Оптимізаційна модель розподілу бюджету між рекламними носіями
- Деталі
- Категорія: Економіка та управління
- Останнє оновлення: 30 вересня 2014
- Опубліковано: 04 січня 2013
- Перегляди: 5342
Автори: Т.Б. Решетілова, В.К. Ніколаєва
Обґрунтовано доцільність використання дворівневої оптимізаційної моделі лінійного програмування для розподілу бюджету між рекламними носіями. Цільова функція – максимальне охоплення аудиторії, яка враховує коефіцієнти зворотного зв’язку. На підставі результатів маркетингового дослідження виявлено носії, що доцільно використовувати для рекламування технічно складного товару. Розроблена модель дозволила скласти оптимальний загальний медіа-план рекламної кампанії технічно складного товару та медіа-плани по кожному рекламному носію окремо.
Files:
2010_09-10 Resh | |
2012-12-14 313.5 KB 1190 |
Tags: лінійне програмування • оптимізаційна модель • реклама • рекламний бюджет • рекламні носії • технічно складний товар