Моделювання вибору стратегій маркетингового управління персоналом підприємства
- Деталі
- Категорія: Економіка та управління
- Останнє оновлення: 07 травня 2019
- Опубліковано: 24 квітня 2019
- Перегляди: 2757
Authors:
С. В. Ковальчук, Доктор економічних наук, Професор, orcid.org/0000-0001-9535-8678, Хмельницький національний університет, м. Хмельницький, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Д. Л. Кобець, Кандидат економічних наук, Доцент, orcid.org/0000-0002-4822-2951, Хмельницький національний університет, м. Хмельницький, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Хмельницький національний університет, м. Хмельницький, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Abstract:
Мета. Розгляд теоретичних і науково-методичних положень та розроблення практичних рекомендацій щодо формування економіко-математичної моделі взаємного позиціонування стратегій маркетингу і управління персоналом підприємства.
Методика. Застосовані методи аналізу, синтезу, узагальнення, порівняння та математичного моделювання.
Результати. Втіленням економіко-математичної моделі є матриця взаємного позиціонування стратегій маркетингу та управління персоналом підприємства. Матриця є дієвим інструментом прийняття адекватних управлінських рішень задля досягнення бажаного результату (економічного, маркетингового, управлінського, соціального, господарського). Разом із тим, математичний розв’язок задачі дає можливість спростити процес прийняття управлінських рішень щодо вибору маркетингової стратегії управління персоналом, адекватної рамковим умовам, стану зовнішнього та внутрішнього середовищ підприємства,.
Наукова новизна. Розроблено комплексний підхід до формування маркетингової стратегії управління персоналом підприємства з урахуванням загальних і специфічних принципів, спрямованих на реалізацію цілей і завдань кадрового менеджменту. Для реалізації запропонованого підходу побудована та проведена апробація економіко-математичної моделі взаємного позиціонування стратегій маркетингу та управління персоналом підприємства на прикладі підприємств машинобудівного комплексу України.
Практична значимість. Отримані у процесі апробації результати підтвердили адекватність економіко-математичної моделі та доцільність її застосування, що знайшло відображення у відповідному економічному ефекті. На підприємствах, котрі застосували запропонований підхід, спостерігається оптимізування процесу управління у сфері маркетингу та кадрової політики за рахунок усунення дублюючих інформаційних потоків.
Reference.
1. Valentina Ghinea Mihaela and Moroianu Mădălina, 2016. HR strategy – necessity or fad for business sustainability? Management şi Marketing, 11(2), рр. 458‒469.
2. Nazarcu Herascu Daniela, Gadei Cristina Gina and Susanu Irina Olimpia, 2015. Integration of the freelancing in the marketing strategy of the organization. Risk in Contemporary Economy, 2(1), рр. 590‒598.
3. Jacqueline Chimhanzi and Robert E. Morgan, 2005. Explanations from the marketing/human resources dyad for marketing strategy implementation effectiveness in service firms. Journal of Business Research, 58(6), рр. 787‒796. DOI: 10.1016/j.jbusres.2003.11.003.
4. Chimhanzi, J., 2001. The impact of marketing/HR interactions on marketing strategy implementation. European Journal of Marketing, 38(1), pp. 73‒98. DOI: 10.1108/03090560410511131.
5. Grohmann, O., 2015. HR Strategy. In: Zeuch M., eds., 2015. Dos and Don’ts in Human Resources Management. Berlin, Heidelberg: Springer Gabler, pp. 169–171.
6. Castro, C.L. and Malcolm, H., 2008. How the alignment of business strategy and HR strategy can impact performance. Journal of General Management, 33(4), рр. 13‒34. DOI: 10.1177/030630700803300402.
7. Pashchuk, L., 2016. Marketing-based human resource management strategy development. Technology audit and production reserves, 5/4(31), pp. 33‒38. DOI: 10.15587/2312-8372.2016.81474.
8. Kovalchuk, S., Kobets, D. and Dybchuk, L., 2016. Formation of a system approach to the optimization of marketing management at an enterprise. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. MATHEMATICS AND CYBERNETICS – APPLIED ASPECTS, 3/5(81), pp. 4‒12.
9. Romanuke, V. V., 2016. Evolution of expert competences in estimating a finite set of objects by a given comparison scale via pairwise comparison matrices within the space of positive inverse-symmetric matrices. Herald of Khmelnytskyi national university. Technical sciences, 2, pp. 25–29.
10. Romanuke, V. V., 2016. A criterion of aggregating expert estimations into consensus pairwise comparison matrix by a given comparison scale within the corresponding space of positive inverse-symmetric matrices. Herald of Khmelnytskyi national university. Technical sciences, 1, pp. 78–84.
11. Romanuke, V. V., 2016. Algorithm of fast Kemeny consensus by searching over standard matrices distanced to the first ranking as the averaged expert ranking by minimal difference. Research Bulletin of NTUU “Kyiv Polytechnic Institute”, 1, pp. 50–57.
Попередні статті з поточного розділу:
- Контроль системи забезпечення якості освіти в сучасному українському університеті - 24/04/2019 20:33
- Протидія незаконному видобутку бурштину: особливості вирішення конфліктних ситуацій - 24/04/2019 20:30
- Інноваційний концепт розвитку національної економіки - 24/04/2019 20:28
- Особливості менеджменту сучасними аналітичними центрами - 24/04/2019 20:26
- Державне управління у сфері вугільної промисловості - 24/04/2019 20:21