Соціальні мережі в маркетинговій комунікаціїї в Литві
- Деталі
- Категорія: Економіка та управління
- Останнє оновлення: 17 вересня 2014
- Опубліковано: 17 вересня 2014
- Перегляди: 5272
Автори:
В.В. Давідавічене, доктор соціалних наук, професор, Технічний університет ім. Гедімінаса, професор кафедри бізнес технологій, м.Вільнюс, Литва
С.Б. Давідавічюс, Технічний університет ім. Гедімінаса, дослідник кафедри бізнес технологій, м.Вільнюс, Литва
Реферат:
Мета.Аналіз та виявлення специфіки маркетингових комунікацій через соціальні мережі на прикладі спеціальних досліджень, що були проведені в Литві.
Методика. Для того, щоб представити ситуацію й специфіку використання соціальних мереж у маркетинговій комунікації були використані наступні методи: порівняльний аналіз наукової літератури, вивчення конкретних прикладів, спостереження за використанням соціальних мереж, збір та обробка даних, аналіз отриманих результатів.
Результати. Для того, щоб підкреслити зміни та намітити можливості соціальних мереж у маркетинговій комунікації були проведені два дослідження: перше – дослідження особливостей використання соціальних медіа Литви; друге – дослідження використання соціальних мереж у маркетингу (порівняння Литви, Росії, України, Німеччини, Нідерландів та Ізраїлю).
Наукова новизна. Ця стаття досліджувала соціальні мережі в маркетинговій комунікації з двох точок зору: перша – сприйняття та звички споживача; другий – сприйняття компаніями соціальних мереж та інтенсивність імплементації в Литві в порівнянні з Росією, Україною, Німеччиною, Нідерландами та Ізраїлем.
Практична значимість. Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) призводить до нових способів маркетингової комунікації та примусової появи нових наукових проблем. Зростаюча важливість спілкування та взаємовідносин з клієнтами залежить від швидкого розвитку й динамічних змін електронних ринків. Розуміння та реалізація інноваційних інструментів для спілкування з користувачами в Інтернеті дозволить посилити взаємодію, що має життєво важливе значення на даний час.
- Pabedinskaitė, A.; Davidavičius, S. (2012), “The identification of the target e-space for the company’s advertising”, The 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012”, May 10–11, 2012, pp. 887–894.
- Davidavičienė, V. (2012), “Efectiveness factors of Online advertising”, The 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012”, May 10–11, 2012, pp.822–830.
- Haythornthwaite C. (2005), “Social networks and internet connectivity effects”, Information, Communication & Society,Vol. 8, no. 2, June 2005, pp. 125–147.
- marketing/where-do-marketers-get-customers
- Powers, T., Advincula, D., Austin, M.S., & Graiko, S. (2013), “Digital and Social Media in the Purchase-Decision Process: A Special Report from the Advertising Research Foundation”, Journal of Advertising Research, no.52(4), pp. 479.
- Boyd, B.M. and Ellison, M.B. (2008), “Social network sites: definiton, history, and scholarship”, Journal of Computer–Mediated Communication, no. 13, pp. 210–230.
- Dann S. (2010), “Redefining social marketing with contemporary commercial marketing definitions” Journal of Business Research 63: 147–153.
- Chaffey, D. (2011), “Social Syndication Tools. Digital marketing strategy”, Available in the internet: http://www.smartinsights.com/blog/digital-marketing-strategy/tools-tracking-social-syndication.
- Davidavičienė, V., Sabaitytė, J., Davidavičius, S., and Potapov, M. (2014), “Interaction With Customers Using Website Tools: Analysis Of Lithuanian Manufacturing Sector”, Procedia - Social and Behavioral Sciences. The 2-dn International Scientific conference “Contemporary Issues in Business, Management and Education 2013”, no. 110, pp. 1262–1270. Available at: http://www.science-
- Dholakia, U.M., Bagozzi, R.P., & Klein Pearo, L. (2004), “A Social influence model of consumer partcipation in network – and small-group-based virtual communities”, International Journal of Research in Marketing, no.21, pp. 241–263.
- Statisticbrain (2014), Available at: http://www.statisticbrain.com.
2014_4_davidaviciene | |
2014-09-17 239.66 KB 1136 |
Схожі статті:
Наступні статті з поточного розділу:
- Основні задачі розробки навчальних планів спільного проекту ТЕМПУС „ECOMMIS“ - 19/09/2014 09:44
- Розробка плану інтернет-маркетингу ВАТ „Россельхозбанк“ - 18/09/2014 15:22
- Перспективи розвитку інструментарію електронного навчання за рахунок розвитку інформаційних і комунікаційних технологій - 18/09/2014 15:13
- Дослідження використання соціальних медіа-засобів для передачі знань в освітньому середовищі - 18/09/2014 15:06
- Оцінка факторів, що впливають на ефективність застосування знань - 18/09/2014 15:01
- Апостерiорнe моделювання операційних втрат - 18/09/2014 14:52
- Підвищення точності прогнозування курсів валют на інтернет ринку за допомогою нейронних мереж - 18/09/2014 14:39
- Методи прийняття рішень у системі збалансованих показників - 18/09/2014 14:31
- Інформаційне суспільство як середовище створення нового знання - 18/09/2014 14:25
- Класифікація та ранжирування корпоративних сайтів промислових підприємств - 17/09/2014 16:28
Попередні статті з поточного розділу:
- Методи, моделі та їх реалізації при системному управлінні ризиками в телекомунікаціях - 17/09/2014 15:45
- Аналіз економічної ефективності використання системи електронного постачання на промисловому підприємстві - 17/09/2014 15:33
- Економічні аспекти переходу на безтротилові вибухові речовини при підземному видобутку руд у Kриворізькому басейні - 17/09/2014 15:24