Статистичний аналіз і виявлення факторів підвищення ефективності профорієнтаційної діяльності для економічних спеціальностей
- Деталі
- Категорія: Економіка та управління
- Останнє оновлення: 25 вересня 2014
- Опубліковано: 26 грудня 2012
- Перегляди: 4926
Автори: М.А. Демиденко
Досліджено результати статистичного обстеження, метою якого є підвищення ефективності роботи з абітурієнтами Національного гірничого університету. Виявлено ряд факторів, які впливають на вибір спеціальності студентів інституту економіки. Досліджено статистичний взаємозв’язок профорієнтаційних уподобань абітурієнтів. Для розглянутих спеціальностей найвпливовішими факторами для профорієнтаційної діяльності в порядку убування є: поради батьків, поради друзів, друкована реклама університету, реклама на сайті Національного гірничого університету, дні відкритих дверей.
Files:
2010_06 Demyd | |
2012-12-14 178.99 KB 954 |
Наступні статті з поточного розділу:
Попередні статті з поточного розділу:
- Методика визначення перспективності шахт України - 26/12/2012 14:52
- Особливості злиття та поглинань на ринку телекомунікаційних послуг з огляду вітчизняної та міжнародної практики - 26/12/2012 14:49
- Спосіб автоматизації складання розкладу навчальних занять у ВУЗі з використанням електронної таблиці Excel - 26/12/2012 14:48