Вплив професійних бухгалтерських організацій на якість бухгалтерської освіти
- Деталі
- Категорія: Зміст №6 2022
- Останнє оновлення: 28 грудня 2022
- Опубліковано: 30 листопада -0001
- Перегляди: 1859
Authors:
Сафет Абдуллаху, orcid.org/0000-0002-5966-4624, Приштинський університет «Хасан Приштина», м. Приштина, Республіка Косово
Некшмі Беріша Вокші*, orcid.org/0000-0002-0700-1677, Приштинський університет «Хасан Приштина», м. Приштина, Республіка Косово, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
* Автор-кореспондент e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. 2022, (6): 154 - 159
https://doi.org/10.33271/nvngu/2022-6/154
Abstract:
Мета. Оцінка впливу професійної бухгалтерської освіти, що надається професійними бухгалтерськими організаціями (ПБО), на якість бухгалтерських послуг.
Методика. Ця наукова робота є кількісним дослідженням і проводилася за допомогою закритої анкети. Анкета була заповнена членами професійних бухгалтерських організації Косова, аудиторами й технічними бухгалтерами. Факторний аналіз і множинна регресія були застосовані для вимірювання впливу професійних асоціацій на якість вищої бухгалтерської освіти в Косово.
Результати. Результати показали, що професійні асоціації, що надають бухгалтерські послуги в Косово, відіграють дуже важливу роль у сталому розвитку бухгалтерської освіти в Косово, завдяки сприянню підтримки бухгалтерської освіти, а також підвищенню стандартів бухгалтерських послуг в Косово в рамках їх поліпшення.
Наукова новизна. Запропоновано вдосконалення програм професійної бухгалтерської освіти в Косово шляхом забезпечення інформацією від бухгалтерів і експертів у цій галузі, які надають послуги в інтересах суспільства й відповідають високим стандартам якості послуг, що вони пропонують.
Практична значимість. Результати вказують на можливості залучення більшої кількості компаній і слідування тенденціям розвитку бухгалтерської освіти.
Ключові слова: бухгалтерська освіта, професійні бухгалтерські об’єднання, якість бухгалтерських послуг
References.
1. Parker, L. D. (2007). Professionalization and UK accounting education: Academic and professional complicity – A commentary on ‘Professionalizing claims and the state of UK professional accounting education: Some evidence. Accounting Education: an international journal, 16, 43-46. https://doi.org/10.1080/09639280601151044.
2. Edwards, J. R. (2011). Accounting education in Britain during the early modern period. Accounting History Review, (21), 37-67. https://doi.org/10.1080/21552851.2011.548544.
3. Sangster, A., & Scataglinibelghitar, G. (2010). Luca Pacioli: The father of accounting education. Accounting Education: an international journal, 19(4), 423-438. https://doi.org/10.1080/09639284.2010.501955.
4. Edwards, J. R., & Walker, S. P. (2009). The Routledge companion to accounting history. Routledge. https://doi.org/10.4324/9780203871928.
5. Barth, M. E. (2015). Financial accounting research, practice, and financial accountability. Abacus, 51, 499-510. https://doi.org/10.1111/abac.12057.
6. Schaefer, T. F., & Stevens, J. S. (2016). Using rubrics to assess accounting learning goal achievement. Issues in Accounting Education, (31), 17-28. https://doi.org/10.2308/iace-51261.
7. Aldamen, H., Al-Esmail, R., & Hollindale, J. (2015). Does lecture capturing impact student performance and attendance in an introductory accounting course? Accounting Education, 24(4), 291-317. https://doi.org/10.1080/09639284.2015.1043563.
8. Boyle, D. M., Carpenter, B. W., Hermanson, D. R., & Mero, N. P. (2015). Examining the perceptions of professionally oriented accounting faculty. Journal of Accounting Education, 33, 1-15. https://doi.org/10.1016/j.jaccedu.2014.10.004.
9. Capelo, C., Lopes, A., & Mata, A. (2015). A simulation-based approach for teaching the systems perspective of strategic performance management. Accounting Education, (24), 1-26. https://doi.org/10.1080/09639284.2014.979430.
10. Ellis, J. B., Riley, M. E., & Shortridge, R. T. (2015). Incorporating face-to-face peer feedback in a group project setting. Journal of Accounting Education, (33), 317-331. https://doi.org/10.1016/j.jaccedu.2015.09.001.
11. Gambin, L., & Hogarth, T. (2016). Counting the cost, reconciling the benefits: understanding employer investment in Higher Apprenticeships in accounting. Accounting Education, (25), 502-518. https://doi.org/10.1080/09639284.2016.1218779.
12. Coppage, R. E., & Baxendale, S. (2001). A synergistic approach to an accounting educator’s primary responsibilities. Accounting Education, (10), 239-246. https://doi.org/10.1080/09639280110093441.
13. Tourna, E., Hassall, T., & Joyce, J. (2006). The professional development of European accounting academics: A proposed theoretical framework for future research. Accounting Education: an international journal, (15), 275-286. https://doi.org/10.1080/09639280600850737.
14. Wessels, S. B. (2007). Accountants’ perceptions of the effectiveness of mandatory continuing professional education. Accounting Education: an international journal, (16), 365-378. https://doi.org/10.1080/09639280701646539.
15. De Lange, P., Jackling, B., & Basioudis, I.G. (2013). A framework of best practices for continuing professional development in the accounting profession. Accounting Education, (22), 494-497. https://doi.org/10.1080/09639284.2013.824197.
16. Paisey, C., Paisey, N. J., & Tarbert, H. (2007). Continuing professional development activities of UK accountants in public practice. Accounting Education: an international journal, (16), 379-403. https://doi.org/10.1080/09639280701646554.
17. Rothwell, A., & Herbert, I. (2007). Accounting professionals and CPD: attitudes and engagement – some survey evidence. Research in Post-Compulsory Education, 12, 121-138. https://doi.org/10.1080/13596740601155587.
Наступні статті з поточного розділу:
- Інноваційний інтелектуальний капітал у системі чинників техніко-технологічного розвитку - 28/12/2022 19:38
- Визначення детермінантів корупції в уряді: MAR-сплайновий підхід - 28/12/2022 19:38
- Система управління нейтралізації впливу ризиків на логістичні процеси за динамічної їх зміни - 28/12/2022 19:38
- Вплив інтернаціоналізації на покращення й забезпечення якості освіти: приклад міжнародного університету Daffodil (Бангладеш) - 28/12/2022 19:38
Попередні статті з поточного розділу:
- Правове управління та регулювання діяльності професійних учасників на фондовому ринку України - 28/12/2022 19:38
- Вплив економічної кризи та COVID-19 на країни Вишеградської групи - 28/12/2022 19:38
- Цифрові технології та їх вплив на економічну й соціальну сфери в Україні - 28/12/2022 19:38
- Удосконалення логістики перевезень продукції видобувної промисловості в умовах обмеження пропускної спроможності залізниць - 28/12/2022 19:37
- Комп’ютерне моделювання затоплення території при виникненні надзвичайної ситуації на Середньодніпровській ГЕС - 28/12/2022 19:37
- Дослідження акумуляції важких металів зеленими насадженнями в умовах промислових міст - 28/12/2022 19:37
- Вилучення за допомогою адсорбції природним цеолітом важких металів із води річки Тигр у місті Самарра (Ірак) - 28/12/2022 19:37
- Удосконалення системи безпечної праці - 28/12/2022 19:37
- Вплив цифрової зрілості на ефекти сталого розвитку енергетичного сектору в умовах Індустрії 4.0 - 28/12/2022 19:37
- Вплив неспіввісності з’єднання валів електричних машин на характер електричної потужності асинхронного двигуна - 28/12/2022 19:37