Соціальні мережі в маркетинговій комунікаціїї в Литві

Рейтинг користувача:  / 1
ГіршийКращий 

Автори:

В.В. Давідавічене, доктор соціалних наук, професор, Технічний університет ім. Гедімінаса, професор кафедри бізнес технологій, м.Вільнюс, Литва

С.Б. Давідавічюс, Технічний університет ім. Гедімінаса, дослідник кафедри бізнес технологій, м.Вільнюс, Литва

Реферат:

Мета.Аналіз та виявлення специфіки маркетингових комунікацій через соціальні мережі на прикладі спеціальних досліджень, що були проведені в Литві.

Методика. Для того, щоб представити ситуацію й специфіку використання соціальних мереж у маркетинговій комунікації були використані наступні методи: порівняльний аналіз наукової літератури, вивчення конкретних прикладів, спостереження за використанням соціальних мереж, збір та обробка даних, аналіз отриманих результатів.

Результати. Для того, щоб підкреслити зміни та намітити можливості соціальних мереж у маркетинговій комунікації були проведені два дослідження: перше – дослідження особливостей використання соціальних медіа Литви; друге – дослідження використання соціальних мереж у маркетингу (порівняння Литви, Росії, України, Німеччини, Нідерландів та Ізраїлю).

Наукова новизна. Ця стаття досліджувала соціальні мережі в маркетинговій комунікації з двох точок зору: перша – сприйняття та звички споживача; другий – сприйняття компаніями соціальних мереж та інтенсивність імплементації в Литві в порівнянні з Росією, Україною, Німеччиною, Нідерландами та Ізраїлем.

Практична значимість. Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) призводить до нових способів маркетингової комунікації та примусової появи нових наукових проблем. Зростаюча важливість спілкування та взаємовідносин з клієнтами залежить від швидкого розвитку й динамічних змін електронних ринків. Розуміння та реалізація інноваційних інструментів для спілкування з користувачами в Інтернеті дозволить посилити взаємодію, що має життєво важливе значення на даний час. 

  1. Pabedinskaitė, A.; Davidavičius, S. (2012), “The identification of the target e-space for the company’s advertising”, The 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012”, May 10–11, 2012, pp. 887–894.
  2. Davidavičienė, V. (2012), “Efectiveness factors of Online advertising”, The 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012”, May 10–11, 2012, pp.822–830.
  3. Haythornthwaite C. (2005), “Social networks and internet connectivity effects”, Information, Communication & Society,Vol. 8, no. 2, June 2005, pp. 125–147.
  4. marketing/where-do-marketers-get-customers
  5. Powers, T., Advincula, D., Austin, M.S., & Graiko, S. (2013), “Digital and Social Media in the Purchase-Decision Process: A Special Report from the Advertising Research Foundation”, Journal of Advertising Research, no.52(4), pp. 479.
  6. Boyd, B.M. and Ellison, M.B. (2008), “Social network sites: definiton, history, and scholarship”, Journal of Computer–Mediated Communication, no. 13, pp. 210–230.
  7. Dann S. (2010), “Redefining social marketing with contemporary commercial marketing definitions” Journal of Business Research 63: 147–153.
  8. Chaffey, D. (2011), “Social Syndication Tools. Digital marketing strategy”, Available in the internet: http://www.smartinsights.com/blog/digital-marketing-strategy/tools-tracking-social-syndication.
  9. Davidavičienė, V., Sabaitytė, J., Davidavičius, S., and Potapov, M. (2014), “Interaction With Customers Using Website Tools: Analysis Of Lithuanian Manufacturing Sector”, Procedia - Social and Behavioral Sciences. The 2-dn International Scientific conference “Contemporary Issues in Business, Management and Education 2013”, no. 110, pp. 1262–1270. Available at: http://www.science-
  10. Dholakia, U.M., Bagozzi, R.P., & Klein Pearo, L. (2004), “A Social influence model of consumer partcipation in network – and small-group-based virtual communities”, International Journal of Research in Marketing, no.21, pp. 241–263.
  11. Statisticbrain (2014), Available at: http://www.statisticbrain.com.

Files:
2014_4_davidaviciene
Date 2014-09-17 Filesize 239.66 KB Download 1136

Наступні статті з поточного розділу:

Відвідувачі

7354268
Сьогодні
За місяць
Всього
87
43771
7354268

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2014 Зміст №4 2014 Економіка та управління Соціальні мережі в маркетинговій комунікаціїї в Литві