Партнерство технічних університетів щодо просування тематики стандартів сталого розвитку в навчальні програми вищої освіти
- Деталі
- Категорія: Економіка та управління
- Останнє оновлення: 21 червня 2016
- Опубліковано: 21 червня 2016
- Перегляди: 3564
Авторы:
М. Шмідт, доктор технічних наук, професор, Бранденбурзький технічний університет (БТУ) Коттбус-Зенфтенберг, Німеччина, e-mail: dmitry.palekhov@b-tu.de
Д. Палехов, кандидат юридичних наук, PhD, Бранденбурзький технічний університет (БТУ) Коттбус-Зенфтенберг, Німеччина, e-mail: dmitry.palekhov@b-tu.de
В. Швец, доктор економічних наук, професор, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, м. Дніпропетровськ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Л. Пaлєхова, кандидат економічних наук, доцент, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, м. Дніпропетровськ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Реферат:
Мета. Дослідження зосереджено на проблемі інтеграції знань про стандарти сталого розвитку у процеси вищої освіти у форматі партнерства технічних університетів.
Методика. Основні висновки були зроблені на основі аналізу наукових робіт щодо освіти в інтересах сталого розвитку, а також з урахуванням результатів міжнародного проекту „Створення міжнародної мережі університетів ECO-Campus“, що здійснюється у Бранденбурзькому технічному університеті Коттбус-Зенфтенберг спільно з Національним гірничим університетом. Крім того, автори використовували результати власних попередніх досліджень в області проблем вищої освіти в інтересах сталого розвитку.
Результати. Партнерство університетів розуміється як специфічна форма співпраці з метою створення, розвитку та просування передових технологій і знань за допомогою освіти та просвітництва. Для цілей сталого розвитку це партнерство має специфічні властивості: 1) партнерство об’єднує управління й технічне обслуговування у формуванні системи знань в області сталого розвитку; 2) партнерство розширює можливості навчання на засадах сталого розвитку; 3) партнерство створює необхідні умови для комплексного підходу до освіти на основі базових цінностей і основних потреб суспільства; 4) партнерство відкрите для вступу нових членів задля подолання інформаційного розриву у сфері освіти; 5) співробітництво буде підтримуватися з боку різних зацікавлених сторін і фондів фінансової підтримки освіти.
Наукова новизна. Автори дослідили та визначили унікальний характер і специфічні риси партнерства в галузі вищої освіти в інтересах сталого розвитку.
Практична значимість. Реалізація висновків і рекомендацій сприятиме просуванню тематичних областей сталого розвитку в університетські програми вищої освіти.
References / Список літератури
-
“A Guide to Agenda 21”, The UN Conference on Environment and Development, United Nations, Geneva, UN Publications Service, 142 р.
-
“UN Decade of Education for Sustainable Development 2005 – 2014” (2005), The DESD at a glance, UNESCO - Education for Sustainable Development (ED/PEQ/ESD), Paris 07 SP, France.
-
Rio+20: The United Nations Conference on Sustainable Development. Brazil, onJune 20-22, 2012 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://sustainabledevelopment.un.org/rio20.
-
Hansmann, B., Palekhov, D. (2015) “Voluntary sustainability standards in global supply and value chains”, Management for Sustainable Developments in Transitional Economies: Monograph, [Ed.] Schmidt M., et al. Dnepropetrovsk-Cottbus: NMU-BTU, 430 p.
Хансманн Б. Добровольные стандарты устойчивого развития в глобальных цепях поставоки создания стоимости: монография / Б. Хансманн, Д. Палехов // Управление устойчивым развитием в условиях переходной экономики. – Днепропетровск-Коттбус: НГУ-БТУ, 2015. – С. 9−17. ISBN 978-617-7109-91-3
-
Tilbury, D. (2013), “Another world is desirable: A global rebooting of higher education for sustainable development”, Sterling, S., Maxey, L. and Luna, H. (Eds.) The Sustainable University: Progress and prospects. Routledge studies in sustainable development, Vol. 2. Earthscan/Routledge, London, pp. 71-86.
-
Horal, N. (2013), “Sustainable development and higher education in Ukraine”, The Ivan Franko National University, L’viv.
-
Wals, A. E.J. (2007), “Social Learning towards a Sustainable World. Principles, Perspectives, and Praxis” Wageningen, The Netherlands: Wageningen Publishers, pp. 17-32.
-
Palekhov, D., Schmidt, M., Hansmann, B., Palekhova, L. L, Kopylov, A. B, Ivannikov, A. L. (2014) “The problem of the organization of higher education for sustainable development”, Socio-economic and environmental problems of mining, construction and energy. Collection of scientific works: TSU.Vol. 1. Tula, pp. 34-52. ISBN 978-5-7679-2923-8.
Проблема организации высшего образования в интересах устойчивого развития / Д.А. Палехов, М. Шмидт, Б. Хансманн [и др.]// Сборник научных трудов: ТулГУ. Социально-экономические и экологические проблемы горной промышленности, строительства и энергетики.– Тула, 2014.– Т1. – С. 34−52. ISBN 978-5-7679-2923-8
-
“Management, Marketing, Entrepreneurship: Promoting Sustainable Development” (2015) Proceedings of the First International scientific and practical Internet-conference on 25-26 December 2014, [Ed.] V. Y. Shvets, L. L. Palekhova, Dnepropetrovsk-Cottbus: NSU-BTU, 212 p. ISBN 978-617-7109-67-8
Менеджмент, маркетинг, предпринимательство: содействие устойчивому развитию: материалы І Международной научно-практической Интернет-конференции, 25−26 декабря 2014 г. – Днепропетровск-Коттбус: НГУ-БТУ / под.общ. ред. В. Я. Швеца, Л. Л. Палеховой. – Днепропетровск, 2015. – 212 с. ISBN 978-617-7109-67-8.
-
“The UNECE Strategy for Education for Sustainable Development” (2005) High-level representatives of the ministries Meeting on Environment and drawing-education: CEP / AC.13 / 2005/3 / Rev.1 Vilnius, 246 p.
-
Kvit, S. M. (2009) Innovation as a norm of educational reforms. ZerkaloNedeli. Ukraine. No. 7.
Квит С.М. Инновационность как норма образовательных реформ / Квит С.М. // Зеркалонедели. Украина. – №7, 27 февраля 2009.
-
Elder, J. L. (2009) Higher education and the clean energy, green economy, EDUCAUSE Review, 44(6), pp.108-109.
-
Wals A. E. J. (2014) Sustainability in higher education in the context of the UN DESD: a review of learning and institutionalization processes. Journal of Cleaner Production 62, pp. 8-15.
-
Brundiers, K., Wiek, A., Redman, C. L. (2010) Real-world learning opportunities in sustainability: From classroom into the real world. International Journal for Sustainability in Higher Education, 11(4), pp. 309-324.
2016_02_Schmidt | |
2016-06-21 709.28 KB 844 |
Схожі статті:
Наступні статті з поточного розділу:
Попередні статті з поточного розділу:
- Побудова системи оцінювання мережевих можливостей підприємства методом нечіткого комплексного оцінювання - 21/06/2016 21:21
- Підсилення інформаційної складової інноваційного розвитку промисловості - 21/06/2016 21:19
- Упровадження електронної форми контрольних заходів як засобу запобігання проявам корупції у вищій школі - 21/06/2016 21:17