Оптимізаційна модель розподілу бюджету між рекламними носіями
- Деталі
- Категорія: Економіка
- Останнє оновлення: Вівторок, 30 вересня 2014, 13:00
- Опубліковано: П'ятниця, 04 січня 2013, 11:36
- Перегляди: 5349
Автори: Т.Б. Решетілова, В.К. Ніколаєва
Обґрунтовано доцільність використання дворівневої оптимізаційної моделі лінійного програмування для розподілу бюджету між рекламними носіями. Цільова функція – максимальне охоплення аудиторії, яка враховує коефіцієнти зворотного зв’язку. На підставі результатів маркетингового дослідження виявлено носії, що доцільно використовувати для рекламування технічно складного товару. Розроблена модель дозволила скласти оптимальний загальний медіа-план рекламної кампанії технічно складного товару та медіа-плани по кожному рекламному носію окремо.
Files:
2010_09-10 Resh | |
2012-12-14 313.5 KB 1195 |