Програми лояльності в стимулюванні збуту продукції підприємства
- Деталі
- Категорія: Економіка та управління
- Останнє оновлення: 30 вересня 2014
- Опубліковано: 04 січня 2013
- Перегляди: 5131
Автори: С.М. Довгань, К.К. Меркотун
Розглянуто вплив програм лояльності на процеси утримання клієнтів і стимулювання збуту продукції, що спрямована на задоволення вторинних потреб. У результаті проведеного маркетингового дослідження виявлено причини, що впливають на відмову клієнтів від здійснення повторних покупок у сфері спортивно-оздоровчих послуг. На основі аналізу причин, пов’язаних з діяльністю спортивного клубу, запропоновано впровадження програми лояльності дисконтно-накопичувального типу. Розраховані рівні повторних покупок клієнтів, що необхідні для збереження доходності бізнесу на існуючому рівні. Отримано позитивні результати від впровадження запропонованої програми лояльності.
Files:
2010_09-10 Dovg | |
2012-12-14 408.44 KB 1354 |
Tags: стимулювання збуту • програма лояльності • маркетингове дослідження • вторинні потреби • спортивно-оздоровчі послуги
Попередні статті з поточного розділу:
- Розвиток системи управління як пріоритетний напрям стратегії розвитку підприємств - 04/01/2013 11:38
- До питання класифікації економічних ризиків при грошовій оцінці родовищ мінеральної сировини - 04/01/2013 11:37
- Оптимізаційна модель розподілу бюджету між рекламними носіями - 04/01/2013 11:36
- Визначення впливу технологічних параметрів роботи митного пункту на ефективність пропуску транспортних засобів через митний кордон України - 04/01/2013 11:34
- Економічний механізм геоекологічної валоризації в процесах діяльності підприємств - 04/01/2013 11:33