Фактори вартості компанії
- Деталі
- Категорія: Економіка та управління
- Останнє оновлення: 28 листопада 2012
- Опубліковано: 20 листопада 2012
- Перегляди: 5234
Автори:
Е.Р. Іслямова, кандидат економічних наук, Таврійський Національний Університет ім. В.І. Вернадського, доцент кафедри менеджменту та маркетингу, м. Сімферополь, Україна
Анотація:
Представлено підхід до виявлення факторів вартості компанії, його принципи і послідовність. Побудовано факторну модель вартості на основі показника доданого економічного прибутку (EVA). Розглянуто схему ланцюжка створення вартості. Проаналізовано різні стратегії максимізації віддачі на вкладені кошти в залежності від стадії життєвого циклу компанії. Виявлено, що процес визначення факторів вартості складається з трьох стадій: розпізнавання, встановлення пріоритетів, інститутоціоналізації.
Список літератури / References
1. Валдайцев С.В. Оценка бизнеса и управление стоимостью предприятия: / Валдайцев С.В. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001. - 719 с.: ил., табл. Библиогр.: С. 714–716 и в подстроч. примеч.
Valdaytsev S.V. Estimation of business and company cost management: / Valdaytsev S.V. - M.: JUNITI-DANA, 2001. - 719 р.: illustrated., tables. Bibliography: Р. 714–716.
2. Коупленд Т. Стоимость компаний: оценка и управление / Т. Коупленд, Т. Коллер, Дж. Муррин; пер. с англ. - М.: Олимп-Бизнес, 2005. – 576 с.
Kouplend T. The cost of companies: Assessment and Management / T. Kouplend, T. Koller, Dzh. Murrin; Translated from Eng. - M.: Olimp-Biznes, 2005. – 576 р.
3. Рапопорт Б. Оптимизация управленческих решений / Рапопорт Б. – М.: Теис, 2001. – 264 с.
Rapoport B. Optimization of management decisions / Rapoport B. – M.: Teis, 2001. – 264 р.
4. Young S.D. EVA and value-based management: a practical guide to implementation / S.D. Young, S.O. O'Byrne. - New York: McGraw-Hill, 2001. – 493 р.
2011_05_isliam | |
2012-11-27 392.73 KB 1486 |