Вплив Індустрії 4.0 на стратегії виходу компаній на глобальний ринок послуг інтеграції даних

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Authors:


Т.М.Циганкова, orcid.org/0000-0001-6177-2555, Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана, м. Київ, Україна

О.М.Яценко*, orcid.org/0000-0003-4399-2217, Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана, м. Київ, Україна

Т.Є.Оболенська, orcid.org/0000-0002-8448-3622, Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана, м. Київ, Україна

Т.Ф.Гордєєва, orcid.org/0000-0002-5929-722X, Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана, м. Київ, Україна

В.Є.Осадчук, orcid.org/0000-0002-1478-7882, Edgematics Technologies LLC, м. Дубаї, Об’єднані Арабські Емірати

* Автор-кореспондент e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


повний текст / full article



Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. 2023, (2): 141 - 148

https://doi.org/10.33271/nvngu/2023-2/141



Abstract:



Мета.
Обґрунтувати теоретичні засади та пpaктичні pекoмендaцiї щoдo фopмувaння стpaтегiї виходу підприємств на ринок послуг з інтеграції даних в умовах Індустрії 4.0.


Методика.
У процесі дослідження були використані методи, що базуються на принципі єдності теорії та практики, серед яких: історико-логічний метод (для дослідження еволюції розвитку ринку та його тенденцій); аналітико-статистичний (для визначення динаміки обсягів ринку); матричний метод SWOT-аналіз і DROC-аналіз (для дослідження розвитку глобального ринку послуг з інтеграції даних і визначення сценаріїв розвитку компанії на ринку в умовах Індустрії 4.0); кореляційно-регресійний аналіз (для дослідження залежності витрат на маркетинг від чистого доходу лідерів ІТ-ринку); таксономічний аналіз (для систематизації стратегій, застосованих гравцями ринку за різних умов); якісний метод дослідження (експертне інтерв’ю для аналізу стану ринку й виявлення тенденцій його розвитку).


Результати.
Комплексно досліджено стан, кон’юн­кту­ру, ключові тенденції та драйвери розвитку ринку послуг з інтеграції даних, проведено аналіз впливу Індустрії 4.0. на стратегії основних гравців і визначені можливі сценарії розвитку компаній на ринку.


Наукова новизна.
Емпіричний аналіз і теоретичні дослідження дозволи запропонувати напрями імплементації технологій діджитал-маркетингу підприємствам для виходу на нові ринки b2b та обґрунтувати стратегії їх виходу на ринок послуг з інтеграції даних, крім того, врахувати перспективи розвитку даного ринку у повоєнній відбудові України.


Практична значимість.
Результати досліджень можуть бути корисними органам державної влади, дослідниками, а також застосовані у практичній діяльності ІТ-підприємств, а саме висновки щодо специфіки й перспектив розвитку ринку послуг з інтеграції даних, його драйверів і їх стратегій розвитку в турбулентні часи та Четвертої промислової революції, напрями імплементації технологій діджитал-маркетингу для виходу на нові ринки b2b, стратегій і тактик виходу компанії на ринок послуг з інтеграції даних, зокрема, при дослідженні глобального ринку послуг з інтеграції даних і розробки гібридних стратегій виходу на нього.


Ключові слова:
глобальний ринок послуг, міжнародна торгівля, IT, цифровий маркетинг, Індустрія 4.0

References.


1. Watson, IV, G., Weaven, S., Perkins, H., Sardana, D., & Palma­tier, R. (2017). International Market Entry Strategies: Relational, Digital, and Hybrid Approaches. Journal of International Marketing. Retrieved from https://cutt.ly/YNZqwJV.

2. Ramchuran, R., Yatsenko, O., & Osadchuk, V. (2022). Hybrid business strategy in the global data integration market. In M. Sahaidak, & T. Sobolieva (Eds.). Management: challenges in global world: monograph, (pp. 17-33). Ukraine: Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman.

3. Yatsenko, O., Nitsenko, V., Abbas, M., & Tananaiko, T. (2018). The impact of global risks on the world trade and economic environment. Financial and credit activity: problems of theory and practice, (27), 435-444. https://doi.org/10.18371/fcaptp.v4i27.154279.

4. Pandey, R. (2021). 8 Best B2B Brands killing on Instagram. Rahulogy. Retrieved from https://cutt.ly/X3zDnFL.

5. Chaffey, D., & Ellis-Chadwick, F. (2019). Digital marketing: Strategy, implementation & practice. Retrieved from https://cutt.ly/h3zDYiC.

6. Kashkin, V. (2022). Digital marketing strategy for entering foreigns markets. Bizz Buzz. Retrieved from https://cutt.ly/H3zDGqW.

7. Steden, F., & Kirchner, R. (2018). Industry 4.0 an overview and implications for policy. German Advisory Group. Berlin-Kyiv. Retrieved from https://cutt.ly/n3zDV2y.

8. Schwab, K. (2016). The Fourth Industrial Revolution. World Economic Forum. Retrieved from https://cutt.ly/k3zD9xA.

9. Mcrtchan, E. (2022). Industry 4.0 as an innovative trend of Ukraine. Interfax-Ukraine. Retrieved from https://cutt.ly/43zD4FJ.

10. Ukraine: Data Centre Market Landscape Report 2021–2025 (2021). Business Wire. Retrieved from https://cutt.ly/LNZqit8.

11. Kagermann, H., Anderl, R., Gausemeier, J., Schuh, G., & Wahlster, W. (2016). Industrie 4.0 in a Global Context. Strategies for Cooperating with International Partners. Herbert Utz Verlag GmbH. Retrieved from https://cutt.ly/Y3zFQNP.

12. Osaulenko, О., Yatsenko, O., Reznikova, N., Rusak, D., & Nitsenko, V. (2020). The productive capacity of countries through the prism of sustainable development goals: challenges to international economic security and to competitiveness. Financial and credit activity: problems of theory and practice, 2(33), 492-499.

13. Digital globalization: the new era of global flows (2016). McKinsey&Company (n.d.). Retrieved from https://www.mckinsey.com.

14. Mauro, A. D., Greco, M., & Grimaldi, M. (2016). A formal definition of big data based on its essential features. Library Review, 65(3), 122-35. Retrieved from: https://cutt.ly/z3zFG7g.

15. Hossain, E., Khan, I., Un-Noor, F., Sikander, S.S., & Sunny, M.S.H. (2019). Application of big data and machine learning in smart grid, and associated security concerns: a review. IEEE Access, 7, 13960-88. Retrieved from https://cutt.ly/M3zFXCe.

16. Li, Y., Huang, C., Ding, L., Li, Z., Pan, Y., & Gao, X. (2019). Deep learning in bioinformatics: introduction, application, and perspective in the big data era. Methods. Retrieved from https://cutt.ly/43zFMMK.

17. Bajaber, F., Elshawi, R., Batarfi, O., Altalhi, A., Barnawi, A., & Sakr, S. (2016). Big Data 2.0 processing systems: Taxonomy and open challenges. Journal of Grid Computing. https://doi.org/10.1007/s10723-016-9371-1.

18. The Future of Data Integration (2021). Towards Data Science. Retrieved from https://cutt.ly/e3zF4lb.

19. Global Data Integration Market Size, Share & Industry Trends Analysis 2021–2027 (2021). Report KBV Research Report. Retrieved from https://cutt.ly/J3zF6u2.

20. Global Data Integration Market – Industry Trends and Forecast to 2029 (2022). Data Bridge Market Research Report. Retrieved from https://cutt.ly/XNZqEnP.

 

Попередні статті з поточного розділу:

Відвідувачі

7350790
Сьогодні
За місяць
Всього
65
40293
7350790

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2023 Зміст №2 2023 Вплив Індустрії 4.0 на стратегії виходу компаній на глобальний ринок послуг інтеграції даних