Упровадження електронної форми контрольних заходів як засобу запобігання проявам корупції у вищій школі
- Деталі
- Категорія: Економіка та управління
- Останнє оновлення: 21 червня 2016
- Опубліковано: 21 червня 2016
- Перегляди: 3674
Авторы:
О.В.Іващук, кандидат фізико-математичних наук, доцент, Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Вінниця, Україна, e-mail: olena_ivash@mail.ru;larirad @ukr.net
Л.М. Радзіховська, кандидат педагогічних наук, Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Вінниця, Україна, e-mail: olena_ivash@mail.ru;larirad @ukr.net
Реферат:
Мета. Обґрунтування необхідності введення системи електронного прийняття іспитів та заліків як дієвого засобу запобігання проявам корупції у ВНЗ, опис методики проведення автоматизованого підсумкового контролю знань здобувачів вищої освіти з різних дисциплін, що дозволяє здійснити всебічну перевірку ступеня засвоєння навчального матеріалу та вміння розв’язувати творчі задачі.
Методика. Теоретичні методи: психолого-педагогічний та теоретико-методологічний аналіз. Емпіричні: моделювання, дослідження та узагальнення педагогічного досвіду, експеримент, анкетування.
Результати. Розроблена методика проведення електронних іспитів та заліків. Впроваджена до навчального процесу авторська автоматизована система підсумкового контролю знань студентів ВНЗ, що є економічно доцільною, зручною у використанні, має низькі системні вимоги до технічного забезпечення, дозволяє оформлювати документацію з контролю знань і зберігати її в архівах. Дана система запобігає можливості впливу викладача на виставлення оцінки завдяки наявності анонімної перевірки різного виду творчих завдань, забезпечує системність і об’єктивність контролю та оцінювання знань, організовує та дисциплінує як студента, так і викладача, спонукає студента сумлінно працювати та запобігає проявам корупції під час екзаменаційної сесії.
Наукова новизна. Полягає в розробці автоматизованої системи контролю знань студентів з різних дисциплін, що забезпечує можливість виконання творчих завдань довільного ступеня складності.
Практична значимість. Використання отриманих результатів у практиці ВНЗ дозволяє підвищити навчальний рівень студентів.
References / Список літератури
1. Hrynova, I. (2011), “Research of corruption processes in higher educational institutions of Ukraine”, Visnyk Kny-zhkovoi Palaty, Vol. 11, pp. 47−49.
Гриньова І. Дослідження корупційних процесів у вищих навчальних закладах України / І. Гриньова // Вісник Книжкової палати. – 2011. – № 11. – С. 47−49.
2. Allak, Zh. and Poisson, M. (2014), Corrupt schools, corrupt universities: What can be done?, UNESCO, Paris, France.
Allak Zh. Corrupt schools, corrupt universities: What can be done? / Zh. Allak, M. Poisson. – Paris: UNESCO, 2014. – 361 p.
3. Popovskyi, Yu.B. (2014), “Vocational training of future experts of an economic profile with use of system of the automated poll”, Abstract of Cand. Sci. (Ad.) dissertation, Theory and Technique of Professional education, National Academy of State Border Service of Ukraine of Bohdan Khmelnytsky, Khmelnytsky, Ukraine.
Поповський Ю.Б. Професійна підготовка майбутніх фахівців економічного профілю із застосуванням системи автоматизованого опитування: автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук: спец.: 13.0.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Поповський Ю.Б. – Хмельницький, 2014. − 19 с.
4. Sysoieva, S.O. (2011), “Systems of distance learning: comparative analysis of educational opportunities”, Suchasni informatciini tekhnologhii ta innovatciini metodyky navchannia v pidhotovtci fakhivtciv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy, Vol. 23, pp. 243−253.
Сисоєва С.О. Системи дистанційного навчання: порівняльний аналіз навчальних можливостей / С.О. Сисоєва, К.П. Осадча // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – 2011. − № 23. – С. 243−253.
5. Demyda, B., Saghajdak, S. and Kopyl, I. (2011), “Systems of distance learning: review, analysis, choice” , Visnyk Na-tcionalnoho Universytetu “Lvivska politekhnika”. Kompiuterni Nauky ta Informatcini Tekhnolohii, Vol. 694, pp. 98−107.
Демида Б. Системи дистанційного навчання: огляд, аналіз, вибір / Б. Демида, С. Сагайдак, І. Копил // Вісник Національного ун-ту "Львівська політехніка". Комп’ютерні науки та інформаційні технології. − 2011. − № 694. − С. 98−107.
6. Tryus, Ju.V., Gherasymenko, I.V. and Franchuk, V.M (2012), Systema elektronnogho navchannja VNZ na bazi MOODLE [System of Electronic Training for Higher Educational Institutions on the Basis of MOODLE], ChSTU, Cherkasy, Ukraine.
Триус Ю.В. Система електронного навчання ВНЗ на базі MOODLE / Триус Ю.В., Герасименко В.М., Франчук І.В. – Черкаси : ЧДТУ, 2012. – 220 с.
2016_02_Ivashchuk | |
2016-06-21 1.19 MB 926 |
Наступні статті з поточного розділу:
- Досягнення конкурентоспроможності за рахунок публічної підзвітності зі сталого розвитку - 21/06/2016 21:25
- Функції добровільних стандартів сталого розвитку у глобальних ланцюжках створення вартості - 21/06/2016 21:24
- Партнерство технічних університетів щодо просування тематики стандартів сталого розвитку в навчальні програми вищої освіти - 21/06/2016 21:22
- Побудова системи оцінювання мережевих можливостей підприємства методом нечіткого комплексного оцінювання - 21/06/2016 21:21
- Підсилення інформаційної складової інноваційного розвитку промисловості - 21/06/2016 21:19