Основні задачі розробки навчальних планів спільного проекту ТЕМПУС „ECOMMIS“
- Деталі
- Категорія: Економіка та управління
- Останнє оновлення: 19 вересня 2014
- Опубліковано: 19 вересня 2014
- Перегляди: 4978
А. Штеренхарц, кандидат технічних наук, проектменеджер, EЦМ Офіс, директор, м.Берлін, НімеччинаFiles:
2014_4_sterenharz 2014-09-17 45.12 KB 1093
Попередні статті з поточного розділу:
- Розробка плану інтернет-маркетингу ВАТ „Россельхозбанк“ - 18/09/2014 15:22
- Перспективи розвитку інструментарію електронного навчання за рахунок розвитку інформаційних і комунікаційних технологій - 18/09/2014 15:13
- Дослідження використання соціальних медіа-засобів для передачі знань в освітньому середовищі - 18/09/2014 15:06
- Оцінка факторів, що впливають на ефективність застосування знань - 18/09/2014 15:01
- Апостерiорнe моделювання операційних втрат - 18/09/2014 14:52
- Підвищення точності прогнозування курсів валют на інтернет ринку за допомогою нейронних мереж - 18/09/2014 14:39
- Методи прийняття рішень у системі збалансованих показників - 18/09/2014 14:31
- Інформаційне суспільство як середовище створення нового знання - 18/09/2014 14:25
- Класифікація та ранжирування корпоративних сайтів промислових підприємств - 17/09/2014 16:28
- Соціальні мережі в маркетинговій комунікаціїї в Литві - 17/09/2014 15:50