Формування професійних компетенцій у студентів-гірників при вивченні гуманітарних дисциплін

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Authors:

В. В. Єгоров, д-р пед. наук, проф., Карагандинський державний технічний університет, м. Караганда, Республіка Казахстан, e-mail: kargtu@ kstu.kz

В. С. Портнов, д-р техн. наук, проф., Карагандинський державний технічний університет, м. Караганда, Республіка Казахстан, e-mail: kargtu@ kstu.kz

Е. Г. Огольцова, канд. пед. наук, Карагандинський державний технічний університет, м. Караганда, Республіка Казахстан, e-mail: kargtu@ kstu.kz

Abstract:

На базі Карагандинського державного технічного університету (Республіка Казахстан) розроблені та впроваджені в навчальний процес програми для комп’ютерної підтримки, що сприяють формуванню професійних компетенцій у студентів-гірників при вивченні гуманітарних дисциплін.

Мета. Добитися якісних змін у процесі формування професійних компетенцій у фахівців для гірничої галузі. Переорієнтувати зміст варіативної частини гуманітарних дисциплін гірничих спеціальностей з урахуванням професійних потреб студентів.

Методика. Базується на розробці й впровадженні в навчальний процес програм для комп’ю терної підтримки викладання гуманітарних дисциплін (історії, філософії, соціології, політології, культурології) для формування професійних компетенцій у студентів-гірників.

Результати. Наведені результати проведеного експерименту, що дозволяють зробити висновок щодо якісних змін у процесі формування професійних компетенцій у фахівців для гірничопромислового комплексу при використанні в навчальному процесі професійно-орієнтованих програм для комп’ютерної підтримки.

Наукова новизна. Процес формування професійних компетенцій у майбутніх гірників, наряду зі спеціальними, уперше здійснюється при вивченні гуманітарних дисциплін.

Практична значимість. У результаті отриманих даних при вивченні гуманітарних дисциплін є позитивна динаміка у процесі формування професійних компетенцій у студентів-гірників, що виражається у позитивному відношенні до своєї професії та представникам професійної спільноти, розумінні громадської місії своєї технічної професії, усвідомленні соціальної відповідальності за ухвалення технічних і технологічних рішень, формуванні відношення до себе як до професіонала.

References / Список літератури

1. Nuraliev, T., 2013. Kazakhstan geology passes hard way to revival. NOMAD [online] Available at: <www. nomad.su> [Accessed 21.10.2013].

Нуралиев Т. Казахстанская геология проходит сложный путь к возрождению [Электронный ресурс] / Нуралиев Т. // „NOMAD кочевник‟ от 21.10.2013 – Режим доступа: http://www.nomad.su

2. Kirilova, G.I. and Vlasova, V.K., 2011. Modelling regional and professional infrastructure of informational environment of professional education. International electronic journal “Educational Technology & Society”, Vol. 14, No. 1, pp. 407–417.

Кирилова Г.И. Моделирование регионально-профессиональной инфраструктуры информационной среды профессионального образования / Г.И.Кирилова, В.К.Власова // Международный электронный журналОбразовательные технологии и общество (Educational Technology & Society)‟ – 2011. – Вып. 14. – № 1. – С. 407–417.

3. Rizun, N.O., 2013. Realization of methods and models of minimization of errors of machine-human co-operation in automatically systems of diagnostics of levels of professional training. Scientific messenger, No. 2, pp. 90–97.

Ризун Н.О. Разработка методов и моделей минимизации погрешностей машино-человеческого взаимодействия в автоматизированных системах диагностики уровня профессиональной подготовки / Н.О.Ризун // Научный вестник НГУ – 2013. – № 2. – С. 90–97.

4. Yevenko, O., 2014. Development of students’ creative competence in language classes. Topical Issues of Pedagogy, Psychology and Professional Education, No. 1, pp. 28–33.

Євенко О. Розвиток творчої компетентностi студентiв на заняттях мови / О.Євенко // Актуальні проблеми педагогiки, психологii та професійної освiти – 2014. – № 1. – С. 28–33.

5. Kurban, O.V. Specifics and features of training of PR specialists for the profile market. Pedagogical Process: the Theory and Practice, No. 4, pp. 32–35.

Курбан О.В. Специфіка та особливості підготовки PR-фахівців для сучасного профільного ринку / О.В.Курбан // Педагогічний процес: теорія і практика – 2014. – № 4. – С. 32–35.

6. Ogoltsova, E.G. Criteria and indexes of estimating the quality of professional development of technical university students. Standards and Monitoring in Education, No. 2, pp. 51–53.

Огольцова Е.Г. Критерии и показатели оценки качества профессионального становления студентов технического ВУЗа / Е.Г.Огольцова // Стандарты и мониторинг в образовании – 2012. – № 2. – С. 51–53.

Files:
03_2016_Yegorov
Date 2016-07-29 Filesize 319.64 KB Download 926

Відвідувачі

7348351
Сьогодні
За місяць
Всього
2325
37854
7348351

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2016 Зміст №3 2016 Економіка та управління Формування професійних компетенцій у студентів-гірників при вивченні гуманітарних дисциплін