Цифрові технології як причина та інструмент динамічної трансформації маркетингу територій

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Authors:


O.В.Алейнікова, orcid.org/0000-0002-4876-3563, Університет Масарика, м. Брно, Чеська Республіка, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

О.І.Дацій*, orcid.org/0000-0002-7436-3264, Міжрегіональна академія управління персоналом, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

І.І.Каліна, orcid.org/0000-0001-5662-6967, Міжрегіональна академія управління персоналом, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

А.А.Завгородня, orcid.org/0000-0002-3930-1762, Міжрегіональна академія управління персоналом, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Ю.О.Єременко, orcid.org/0000-0002-1637-4360, Міжрегіональна академія управління персоналом, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

В.С.Ніценко, orcid.org/0000-0002-2185-0341,  Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, м. Івано-Франківськ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

* Автор-кореспондент e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


повний текст / full article



Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. 2023, (1): 154 - 159

https://doi.org/10.33271/nvngu/2023-1/154



Abstract:



Мета.
Розробити математичний підхід до кількісної оцінки ефективності цифрового маркетингу територій. Визначити задачі цифрового маркетингу територій і напрями збільшення його ефективності.


Методика.
У дослідженні використані загальні та спеціальні методи пізнання: контент-аналізу для обґрунтування використання кількісних показників щодо оцінювання ефективності маркетингу; методу індукції й дедукції для розроблення математичного підходу до оцінки ефективності цифрового маркетингу територій; методу аналізу й синтезу для узгодження проектів в умовах динамічної трансформації маркетингових процесів.



Результати.
Розроблена математична формалізація кількісної оцінки ефективності маркетингу територій при забезпечені можливості реалізації проектного підходу та умови узгодження проектів. Визначені задачі, що має вирішувати цифровий маркетинг територій, і напрями збільшення його ефективності, деталізовані його переваги. Запропонована схема впровадження маркетингу територій за врахування прямого впливу інформаційних інструментів на результат і зворотного впливу неналежного результату на вибір інформаційних інструментів, що обумовлює необхідність забезпечення адаптованості маркетингу до динамічної зміни зовнішніх і внутрішніх впливів.


Наукова новизна.
Встановлено синергетичний взаємовплив маркетингу території та цифрових технологій, синергетичний взаємовплив бізнес-діяльності в територіальній локації й маркетингу територій. Встановлено, що фактором, який обумовлює динамічну зміну маркетингових планів, також є значний рівень невизначеності за динамічної зміни рівня загроз і динамічного характеру впровадження новітніх технологій.


Практична значимість.
Математичний підхід до кількісної оцінки ефективності цифрового маркетингу територій і визначення його задач і напрямів збільшення ефективності обумовлюють практичне значення дослідження.


Ключові слова:
маркетингова діяльність, маркетинг території, стратегія маркетингу, цифровізація

References.


1. Botschen, G., Promberger, K., & Bernhart, J. (2017). Brand-driven identity development of places. Journal of Place Management and Development, 10(2), 152-172. https://doi.org/10.1108/JPMD-07-2016-0051.

2. Ranasinghe, W. T., Thaichon, P., & Ranasinghe, M. (2017). An analysis of product-place co-branding: the case of Ceylon Tea. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 29(1), 200-214. https://doi.org/10.1108/apjml-10-2015-0156.

3. Gavinelli, L., Morra, M.C., & Di Gregorio, A. (2016). Pre-event marketing and territorial governance: the case of Monza and Brianza province. Qualitative Market Research, 19(2), 173-203. https://doi.org/10.1108/QMR-02-2016-0009.

4. Tortora, D., Di Gregorio, A., Chiacchierini, C., Gurioli, M., & Gareri, R. (2019). Using Big Data to co-design a sustainale tourist experience. Some highlights by means of a practical example. Conference Management and sustainability: Creating shared value in the digital era, Sapienza University, Rome (Italy), 261-266. https://doi.org/10.7433/SRECP.EA.2019.47.

5. Snieska, V., Zykiene, I., & Burksaitiene, D. (2019). Evaluation of location’s attractiveness for business growth in smart development. Economic Research-Ekonomska Istraživanja, 32(1), 925-946. https://doi.org/10.1080/1331677X.2019.1590217.

6. Zykiene, I., Snieska, V., Bruneckiene, J., & Burksaitiene, D. (2020). Assessment of regions using an index for a location’s attractivenessfor business development. Economic Research-Ekonomska Istraživanja, 34(2), 1-19. https://doi.org/10.1080/1331677X.2020.1825106.

7. Roszko-Wójtowicz, E., & Grzelak, M. M. (2021). Multi-dimensional Analysis of Regional Investment Attractiveness in Poland. Equilibrium, 16(1), 103-138. https://doi.org/10.24136/eq.2021.004.

8. Mohcine, A., & Khaddouj, K. (2020). The attractiveness of territories in the digital era: case of the city of Marrakech. Moroccan Journal of Research in Management and Marketing, 12(2), 60-81. Retrieved from https://www.academia.edu/65203941/The_Attractiveness_of_Territories_in_the_Digital_Era_Case_of_the_City_of_Marrakech.

9. Marchuk, O. O. (2018). Digital marketing as an innovative management tool. Economics and business management, 17, 296-299. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2018-17-43.

10. Goryaschenko, Y., & Ilchenko, V. (2020). Digital marketing as the basis of modern business. Scientific opinion. Economics and Management, 2(68), 115-120. https://doi.org/10.32836/2521-666X/2020-68-20.

11. Vasyl’tsiv, N. (2021). Digital marketing of banking services: transformations in the pandemic period. Actual problems of the development of the economy of the region, 17(2), 87-94. https://doi.org/10.15330/apred.2.17.87-94.

12. Yarosh-Dmitrenko, L. O. (2020). Digitalization of marketing in the context of the COVID pandemic-19. Scientific Bulletin of the International Humanitarian University, 45, 147-152. https://doi.org/10.32841/2413-2675/2020-45-25.

13. Andrushkevich, Z. M., Nyanko, V. M., & Sitarchuk, O. V. (2020). Digitalization is an effective tool of enterprise communication policy during the COVID-19 pandemic. Bulletin of the Khmelnytskyi National University, 5, 15-18. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2020-286-5-3.

14. Kalina, I. (2019). Innovative marketing instruments in the age of digitalization. Business Navigator, 6.1-1(56), 188-194. Retrieved from http://business-navigator.ks.ua/journals/2019/56_1_2019/34.pdf.

15. Loiko, Ye. (2021). Digitalization of the marketing communicative strategy of the enterprise. Scientific Notes of “KROK” University, 4(64), 135-142. https://doi.org/10.31732/2663-2209-2021-64-135-142.

16. Ponomarenko, I. V., & Vinnikova, I. I. (2018). Theoretical and methodological foundations of digital marketing research. Market Infrastructure, 17, 174-180. Retrieved from http://www.market-infr.od.ua/uk/17-2018.

17. Carp, V. (2021). Marketing and digitalization. Two nuances. NV Biznes. Retrieved from https://biz.nv.ua/ukr/experts/marketing-i-didzhitalizaciya-50056028.html.

18. Oklander, M. A., Oklander, T. O., & Yashkina, O. I. (2017). Digital marketing is a marketing model of the 21st century. Odesa: Astroprint. Retrieved from http://dspace.opu.ua/jspui/bitstream/123456789/7012/1/Digital_marketing.pdf.

19. Oklander, M., Oklander, T., Yashkina, O., Pedko, I., & Chaikovska, M. (2018). Analysis of technological innovations in digital marketing. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(3(95)), 80-91. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.143956.

20. Ruban, V. V. (2017). Digital marketing: the role and features of use. Economic Bulletin of the Zaporizhzhia State Engineering Academy, 2-2(08), 20-25. Retrieved from http://e-visnyk.dniprondise.in.ua/journals/2-08-2017_2/5.pdf.

21. Liezina, A. V., Andriushchenko, K. A., Rozhko, O. D., Datsii, O. I., Mishchenko, L. О., & Cherniaieva, O. O. (2020). Resource planning for risk diversification in the formation of a digital twin enterprise. Accounting, 6, 1337-1344. https://doi.org/10.5267/j.ac.2020.8.016.

22. Zayed, N. M., Edeh, F. O., Islam, K. M. A., Nitsenko, V., Polova, O., & Khaietska, O. (2022). Utilization of Knowledge Management as Business Resilience Strategy for Microentrepreneurs in Post-COVID-19 Economy. Sustainability, 14, 15789. https://doi.org/10.3390/su142315789.

23. Zayed, N. M., Edeh, F. O., Islam, K. M. A., Nitsenko, V., Du­bo­vyk, T., & Doroshuk, H. (2022). An Investigation into the Effect of Knowledge Management on Employee Retention in the Telecom Sector. Administrative Sciences, 12, 138. https://doi.org/10.3390/admsci12040138.

 

Попередні статті з поточного розділу:

Відвідувачі

7563848
Сьогодні
За місяць
Всього
3130
86334
7563848

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2023 Зміст №1 2023 Цифрові технології як причина та інструмент динамічної трансформації маркетингу територій