Оцінка факторів, що впливають на ефективність застосування знань
- Деталі
- Категорія: Економіка та управління
- Останнє оновлення: 18 вересня 2014
- Опубліковано: 18 вересня 2014
- Перегляди: 5074
Автори:
Ю. Раудялюнене, доктор соціальних наук, доцент, Вільнюський технічний університет, заступник декана, м.Вільнюс, Литва
І. Радвілаіте, Вільнюський технічний університет, асистент, м.Вільнюс, Литва
Реферат:
Мета. Оцінити фактори, що впливають на ефективність застосування отриманих знань на практиці.
Результати. Провівши аналіз літературних джерел та наукових досліджень, отримані висновки про те, що вчені, які займаються вивченням впливу факторів на ефективність освітнього процесу, інтерпретують їх по-різному. Також різною у всіх дослідженнях є й група факторів, що впливає у цій сфері. У зв'язку з цим постає питання, яка група факторів є найбільш точною та насправді впливає на ефективність освітнього процесу. Проведено аналіз усіх груп факторів, що є в наявності на сьогоднішній день у наукових дослідженнях по цій темі. На основі проведеного аналізу оцінені, узагальнені та виділені в нову групу фактори, що впливають на ефективність освітнього процесу.
Наукова новизна. Головні особливості оригінальності та новизни наукових досліджень полягають у тому, що організації часто стикаються з проблемою втрати цінності знань, коли наявні знання не використовуються у процесі роботи або використовуються неефективно. Для вирішення цієї проблеми та забезпечення ефективного застосування знов набутих і вже існуючих знань у робочому процесі необхідно звернути увагу на відповідність структури та мікроклімату підприємства успішності використання знань. Для того, щоб процес використання знань на підприємстві почався плавно й ефективно, запропоновано виявити фактори, що мають найбільш сильний вплив на впровадження та використання нових знань. З цією метою в дослідженні використані нові методи складної оцінки факторів і сформована нова група.
Практична значимість. У ході проведення наукового дослідження були виявлені фактори, що впливають на ефективність освітнього процесу. Також була проведена оцінка цих факторів, що послужило основою для ідентифікації проблемних ділянок на підприємстві в галузі ефективного використання знань. Це дозволить приймати ефективні управлінські рішення та поліпшити процес використання знань на підприємствах.
Список літератури / References:
- Radvilaite, Žinių vadyba: mokomoji knyga [Knowledge Management], Technika. Vilnius, Lithuania.
- Becerra-Fernandez, I. and Sabherwal, R. (2010), Knowledge Management Systems and Processes, M.E. Sharpe, New York.
- Probst, G., Raub, S. ans Romhardt, K. (2006), Žinių vadyba: sėkmės komponentai [Managing Knowledge: Building Blocks for Success],Knygiai, Vilnius,
- Chlivickas, and Radvilaite, J. (2007),“Human Potential resources in the public sector: the system of evaluation”,Public Administration,4 (16), pp. 44–52.
- Chlivickas E. and Radvilaite, J. (2008),“Potential of technological resources in the public sector: the system of evaluation”,Public Administration, no.1, pp. 62–69.
- Chlivickas,, Paliulis, and Radvilaite, J. (2011),“Efficiency of the human administration functions and procedures, as in the public sector”, Public Administration, no.3 (31), 63–76.
- Radvilaite,, Meidutė, I. and Martinaitis, G. (2012), “Evaluation system for Factors affecting creativity in the Lithuanian Armed Forces”, Journal of Business Economics and Management,13 (1), pp. 148–166.
- Radvilaite, and Meidutė-Kavaliauskienė,(2014), “Analysis of Factors motivating human resources in public sector”, Procedure - Social and Behavioral Sciences, The 2nd International Scientific Conference Contemporary Issues in Business, Management and Education 2013, 110, pp. 719–726.
- Radvilaite,, Tuncikiene, Z. and Petrusevic, R. (2013), “Competency assessment of professional military service in Lithuanian armed forces”, Journal of Security and Sustainability, Issues 3 (1), pp. 61–71.
- Ginevicius, R. and Podvezko, V. (2005), “Generation of a set of Evaluation Criteria”,Business: Theory and Practice, no.6 (4), pp. 199–207.
2014_4_raudeliuniene | |
2014-09-17 112.32 KB 1046 |
Схожі статті:
Наступні статті з поточного розділу:
- Основні задачі розробки навчальних планів спільного проекту ТЕМПУС „ECOMMIS“ - 19/09/2014 09:44
- Розробка плану інтернет-маркетингу ВАТ „Россельхозбанк“ - 18/09/2014 15:22
- Перспективи розвитку інструментарію електронного навчання за рахунок розвитку інформаційних і комунікаційних технологій - 18/09/2014 15:13
- Дослідження використання соціальних медіа-засобів для передачі знань в освітньому середовищі - 18/09/2014 15:06
Попередні статті з поточного розділу:
- Апостерiорнe моделювання операційних втрат - 18/09/2014 14:52
- Підвищення точності прогнозування курсів валют на інтернет ринку за допомогою нейронних мереж - 18/09/2014 14:39
- Методи прийняття рішень у системі збалансованих показників - 18/09/2014 14:31
- Інформаційне суспільство як середовище створення нового знання - 18/09/2014 14:25
- Класифікація та ранжирування корпоративних сайтів промислових підприємств - 17/09/2014 16:28
- Соціальні мережі в маркетинговій комунікаціїї в Литві - 17/09/2014 15:50
- Методи, моделі та їх реалізації при системному управлінні ризиками в телекомунікаціях - 17/09/2014 15:45
- Аналіз економічної ефективності використання системи електронного постачання на промисловому підприємстві - 17/09/2014 15:33
- Економічні аспекти переходу на безтротилові вибухові речовини при підземному видобутку руд у Kриворізькому басейні - 17/09/2014 15:24