Аналітична модель рівня додатків у NGN підприємств гірничої промисловості
- Деталі
- Категорія: Інформаційні технології, системний аналіз та керування
- Останнє оновлення: 11 січня 2018
- Опубліковано: 11 січня 2018
- Перегляди: 3575
Authors:
Н.О. Князєва, доктор технічних наук, професор, Одеська національна академія харчових технологій, професор кафедри комп’ютерної інженерії, м. Одеса, Україна, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
C.В. Шестопалов, кандидат технічних наук, Одеська національна академія харчових технологій, доцент кафедри комп’ютерної інженерії, м. Одеса, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">shestopalov_s@mail.ru
Т.В. Кунуп, Одеська національна академія харчових технологій, аспірант кафедри комп’ютерної інженерії, м. Одеса, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">ttvv@ukr.net
Abstract:
Мета. Створення аналітичної моделі рівня додатків із централізованим принципом управління для оцінки якості управління наданням нових сервісів з урахуванням самоподібності потоку заявок на нові сервіси в мережах наступного покоління (NGN – Next Generatin Network) підприємств гірничої промисловості.
Методика. Використовували методи наукового узагальнення, статистичного аналізу, математичного моделювання.
Результати. Розроблена аналітична модель рівня додатків із централізованим принципом управління наданням нових сервісів, що дає можливість визначити значення підкритеріїв якості управління новими сервісами – загального часу обслуговування заявки на нові сервіси рівнем додатків, ймовірності блокування заявки, кількості заявок, що очікують на обслуговування (середню довжину черги) з урахуванням самоподібності потоку заявок на нові сервіси, а також ураховує вартість системи управління. Розглянута архітектура рівня додатків із централізованим принципом управління (РДЦПУ) у NGN підприємств гірничої промисловості. Запропоновані підкритерії якості управління наданням нових сервісів. Сформовано комплексний критерій якості. Запропонована аналітична модель рівня додатків із централізованим принципом управління як система масового обслуговування. Наведені способи розрахунку показників якості управління наданням нових сервісів з урахуванням самоподібності потоку заявок на нові сервіси.
Наукова новизна. Уперше запропонована аналітична модель рівня додатків із централізованим принципом управління наданням нових сервісів з урахуванням самоподібності потоку заявок на нові сервіси.
Практична значимість. Запропонована аналітична модель дозволить проектувальникам NGN підприємств гірничої промисловості ще на ранніх етапах проекту більш точно визначати потрібні мережні ресурси для забезпечення необхідного значення якості управління наданням нових сервісів.
References
1. Cisco, 2013.Tomorrow begins here: the mining industry and the Comprehensive Internet [online]. Available at: <http://www.cisco.com/c/en_en/about/press/press-releases/2014/07-072514c.html> [Accessed 15 October 2016].
2. Kviatkovska, I. Yu., 2013. System of indicators for assessing the quality of telecommunications services and the method of their evaluation. Bulletin of the Arkhangelsk State Technical University. Series: Management, Computer Science and Informatics, 2, pp. 98‒103.
3. Ageiev, D. V., 2013. Parametric synthesis of multiservice telecommunication systems in the transmission of group traffic with the self-similarity effect. Problems of telecommunications, 1(10), pp. 46‒65.
4. Petrov, M. N. and Ponomaryov, D. Yu., 2002. Self-Similarity in Queuing Systems with Restricted Buffer [pdf]. Available at: <http://cdn.scipeople.com/materials/ 29379/СМО.pdf> [Accessed 9 April 2017].
5. Ilnitsky, S. V., 2004. Network server operation with self-similar load [pdf]. Available at: <http://314159.ru/ilnickis/ilnickis1.pdf> [Accessed 9 April 2017].
6. International Telecommunication Union, 2007. Network performance objectives for IP-based services: ITU-T–Y. 1541 [online]. Available at: <https://www.itu.int/rec/T-REC-Y.1541-201112-I/en> [Accessed 9 April 2017].
7. Kniazieva, N. O. and Shestopalov, S. V., 2016. Complex quality criterion of control of the intellectual services provision in NGN. Refrigeration engineering and technology, 52(3), pp. 42‒47.
8. Lemeshko, A. V. and Vavenko, T. V., 2013. Development and investigation of the flow model of adaptive routing in software-configurable networks with load balancing. Reports of TUSUR, 3(29), pp. 100‒108.