Засоби діагностики як складова стандартів вищої освіти

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Автори:

В.О. Салов, кандидат технічних наук, професор, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, директор науково-методичного центру, м. Дніпропетровськ, Україна

Т.О. Письменкова, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, методист Науково-методичної комісії Науково-методичної Ради МОН України з гірництва, м. Дніпропетровськ, Україна

Анотація:

Подано алгоритм формування засобів діагностики, що передбачає структурно-логічний зв’язок компетенцій фахівця з результатами навчання та орієнтацію на діагностику рівня сформованості компетенцій. Визначено зв’язок цілей вищої освіти з уміннями та здатностями фахівця, що відображено в освітньо-кваліфікаційній характеристиці. Засоби діагности визначають рівень досягнення запланованих навчальних результатів, мають прозорі критерії оцінювання.

Список літератури / References

1. Петренко В.Л. Комплекс нормативних документів для розроблення складових системи вищої освіти / Петренко В.Л. // Вища освіта: інформаційний вісник. – 2003. – №10 – 82с.

Petrenko V.L. A complex of normative documents for development of constituents of the system of higher education / Petrenko V.L. // Vyshcha osvіta: informational bulletin. – 2003. – №10 – 82 p.

2. Стандарти і рекомендації щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти. – К.: Ленвіт, 2006. – 35с.

Standards and recommendations on providing of quality in European higher education. – K.: Lenvit, 2006. – 35 p.

3. Півняк Г.Г. Стандарти вищої освіти як механізм впровадження кредитно-модульної системи підготовки фахівців / Півняк Г.Г. // Доповідь на міжнародному семінарі „Гарантії якості, європейська система передачі накопичення кредитів та практика імплементації Болонського процесу в різних європейських країнах“ – Дніпропетровськ, НГУ, 2004р.

Pіvniak G.G. Standards of higher education as a mechanism of introduction of the credit-module system of preparation of specialists / Pіvnyak G.G. // Lecture at the international seminar “Quality assurance, European system of transmission and accumulation of credits and Bologna process implementation practice in different European countries» – Dnіpropetrovsk, NGU, 2004.

4. Байденко В.И. Компетентностный подход к проектированию государственных образовательных стандартов высшего профессионального образования (методологические и методические вопросы): Методическое пособие / Байденко В.И. – М.: Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2005.

Baidenko V.I. Competence approach to planning of state educational standards of higher professional education (methodological and methodical questions): tutorial / Baidenko V.I. – M.: Research Center of Problems of Specialists Preparation Quality, 2005.

5. Зимняя И.А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования / Зимняя И.А. // Высшее образование сегодня. – 2003. – № 5.

Zimnyaya I.A. Key competenses are a new paradigm of result of education / Zimnyaya I.A. // Vyssheye obrazovaniye segodnya. – 2003. – No.5.

6. G.G. Pivnyak. Realization of the qualified approach іn higher education standards of Ukraine/ G.G. Pivnyak, T.A. Pismenkova, V.A. Salov // 37th International Engineering Education Symposium IGIP/

7. Морозова Т.Ю. Освітні стандарти в контексті Болонських реформ і можливостей інформатизації / Морозова Т.Ю. // Вища школа. – 2005. – №5. – С. 26–34

Morozova T.Y. Educational standards in the context of Bologna reforms and possibilities of informatization / Morozova T.Y. // Vyshcha shkola. – 2005. – №5. – P. 26–34

8. Степко М.Ф. Компетентісний підхід: його сутність. Що є прийнятним, а що проблемним для вищої освіти України? / Степко М.Ф // Вища освіта України. – 2009. – №1. – С.43 – 52

Stepko M.F. Competence approach: essence. What is acceptable, and what makes a problem for higher education of Ukraine? / Stepko M.F // Vyshcha osvіta Ukrainy. – 2009. – №1. – P. 43–52

Files:
2011_03_salov
Date 2012-11-27 Filesize 355.91 KB Download 2341

Відвідувачі

7348439
Сьогодні
За місяць
Всього
2413
37942
7348439

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2011 Зміст №3 2011 Економіка та управління Засоби діагностики як складова стандартів вищої освіти