Маркетингові механізми ­підвищення ефективності функціонування промислових підприємств

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Authors:

O. Ю. Moгилевська, кандидат економічних наук, доцент, orcid.org/0000-0001-8482-7950, Київський міжнародний університет, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Л. В. Романова, доктор економічнмх наук, професор, orcid.org/0000-0003-2292-6616, Міжрегіональна академія управління персоналом, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

В. П. Залізнюк, кандидат економічних наук, orcid.org/0000-0002-7014-0207, Міжрегіональна академія управління персоналом, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Н. В. Коваленко, кандидат економічних наук, доцент, orcid.org/0000-0001-8011-1373,  Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

С. M. Демидюк, кандидат економічних наук, orcid.org/0000-0001-7911-7460, Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука, м. Рівне, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 повний текст / full article



Abstract:

Мета. У роботі порушуються проблеми формування й застосування маркетингових механізмів підвищення ефективності функціонування промислових підприємств. У сучасних економічних умовах розвитку й перебігу глобалізаційних процесів забезпечення ефективної діяльності провідних галузей і підпорядкованих їм підприємств ‒ є питанням надзвичайної актуальності та нагальності. Своєчасне й цілеспрямоване використання маркетингових механізмів у господарській діяльності підприємства є запорукою його прогресивного розвитку.

Методика. У процесі роботи застосовувалися методи теоретичного узагальнення, порівняння, синтезу, аналізу – для розкриття загальних положень і визначення базових категорій дослідження.

Результати. Застосування промисловими підприємствами комплексного підходу, що базується на тісній взаємодії ринкових механізмів і виробничого процесу, з обов’язковою опорою на сучасні маркетингові механізми є необхідним для підвищення ефективності їх функціонування. Зростання конкуренції, що спричинене глобалізаційними процесами, спонукає промислові підприємства до підвищення ефективності їх функціонування та управління моніторингом з метою впливу на конкурентоспроможність продукції. За сучасних умов розвитку існує необхідність в активізації маркетингових механізмів у діяльності промислових підприємств, що призведе до завоювання лідерських позицій на ринку й забезпечить конкурентні переваги на ньому. Аналіз наукових публікацій дав змогу систематизувати підходи до завоювання конкурентних переваг. Встановлено, що для того, щоб маркетингові механізми підвищення ефективності функціонування промислового підприємства дали максимальний ефект, доцільно застосовувати інновації. Проаналізовано, як упроваджувалися маркетингові та організаційні інновації на промислових підприємствах. Встановлено, що в забезпеченні господарського процесу та організації виробництва на промисловому підприємстві ключову роль повинні відігравати гнучкі виробничі системи з використанням маркетингових підходів.

Наукова новизна. Проведене наукове дослідження розкриває необхідність пошуку та пропонування маркетингових механізмів підвищення ефективності функціонування промислових підприємств, що має особливу актуальність в умовах економічної й політичної нестабільності та невизначеності факторів зовнішнього середовища. Результати дослідження дали можливість визначити стадії застосування профілю інновацій у цих маркетингових механізмах. На основі аналізу інноваційної активності підприємств промисловості визначено, що проблеми гальмування інноваційного прогресу стосуються не лише технічних чи технологічних процесів, але й маркетингових підходів і механізмів до організації виробництва й реалізації продукції. Отримана інформація слугує каталізатором для визначення комплексного підходу, що базується на тісній взаємодії ринкових механізмів і виробничого процесу, з обов’язковою опорою на сучасні маркетингові механізми.

Практична значимість. Результати дослідження можуть бути використані практиками, науковцями, представниками влади для застосування маркетингових механізмів і системного підходу в управлінні та організації виробництва на промислових підприємствах, що вплине на підвищення конкурентоспроможності промисловості України в цілому.

References.

1. Shtuler, I. (2015). Innovative approach to determining integrated marketing communications to ensure development of national forest complex. A new role of marketing and communication technologies in business and society: local and global aspects: collective monograph. Publishing House Science and Innovation Center, Ltd.

2. Hakyeon, L., Sang Gook, K., Hyun-woo, P., & Pilsung, K. (2013). Pre-launch new product demand forecasting using the Bass model: A statistical and machine learning-based approach. Technological Forecasting and Social Change86, 49-64.

3. Korzh, M., & Zhukov, S. (2013). Psychological aspects of change management in the industrial marketing. Journal of Law and Psychology4(1), 28-37.

4. Internet-trends of 2019. Statistics and facts in the USA and in the whole world. Retrieved from https://uk.vpnmentor.com/blog.

5. Solokha, D. (2013). Marketing principles of positioning of innovative-active enterprises in the international economic space. In Marketing of innovations and innovation in marketing: collection of theses of lectures of VІI International scientific-practical conference, (pp. 261-262). Sumy. Retrieved from https://essuir.sumdu.edu.ua /bitstream/123456789/37525/1/Solokha_international%20economics.pdf.

6. Shtuler, І. (2014). Organizationally-economic pre-conditions of construction of the program of enterprise innovative developmentSystems of making decision in an economy, technique and organizational spheres: from a theory to practice: collective monograph. АRТ Sintes–Т.

7. Оklander, М., & Pedko, І. (2016). Prognostication distribution of innovative or import replaceable production by the enterprises-producers of concrete. Economic Bulletin of the National Technical University of Ukraine “Kyiv Polytechnic Institute”, (13), 385-390.

8. Zhukov, S. (2017). Management by the industrial marketing on enterprises: monograph. NАU.

9. Zuhaimy, I., & Noratikah, A. (2013). New product Demand Forecast based on Bass Diffusion Model. Journal of Mathematics and Statistics9(2), 84-90.

10. Zhuk, І. М. (Ed.) (2017). Statistical annual of Ukraine for 2017. Retrieved from http://www.ukrstat.gov.ua.

11. Каrmаzіn, О. О. (Ed.) (2018) Scientific and innovative activity in Ukraine in 2017. Retrieved from http://www.ukrstat.gov.ua.

12. Кuznetsov, M. S. (Ed.) (2019). Scientific and innovative activity in Ukraine in 2018. Retrieved from http://www.ukrstat.gov.ua.

13. Gantsura, А., & Коvalenko, N. (2017). Features of the marketing dropshopping in the system of electronic commerce. Naukovyi Visnyk Uzhhorodskoho Natsionalnoho Universytetu. Seriia: Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny ta svitove hospodarstvo15(1), 72-75.

14. Paryzkyi, І. (2017). Competitiveness of national economy as prominent criterion of innovative-technological development of Ukraine economy. Economy and State3, 47-50.

15. Romanenko, Y. O., & Chaplay, I. V. (2016). Marketing communication system within public administration mechanisms. Actual Problems of Economics178(4), 69-78.

Попередні статті з поточного розділу:

Відвідувачі

7350811
Сьогодні
За місяць
Всього
86
40314
7350811

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2020 Зміст №1 2020 Маркетингові механізми ­підвищення ефективності функціонування промислових підприємств