Порівняльні дослідження дискових осьових та трансмісійних гальм шахтного локомотива

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

 

Автори: Проців В.В., Моня А.Г., Гончар О.Є.
 
Проаналізовано переваги та недоліки дискових осьових та трансмісійних гальм. Проведено розрахунки гальмівного шляху і гальмівного моменту залежно від швидкості локомотива перед гальмуванням. Слід вважати за необхідне багаторівневе резервування гальмівних систем для важких шахтних локомотивів, що працюють на ухилах колії до 50 ‰. Такі локомотиви повинні мати й дискове трансмісійне гальмо, як ефективніше, і дискові осьові гальма, як безпечніші. Доведено, що чим важче рухомий склад, який транспортується, або більше ухил колії на спуску, тим менший гальмівний момент може бути прикладений до колісної пари, для виключення її блокування і зриву зчеплення.
Files:
2010_4 Proziv
Date 2012-12-14 Filesize 378.49 KB Download 1526
 

Відвідувачі

7348382
Сьогодні
За місяць
Всього
2356
37885
7348382

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2010 Зміст №4 2010 Гірнича механіка і машини Порівняльні дослідження дискових осьових та трансмісійних гальм шахтного локомотива