Математична модель перевезення сировини та готової продукції підприємств гірничо-металургійного комплексу за залізничними напрямками з паралельними ходами
- Деталі
- Категорія: Геотехнічна і гірнича механіка, машинобудування
- Останнє оновлення: 24 липня 2014
- Опубліковано: 09 липня 2013
- Перегляди: 4538
Aвтори:
Р.В. Вернигора, кандидат технічних наук, доцент, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, доцент кафедри станцій та вузлів, м. Дніпропетровськ, Україна
О.Ю. Папахов, кандидат технічних наук, доцент, Державний вищий навчальний заклад “Національний гірничий університет“, доцент кафедри управління на транспорті, м. Дніпропетровськ, Україна
Н.О. Логвінова, Державний вищий навчальний заклад, „Національний гірничий університет“, асистент кафедри управління на транспорті, м. Дніпропетровськ, Україна
Реферат:
Мета. Визначення економічно обґрунтованої доцільності розподілу вантажопотоків із сировиною та готовою продукцією підприємства гірничо-металургійного комплексу між ділянками залізничного напрямку з паралельними ходами.
Методика. Методичною основоювиконання комплексних досліджень є: аналіз та узагальнення літературних джерел і позитивного досвіду пропуску вантажних поїздів; математичне моделювання поїзної роботи залізничного напрямку з паралельними ходами; методи статистичної, вартісної, аналітичної та експертної оцінки даних щодо стану пропуску вантажних поїздів із сировиною та продукцією підприємств гірничо-металургійного комплексу між ділянками залізничного напрямку з паралельними ходами в оперативних умовах.
Результати. Результатами дослідження є: економічно обґрунтовані в оперативних умовах розміри руху вантажних поїздів із сировиною та готовою продукцією підприємств гірничо-металургійного комплексу по ділянках залізничних напрямків з паралельними ходами при обмеженні їх пропускної спроможності на електрифікованих ділянках в умовах застосування оптового ринку електроенергії.
Наукова новизна. Уперше сформульовано й вирішено оптимізаційну задачу щодо організації поїздопотоків, що перевозять сировину та готову продукцію підприємств гірничо-металургійного комплексу на залізничних напрямках з паралельними ходами в умовах диференційованих тарифів на електроенергію, що дозволяє прискорити доставку вантажів та скоротити витрати залізниці на просування вантажних поїздів. Удосконалено економіко-математичну модель залізничного напрямку з паралельними ходами, що, на відміну від існуючих, дозволяє визначити найбільш раціональний розподіл поїздопотоків із сировиною та готовою продукцією підприємств гірничо-металургійного комплексу по ділянкам напрямків у залежності від експлуатаційної ситуації.
Практична значимість. Розроблені процедури й методи можуть бути використані при створенні автоматизованих систем підтримки прийняття рішень для оперативного розподілу поїздопотоків із сировиною та готовою продукцією підприємств гірничо-металургійного комплексу по паралельним ходам в умовах диференційованих тарифів на електроенергію та швидкісного руху пасажирських поїздів, при розробці автоматизованого робочого місця (АРМ) диспетчерського персоналу оперативно-розпорядчих відділів дирекцій та залізниць.
Список літератури / References:
1. Гибшман А.Е. О размещении грузовых потоков на параллельных ходах [Текст] / А.Е. Гибшман // Вестник ВНИИЖТа. – 1995. – № 6. – С. 3–6.
Gibshman, A.Ye. (1995), “About placing of freight streams on parallel motions”, Vestnik VNIIZhT, no.6, pp. 3–6.
2. Левин Д.Ю. Оптимизация потоков поездов [Текст] / Левин Д.Ю. – М.: Транспорт, 1998. – 175 с.
Levin, D.Yu. (1998), Оptimizatsiya potokov poezdov [Optimization of Train Streams], Transport, Moscow, Russia.
3. Формування логістичної технології просування вантажопотоків за жорсткими нитками графіка руху поїздів [Текст] / Т.В. Бутько, Д.В. Ломотько, А.В. Прохорченко, К.О. Олійник. //Збірник наукових праць УкрДАЗТ. – 2009. – Вип. 111. – С. 23–31.
Butko, T.V., Lomotko, D.V., Prokhorchenko, A.V. and Olіinyk, K.O. (2009), “Formation of logistic technology of cargo traffic movement with tight run profile”, Zbіrnyknaukovykh pratsUkrDAZT, no.111, pp. 23–31.
4. Батурин А.П. Организация вагонопотоков в одногруппные поезда [Текст] /А.П. Батурин, А.Ф. Бородин, В.В. Панин//Мир транспорта. – 2010. – № 5. – С. 72–77.
Baturin, A.P., Borodin, A.F. and Panin, V.V. (2010), “Organization of car traffic volume”, Mir transporta, no.5, pp. 72–77
5. Логвінова Н.О. Методика розподілення вантажних перевезень паралельними ходами на електрифікованих ділянках [Текст] / Н.О. Логвінова // Вісник Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – 2011. – Вип. 40. – С. 57–59.
Logvinova, N.O. (2011), “Methodology of cargo traffic distribution by parallel motions at electrified railway segments”, VisnykDnipropetrovskohonatsionalnohouniversytetuzaliznychnohotransportuim. Lazaryana, vol. 40, pp. 57–59.
6. Правила тягових расчетов для поездной работы [Текст] / [П.Т. Гребенюк, А.Н. Долганов, О.А. Некрасов и др. ] – М.: Транспорт, 2005. – 287 с.
Grebenyuk, Р.T. Dolganov, A.N., Nekrasov, O.A., Lisitsyn, A.L., Stromskiy, P.P., Borovikov, A.P., Chukova, V.G., Grigorenko, V.G. and Pervushina, V.M. (2005), Pravilatyagovykhraschetovdlyapoezdnoyraboty [Rules of Train Performance Calculation], Transport, Moscow, Russia.
2013_3_vernigora
2014-07-24 192.55 KB 1097
Попередні статті з поточного розділу:
- Дослідження довговічності центрально стислих стрижнів з геометричними характеристиками, що змінюються - 09/07/2013 12:27
- Нелинейные поперечные колебания полунеограниченного каната с учетом сопротивления - 09/07/2013 11:27
- До питання підвищення точності визначення положення бурового снаряда при дослідженні впливу температури на результати первинних перетворювачів - 09/07/2013 11:19
- Обгрунтування технологічної ефективності двочастотних резонансних вібраційних машин з імпульсним електромагнітним збуренням - 09/07/2013 11:14
- Аналіз структури вугільного пласту методом акустичної геолокації - 09/07/2013 11:09
- Використання бандажно-колодкового гальма на шахтному локомотиві - 09/07/2013 11:01