Дослідження особливостей взаємодії масиву гірських порід з арочним кріпленням у виробках з підвісною монорейковою дорогою
- Деталі
- Категорія: Розробка родовищ корисних копалин
- Останнє оновлення: 30 вересня 2014
- Опубліковано: 05 січня 2013
- Перегляди: 4843
Автори: Л.Н. Ширін, В.О. Расцвєтаєв, О.Л. Лебідь
Проаналізовано стан транспортно-технологічних систем гірничих підприємств в умовах шахт Західного Донбасу. Наведено результати шахтних досліджень прояву гірського тиску у виробках, закріплених арочним кріпленням, з підвісною монорейковою дорогою. Методом граничних елементів промодельована поведінка масиву гірських порід навколо виробки з підвісною монорейковою дорогою. Обґрунтовано необхідність застосування підвісних монорейкових доріг у складних умовах ведення гірничих робіт на шахтах Західного Донбасу.
Files:
2010_11-12 Shyr | |
2012-12-14 292.8 KB 1420 |
Наступні статті з поточного розділу:
- Урахування впливу рельєфу земної поверхні на прогнозування горизонтальних деформацій при підробках - 05/01/2013 13:46
- Лабораторні дослідження деформаційних характеристик фібробетону на жорстких і звивистих полімерних армуючих волокнах - 05/01/2013 13:45
- Прямий метод визначення коефіцієнту тертя конвеєрної стрічки об барабан - 05/01/2013 13:44
- Дослідження стійкості приконтурної області масиву в зонах обводнених тектонічних порушень - 05/01/2013 13:40
- Дослідження продуктивності засобів буріння при проходці головного квершлагу горизонту другого ступеня розкриття - 05/01/2013 13:39
- Теоретичні та практичні аспекти зменшення втрат руди на лежачому боці покладів - 05/01/2013 13:37
- Про гірничо-геометричні параметри вивалоутворень підготовчих виробок глибоких шахт - 05/01/2013 13:35
- Статистичний аналіз якості буріння свердловин великого діаметру в Червоноармійському гірничопромисловому районі - 05/01/2013 13:34
- Оцінка ефективності канатних транспортних установок в умовах кар’єрів - 05/01/2013 13:32