Системний підхід до організації безпечного інформаційно-освітнього середовища у ВНЗ
- Деталі
- Категорія: Економіка та управління
- Останнє оновлення: 03 жовтня 2016
- Опубліковано: 03 жовтня 2016
- Перегляди: 3809
Authors:
О.М.Привалов, д-р техн. наук, проф., ФДБОУ ВПО „Тульський державний педагогічний університет ім. Л.М.Толстого‟, м. Тула, РФ, e-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ю.І.Богатирьова, д-р пед. наук, доц., ФДБОУ ВПО „Тульський державний педагогічний університет ім. Л.М.Толстого‟, м. Тула, РФ, e-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
В.О.Романов, д-р пед. наук, проф., ФДБОУ ВПО „Тульський державний педагогічний університет ім. Л.М.Толстого‟, м. Тула, РФ, e-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Abstract:
Мета. Організація безпечного інформаційно-освітнього середовища ВНЗ шляхом застосування системного підходу.
Методика. Вивчення та науково-теоретичний аналіз літератури з досліджуваної проблеми, праксиметрический метод, моделювання, дослідження й узагальнення ефективного досвіду застосування системного підходу в освітніх професійних організаціях.
Результати. Створення безпечного інформаційного середовища в освітній професійній організації є необхідною умовою забезпечення комфортної професійної підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ.
Наукова новизна. Уточнено поняття „безпечне інформаційно-освітнє середовище ВНЗ‟, що розуміється як інформаційно-освітнє середовище, доповнене апаратними, програмними та організаційними засобами, способами захисту від негативної інформації, що забезпечує безпеку й захист приватного інформаційного середовища всіх суб’єктів освітнього процесу з метою створення умов для повноцінного розвитку та реалізації їх індивідуальних здібностей і можливостей. Визначені: загрози, модель, принципи, підсистеми та елементи організації безпечного інформаційно-освітнього середовища, що забезпечують ефективність системного підходу як основи конструювання навчального процесу у професійній підготовці майбутніх фахівців.
Практична значимість. Сформульовані положення та практичні рекомендації для організації безпечного інформаційно-освітнього середовища у ВНЗ можуть бути використані в освітньому процесі ВНЗ і в системі підвищення кваліфікації (професійної перепідготовки) працівників освіти.
Ключові слова: безпечне інформаційно-освітнє середовище, інформатизація освіти, інформаційна безпека, освітні професійні організації, професійна освіта, системний підхід, загрози інформаційній безпеці
References/Список літератури
1. Polyakov, V.P., 2006. Methodical system of training of information security university students. DEd. N.Novgorod.
Поляков В.П. Методическая система обучения информационной безопасности студентов вузов: автореф. дис. на соиск. научн. степ. д-ра пед. наук / Поляков В.П. – Н. Новгород, 2006. – 47 с.
2. Andrianov, V.V., Zefirov, S.L., Golovanov, V.B. and Golduev, N.A., 2011. Obespecheniie informatsionnoi bezopasnosti biznesa [Providing business information security], Alpina Publishers.
Обеспечение информационной безопасности бизнеса / Андрианов В.В., Зефиров С.Л., Голованов В.Б., Голдуев Н.А. // Альпина Паблишерз. – 2011. – 338 с.
3. Petrenko, S.A. and Kurbatov, V.A., 2011. Politiki bezopasnosti kompanii pri rabote v internet [Company security policy when using the Internet]. DMK Press.
Петренко С.А. Политики безопасности компании при работе в интернет / Петренко С.А., Курбатов В.А. // ДМК Пресс. – 2011. – 396 с.
4. Alan G. Konheim, 2007. Computer security and cryptography. John Wiley & Sons, Inc.
5. Korotenkov, Yu.G., 2011. Informatsionnaia obrazovatelnaia sreda osnovnoi shkoly [Information educational environment of primary school]. Akademiya IT.
Коротенков Ю.Г. Информационная образовательная среда основной школы / Коротенков Ю.Г. – М.: Академия АйТи, 2011. – 152 с.
6. Privalov, A.N. and Bogatireva, Yu.I., 2012. The main threats to information security subjects of the educational process. News of the Tula State University. Humanitarian sciences, No. 3, рр. 427–431.
Привалов А.Н. Основные угрозы информационной безопасности субъектов образовательного процесса / А.Н.Привалов, Ю.И.Богатырева // Известия Тульского государственного университета. Гуманитарные науки. – 2012. – Вып. 3. – С. 427–431.
7. Bogatireva, Yu.I., Privalov, A.N. and Romanov, V.A., 2014. Info safe environment of the school as a condition of the information security of the younger generation. Informatics and Education, No. 9, рр. 84–89.
Богатырева Ю.И. Инфобезопасная среда школы как условие обеспечения информационной безопасности подрастающего поколения / А.Н.Привалов, Ю.И.Богатырева, В.А.Романов // Информатика и образование. – 2014. – № 9. – С. 84–89.
8. Fedorov, V.A. and Davydova, N.N., 2014. Control of the research and education network development in modern socio-pedagogical conditions. Naukovyi Visnyk Natsіonalnoho Hіrnychoho Unіversitetu, No. 2, pp. 126–132.
Федоров В.А. Управление развитием научно-образовательной сети в современных социально-педагогических условиях / В.А.Федоров, Н.Н.Давыдова // Науковий вiсник Нацiонального гiрничого унiверситету. – 2014. – № 2 (140). – С. 126– 132.
04_2016_Privalov | |
2016-09-26 296.66 KB 838 |
Наступні статті з поточного розділу:
- Вплив особистісних потреб на формування лідерства - 03/10/2016 18:59
- Самоадаптивна оптимізована модель прогнозування ринку на основі сірої моделі - 03/10/2016 18:54
- Модель динамічної оцінки раннього попередження фінансової кризи на основі метода опорних векторів - 03/10/2016 18:47
- Вплив фінансів домогосподарств україни на показники їх мобільності та соціально-економічного розвитку держави - 03/10/2016 18:45
- Модельний інструментарій міжбюджетного регулювання для шахтарських територій - 03/10/2016 18:41
- Комбінований вплив макроекономічних показників на термінові премії - 03/10/2016 18:39
- Управління регіональними ресурсами на основі агентного імітаційного моделювання - 03/10/2016 18:37