Оцінка ефективності надання логістичних послуг, заснована на трикутній нечіткій техніці topsis
- Деталі
- Категорія: Економіка та управління
- Останнє оновлення: 04 серпня 2016
- Опубліковано: 04 серпня 2016
- Перегляди: 3451
Authors:
Ксіонглін Жанг, Школа економіки та управління, Китайський університет „Three gorges‟, Йічанг, Хубей, Китай
Джингджун Пен, Школа економіки та управління, Китайський університет „Three gorges‟, Йічанг, Хубей, Китай
Кайуюн Жанг, Школа економіки та управління, Китайський університет „Three gorges‟, Йічанг, Хубей, Китай
Abstract:
Мета. З’явившись разом з великою кількістю компаній, що надають аутсорсинг і логістичні послуги, конкуренція між комплексними логістичними провайдерами стає все більш жорсткою з кожним днем. Стикаючись зі складністю координування ланцюжка поставок, важливо оцінити ефективність надання послуг сторонніми логістичними провайдерами.
Методика. Метод оцінювання ефективності послуг логістичними компаніями просувається під егідою трикутного нечіткого аналізу TOPSIS і теорії нечітких множин. Обираються вісім оціночних показників за допомогою огляду досліджень з оцінюванню ефективності надання послуг сторонніми логістичними провайдерами.
Результати. Надано науковий аналітичний метод для оцінювання ефективності надання послуг сторонніми логістичними провайдерами. Він надає теоретичні основи для управління прийняттям рішень.
Наукова новизна. Метод трикутного нечіткого TOPSIS може перетворити точне значення в нечіткий аналіз, що дозволяє зменшити суб’єктивні помилки, і є точнішим при виборі провайдерів логістичних послуг.
Практична значимість. Запропоновано метод аналізу, що дозволяє стороннім постачальникам логістичних послуг покращувати свої робочі умови. Вважаємо, що нам потрібно зосередитися на економічних інтересах і потенційному сервісному прибутку, аби створити ще більшу цінність для компанії та суспільства.
References / Список літератури
1. Yijun Huang, Kaikai Yin, 2014. Research on the Evaluation and Selection of Third-Party Logistics Providers in B2C E-Commerce Mode, Journal of Electronic Commerce in Organizations, Vol. 12, No. 2, pp. 74–88.
2. Soonhu S, 2010. A Decision Model for Evaluating Third-party Logistics Providers Using Fuzzy Analytic Hierarchy Process, African Journal of Business Management, Vol. 4, No. 3, pp. 339–349.
3. Gülşen Akman, Kasım Baynal, 2014. Logistics Service Provider Selection through an Integrated Fuzzy Multicriteria Decision Making Approach, Journal of Industrial Engineering, pp. 1–16.
4. Carl Marcus Wallenburg, Jan Simon Raue, 2011. Conflict and its governance in horizontal cooperation of logistics service providers, International Journal of Physical Distribution & Logistics Management, Vol. 41, No. 4, pp. 385–400.
5. Sun Chao, Zhang Guangming, 2012. An empirical investigation of the impact of SCM components on the logistics service performance, Proc. Of International Symposium on Distributed Computing & Applications to Business, pp. 251–255.
03_2016_Xionglin | |
2016-07-29 363.96 KB 879 |