Математична модель логістичного ланцюга доставки масових вантажів залізничним транспортом

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Authors:

Н. Ю. Шраменко, доктор технічних наук, професор, orcid.org/0000-0003-4101-433X, Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, м. Харків, Україна, е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

В. О. Шраменко, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, м. Харків, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Abstract:

Мета. Розробка математичної моделі функціонування виробничо-транспорного ланцюга (ВТЛ) доставки масових вантажів маршрутами на основі логістичного підходу.

Методика. Формування моделі функціонування виробничо-транспорного ланцюга доставки масових вантажів маршрутами залізничного транспорту базується на аналітичному методі дослідження з урахуванням принципів логістики й системного аналізу.

Результати. Формалізовані витрати окремих ланок ВТЛ доставки рудних вантажів маршрутами: витрати з навантаження, зберігання у відправника, транспортування й зберігання вантажу в одержувача до моменту надходження його у виробництво. Розроблена математична модель функціонування ВТЛ доставки масових вантажів. Обґрунтовані технологічні параметри, що оптимізуються, пов’язані із функціонуванням усього ВТЛ: розмір транспортної партії вантажу, потужність технічного оснащення вантажних фронтів, інтервал поставки.

Наукова новизна. Розроблена математична модель функціонування ВТЛ доставки масових вантажів маршрутами залізничного транспорту, що заснована на системному підході та принципах логістики й враховує взаємодію виробництва, транспорту та споживання.

Практична значимість. Розроблена математична модель функціонування ВТЛ доставки масових вантажів дозволяє моделювати процес доставки вантажів з місць видобування корисних копалин і здійснювати вибір раціональних параметрів рухомого складу й вантажно-розвантажувальних механізмів, їх кількісних показників; часових і кількісних параметрів вантажопотоку в залежності від значень цінових і технологічних параметрів. Модель дозволяє вирішити широке коло завдань: постачальників і споживачів при самостійному виборі варіантів матеріалоруху; залізничного транспорту, пов’язаних із плануванням і управлінням експлуатаційною роботою станцій, вибором ресурсів транспортних засобів.

References.

1. Matsiuk,V. І.,2017. A study of the technological reliability of railway stations by an example of transit trains processing. Easterneuropean Journal of Enterprise Technologies, 1(3(85)), pp. 18‒24. DOI: 10.15587/1729-4061.2017.91074.

2. Shramenko, N. Y., 2015. Effect of process-dependent parameters of the handling-and-storage facility operation on the cargo handling cost. EasternEuropean Journal of Enterprise Technologies, 5(3(77)), pp. 43‒47. DOI: 10.15587/1729-4061.2015.51396.

3. Okorokov, A. M., 2014.Strategic management of transport cargo complex. Science and Transport Progress: Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport after academician V. Lazaryan, 4(52), pp. 101‒110.

4. Besta, P., Mikoláš, M., Zapletal, F., Haverland, J. and Hendrych, M., 2013. Monitoring the quality of suppliers of input raw materials in metallurgical production [pdf]. Available at: <http://metal2014.tanger.cz/files/proceedings/12/reports/1662.pdf> [Accessed 17 April 2017].

5. Turpak, S., Taran, I., Fomin, О. and Tretyak, О., 2018. Logistics technology to deliver raw material for metallurgical production. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, 1, pp. 162‒169. DOI: 10.29202/nvngu/2018-1/3.

6. Logutiva, T. and Poltoratskiy, M., 2015. Modern state of a transport infrastructure of Ukraine. Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property, 2(2(12)), pp. 8‒14.

7. Nagorniy, E. V., Muzylyov, D. A. and Cherepaha, A. S., 2012. Perfection of the transportation technology for the consumer goods in the cities with the use of the logistic principles. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies [onlne], 3(2(57)), pp. 44–46. Available at: <http://journals.uran.ua/eejet/article/view/3981/3648> [Accessed 17 June 2018].

8. Muzylyov, D. O. and Stebakov, O. E., 2014. Method of determination of the number of units of machinery for the harvesting complex for different grain delivery technologies. Technical service of agroindustrial, forestry and transport complexes, 2, pp. 128‒140.

9. Okorokov, A. M., 2014.Research and evaluation of logostic systems of raw material delivery to the enterprise of the east of Ukraine. Coll. of sci. works of DSURT after academician V. Lazaryan, 8, pp. 120‒126.

10. Obukhova, A. L., Shevelyova, M. S. and Steshenko, N. O., 2015. Analysis of the main problems in transporting bulk cargoes in wagons. Coll. of sci. works UkrSURT, 152, pp. 45‒49.

11. Shramenko, N. Y., 2017. The methodological aspect of the study feasibility of intermodal technology of cargo delivery in international traffic. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, 4(160), pp. 145‒150.

12. Shramenko, N. Y., 2017. Evaluation of the effectiveness of piggyback traffic in the context of creating transport and logistics clusters.Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, 6(162), pp. 151‒155.

13. Shramenko, N. Y., 2016. Methodology for evaluation of synergy effect in terminal cargo delivery system. Actual Problems of Economics, 8(182), pp. 439‒444.

14. Lenort, R. and Feliks, J., 2013. Production logistics concepts and systems in metallurgical companies [pdf]. Available at: <http://metal2014.tanger.cz/files/proceedings/12/reports/1662.pdf> [Accessed 17 April 2017].

15. Kozachenko, D. N., 2013. Problems of stimulation of sender routing in railway transport. Bulletin of the Eastern European National University after V. Dal., 3(192), pp. 207‒211.

16. Verlan, A. I., 2013. Perfection of methods for stimulating sender routing on railway transport. Science and Transport Progress: Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport after academician V. Lazaryan, 49, pp. 75‒85.

17. Verlan, A. I., Pinchuk, E. P. and Zhuravel, I. L., 2014. Improving the methods of technical and economic assessment of the efficiency of cargo transportation by sender routes. Coll. of sci. works of DSURT after academician V.Lazaryan, 7, pp. 10‒14.

18. Mynyailo, N. A., 2014. Analysis of the work of the car dumper at the ore yard of the metallurgical enterprise. Metalurgiya, 1(31), pp. 13‒18.

19. Kuleshov, A. V., 2013. Improve information of solving the problem of modeling traffic routing bulk. Coll. of sci. works UkrSURT, 137, pp. 122‒129.

20. Lavrukhin, O. V., Baulina, H. S. and Bogomazova, H. Ye., 2015. Scientific approaches to improving the technology of operation of freight cars of all types of ownership. Informational and control systems for rail transport, 4, pp. 48‒55.

 повний текст / full article



Відвідувачі

2165206
Сьогодні
За місяць
Всього
392
10002
2165206

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49000, м. Дніпропетровськ,
пр. К. Маркса, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: 47-45-24
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2018 Зміст №5 2018 Інформаційні технології, системний аналіз та керування Математична модель логістичного ланцюга доставки масових вантажів залізничним транспортом