available at: <http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T141556.html> [Accessed 23September 2017].
12. Liashenko, I., 2018. Wilhelm Dilthey: Understanding the Human World. Philosophy and Cosmology, 20, pp. 177‒199.
13. Bazaluk, O. andMatusevych, Т., 2014. Otto Friedrich Bollnow: Search for the Fundamentals of Existential Philosophy. Annals of the University of Craiova – Philosophy Series, 34(2), pp. 5‒16.
14. Bazaluk, O. andNezhyva, О., 2016. Martin Heidegger and Fundamental Ontology. Annals of the University of Craiova – Philosophy Series, 38 (2), pp. 71‒83.
15. Taras Shevchenko National University of Kyiv, 2017. Educational and scientific program of preparation of doctors of philosophy in specialty281 Public administration and administration(specialization“Public administration and administration”) [pdf].Available at:<http://philosophy.univ.kiev.ua/uploads/editor/ONP_26_06_2017/%D0%9E%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE-%D0%BD% D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2% D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0-281.pdf> [Accessed 5 October 2017].
16. Ursul, А. and Ursul, Т.,2017. Education and Globalistics. Future Human Image, 7, pp. 136‒153.
Схожі статті:
Попередні статті з поточного розділу:
- Імплементація диференційованої кредитної політики на підприємстві гірничодобувної промисловості - 16/05/2018 12:26
- Об’єднання статистичної моделі оптимальних запасів і моделі Уілсона - 16/05/2018 12:24
- Інституціональний розвиток і схильність до інновацій: тенденції та перспективи України - 16/05/2018 12:23
- Режимологія вугільних ринків - 16/05/2018 12:21
- Особливості управління міжнародними освітніми проектами між університетами Польщі та України - 16/05/2018 12:19
- Особливості етапів формування рейтингових оцінок у системі рейтингового управління - 16/05/2018 12:17
- Використання методичного підходу до оцінювання залучення інвестиційних ресурсів у підприємства розподілення електроенергії - 16/05/2018 12:15
- Оцінка рівня ризику при прийнятті організаційно-управлінських рішень в умовах мінливого зовнішнього середовища - 16/05/2018 12:14