Оцінка ефективності канатних транспортних установок в умовах кар’єрів
- Деталі
- Категорія: Розробка родовищ корисних копалин
- Останнє оновлення: 30 вересня 2014
- Опубліковано: 05 січня 2013
- Перегляди: 4631
Автори: О.В. Денищенко, О.О. Юрченко
Наведено аналіз гірничо-геологічних і виробничо-технічних параметрів кар’єрів України, що розробляють скельні нерудні корисні копалини. На прикладі Мокрянського гранітного кар’єру №2 розглянуто економічну ефективність використання автомобільного, конвеєрного і скіпового транспорту. Запропоновано новий спосіб транспортування гірничої маси з використанням канатних надґрунтових доріг, визначено область їх ефективного застосування і структура витрат під час переміщення вантажів на відкритих гірничих роботах.
Files:
2010_11-12 Deni | |
2012-12-14 364.31 KB 1801 |
Наступні статті з поточного розділу:
- Урахування впливу рельєфу земної поверхні на прогнозування горизонтальних деформацій при підробках - 05/01/2013 13:46
- Лабораторні дослідження деформаційних характеристик фібробетону на жорстких і звивистих полімерних армуючих волокнах - 05/01/2013 13:45
- Прямий метод визначення коефіцієнту тертя конвеєрної стрічки об барабан - 05/01/2013 13:44
- Дослідження стійкості приконтурної області масиву в зонах обводнених тектонічних порушень - 05/01/2013 13:40
- Дослідження продуктивності засобів буріння при проходці головного квершлагу горизонту другого ступеня розкриття - 05/01/2013 13:39
- Теоретичні та практичні аспекти зменшення втрат руди на лежачому боці покладів - 05/01/2013 13:37
- Про гірничо-геометричні параметри вивалоутворень підготовчих виробок глибоких шахт - 05/01/2013 13:35
- Статистичний аналіз якості буріння свердловин великого діаметру в Червоноармійському гірничопромисловому районі - 05/01/2013 13:34