Програми лояльності в стимулюванні збуту продукції підприємства

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Автори: С.М. Довгань, К.К. Меркотун

 
Розглянуто вплив програм лояльності на процеси утримання клієнтів і стимулювання збуту продукції, що спрямована на задоволення вторинних потреб. У результаті проведеного маркетингового дослідження виявлено причини, що впливають на відмову клієнтів від здійснення повторних покупок у сфері спортивно-оздоровчих послуг. На основі аналізу причин, пов’язаних з діяльністю спортивного клубу, запропоновано впровадження програми лояльності дисконтно-накопичувального типу. Розраховані рівні повторних покупок клієнтів, що необхідні для збереження доходності бізнесу на існуючому рівні. Отримано позитивні результати від впровадження запропонованої програми лояльності.
Files:
2010_09-10 Dovg
Date 2012-12-14 Filesize 408.44 KB Download 1341

Відвідувачі

7348411
Сьогодні
За місяць
Всього
2385
37914
7348411

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2010 Зміст №9-10 2010 Економіка та управління Програми лояльності в стимулюванні збуту продукції підприємства