Програми лояльності в стимулюванні збуту продукції підприємства
- Деталі
- Категорія: Економіка
- Останнє оновлення: Вівторок, 30 вересня 2014, 13:06
- Опубліковано: П'ятниця, 04 січня 2013, 11:39
- Перегляди: 5110
Автори: С.М. Довгань, К.К. Меркотун
Розглянуто вплив програм лояльності на процеси утримання клієнтів і стимулювання збуту продукції, що спрямована на задоволення вторинних потреб. У результаті проведеного маркетингового дослідження виявлено причини, що впливають на відмову клієнтів від здійснення повторних покупок у сфері спортивно-оздоровчих послуг. На основі аналізу причин, пов’язаних з діяльністю спортивного клубу, запропоновано впровадження програми лояльності дисконтно-накопичувального типу. Розраховані рівні повторних покупок клієнтів, що необхідні для збереження доходності бізнесу на існуючому рівні. Отримано позитивні результати від впровадження запропонованої програми лояльності.
Files:
2010_09-10 Dovg | |
2012-12-14 408.44 KB 1345 |