Оптимізаційна модель розподілу бюджету між рекламними носіями

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Автори: Т.Б. Решетілова, В.К. Ніколаєва

 
Обґрунтовано доцільність використання дворівневої оптимізаційної моделі лінійного програмування для розподілу бюджету між рекламними носіями. Цільова функція – максимальне охоплення аудиторії, яка враховує коефіцієнти зворотного зв’язку. На підставі результатів маркетингового дослідження виявлено носії, що доцільно використовувати для рекламування технічно складного товару. Розроблена модель дозволила скласти оптимальний загальний медіа-план рекламної кампанії технічно складного товару та медіа-плани по кожному рекламному носію окремо.
Files:
2010_09-10 Resh
Date 2012-12-14 Filesize 313.5 KB Download 1195

Відвідувачі

7360911
Сьогодні
За місяць
Всього
442
50414
7360911

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за розділами Економіка Оптимізаційна модель розподілу бюджету між рекламними носіями