Цифрові технології як причина та інструмент динамічної трансформації маркетингу територій
- Деталі
- Категорія: Зміст №1 2023
- Останнє оновлення: 23 березня 2023
- Опубліковано: 30 листопада -0001
- Перегляди: 2092
Authors:
O.В.Алейнікова, orcid.org/0000-0002-4876-3563, Університет Масарика, м. Брно, Чеська Республіка, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
О.І.Дацій*, orcid.org/0000-0002-7436-3264, Міжрегіональна академія управління персоналом, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
І.І.Каліна, orcid.org/0000-0001-5662-6967, Міжрегіональна академія управління персоналом, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
А.А.Завгородня, orcid.org/0000-0002-3930-1762, Міжрегіональна академія управління персоналом, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ю.О.Єременко, orcid.org/0000-0002-1637-4360, Міжрегіональна академія управління персоналом, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
В.С.Ніценко, orcid.org/0000-0002-2185-0341, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, м. Івано-Франківськ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
* Автор-кореспондент e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. 2023, (1): 154 - 159
https://doi.org/10.33271/nvngu/2023-1/154
Abstract:
Мета. Розробити математичний підхід до кількісної оцінки ефективності цифрового маркетингу територій. Визначити задачі цифрового маркетингу територій і напрями збільшення його ефективності.
Методика. У дослідженні використані загальні та спеціальні методи пізнання: контент-аналізу для обґрунтування використання кількісних показників щодо оцінювання ефективності маркетингу; методу індукції й дедукції для розроблення математичного підходу до оцінки ефективності цифрового маркетингу територій; методу аналізу й синтезу для узгодження проектів в умовах динамічної трансформації маркетингових процесів.
Результати. Розроблена математична формалізація кількісної оцінки ефективності маркетингу територій при забезпечені можливості реалізації проектного підходу та умови узгодження проектів. Визначені задачі, що має вирішувати цифровий маркетинг територій, і напрями збільшення його ефективності, деталізовані його переваги. Запропонована схема впровадження маркетингу територій за врахування прямого впливу інформаційних інструментів на результат і зворотного впливу неналежного результату на вибір інформаційних інструментів, що обумовлює необхідність забезпечення адаптованості маркетингу до динамічної зміни зовнішніх і внутрішніх впливів.
Наукова новизна. Встановлено синергетичний взаємовплив маркетингу території та цифрових технологій, синергетичний взаємовплив бізнес-діяльності в територіальній локації й маркетингу територій. Встановлено, що фактором, який обумовлює динамічну зміну маркетингових планів, також є значний рівень невизначеності за динамічної зміни рівня загроз і динамічного характеру впровадження новітніх технологій.
Практична значимість. Математичний підхід до кількісної оцінки ефективності цифрового маркетингу територій і визначення його задач і напрямів збільшення ефективності обумовлюють практичне значення дослідження.
Ключові слова: маркетингова діяльність, маркетинг території, стратегія маркетингу, цифровізація
References.
1. Botschen, G., Promberger, K., & Bernhart, J. (2017). Brand-driven identity development of places. Journal of Place Management and Development, 10(2), 152-172. https://doi.org/10.1108/JPMD-07-2016-0051.
2. Ranasinghe, W. T., Thaichon, P., & Ranasinghe, M. (2017). An analysis of product-place co-branding: the case of Ceylon Tea. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 29(1), 200-214. https://doi.org/10.1108/apjml-10-2015-0156.
3. Gavinelli, L., Morra, M.C., & Di Gregorio, A. (2016). Pre-event marketing and territorial governance: the case of Monza and Brianza province. Qualitative Market Research, 19(2), 173-203. https://doi.org/10.1108/QMR-02-2016-0009.
4. Tortora, D., Di Gregorio, A., Chiacchierini, C., Gurioli, M., & Gareri, R. (2019). Using Big Data to co-design a sustainale tourist experience. Some highlights by means of a practical example. Conference Management and sustainability: Creating shared value in the digital era, Sapienza University, Rome (Italy), 261-266. https://doi.org/10.7433/SRECP.EA.2019.47.
5. Snieska, V., Zykiene, I., & Burksaitiene, D. (2019). Evaluation of location’s attractiveness for business growth in smart development. Economic Research-Ekonomska Istraživanja, 32(1), 925-946. https://doi.org/10.1080/1331677X.2019.1590217.
6. Zykiene, I., Snieska, V., Bruneckiene, J., & Burksaitiene, D. (2020). Assessment of regions using an index for a location’s attractivenessfor business development. Economic Research-Ekonomska Istraživanja, 34(2), 1-19. https://doi.org/10.1080/1331677X.2020.1825106.
7. Roszko-Wójtowicz, E., & Grzelak, M. M. (2021). Multi-dimensional Analysis of Regional Investment Attractiveness in Poland. Equilibrium, 16(1), 103-138. https://doi.org/10.24136/eq.2021.004.
8. Mohcine, A., & Khaddouj, K. (2020). The attractiveness of territories in the digital era: case of the city of Marrakech. Moroccan Journal of Research in Management and Marketing, 12(2), 60-81. Retrieved from https://www.academia.edu/65203941/The_Attractiveness_of_Territories_in_the_Digital_Era_Case_of_the_City_of_Marrakech.
9. Marchuk, O. O. (2018). Digital marketing as an innovative management tool. Economics and business management, 17, 296-299. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2018-17-43.
10. Goryaschenko, Y., & Ilchenko, V. (2020). Digital marketing as the basis of modern business. Scientific opinion. Economics and Management, 2(68), 115-120. https://doi.org/10.32836/2521-666X/2020-68-20.
11. Vasyl’tsiv, N. (2021). Digital marketing of banking services: transformations in the pandemic period. Actual problems of the development of the economy of the region, 17(2), 87-94. https://doi.org/10.15330/apred.2.17.87-94.
12. Yarosh-Dmitrenko, L. O. (2020). Digitalization of marketing in the context of the COVID pandemic-19. Scientific Bulletin of the International Humanitarian University, 45, 147-152. https://doi.org/10.32841/2413-2675/2020-45-25.
13. Andrushkevich, Z. M., Nyanko, V. M., & Sitarchuk, O. V. (2020). Digitalization is an effective tool of enterprise communication policy during the COVID-19 pandemic. Bulletin of the Khmelnytskyi National University, 5, 15-18. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2020-286-5-3.
14. Kalina, I. (2019). Innovative marketing instruments in the age of digitalization. Business Navigator, 6.1-1(56), 188-194. Retrieved from http://business-navigator.ks.ua/journals/2019/56_1_2019/34.pdf.
15. Loiko, Ye. (2021). Digitalization of the marketing communicative strategy of the enterprise. Scientific Notes of “KROK” University, 4(64), 135-142. https://doi.org/10.31732/2663-2209-2021-64-135-142.
16. Ponomarenko, I. V., & Vinnikova, I. I. (2018). Theoretical and methodological foundations of digital marketing research. Market Infrastructure, 17, 174-180. Retrieved from http://www.market-infr.od.ua/uk/17-2018.
17. Carp, V. (2021). Marketing and digitalization. Two nuances. NV Biznes. Retrieved from https://biz.nv.ua/ukr/experts/marketing-i-didzhitalizaciya-50056028.html.
18. Oklander, M. A., Oklander, T. O., & Yashkina, O. I. (2017). Digital marketing is a marketing model of the 21st century. Odesa: Astroprint. Retrieved from http://dspace.opu.ua/jspui/bitstream/123456789/7012/1/Digital_marketing.pdf.
19. Oklander, M., Oklander, T., Yashkina, O., Pedko, I., & Chaikovska, M. (2018). Analysis of technological innovations in digital marketing. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(3(95)), 80-91. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.143956.
20. Ruban, V. V. (2017). Digital marketing: the role and features of use. Economic Bulletin of the Zaporizhzhia State Engineering Academy, 2-2(08), 20-25. Retrieved from http://e-visnyk.dniprondise.in.ua/journals/2-08-2017_2/5.pdf.
21. Liezina, A. V., Andriushchenko, K. A., Rozhko, O. D., Datsii, O. I., Mishchenko, L. О., & Cherniaieva, O. O. (2020). Resource planning for risk diversification in the formation of a digital twin enterprise. Accounting, 6, 1337-1344. https://doi.org/10.5267/j.ac.2020.8.016.
22. Zayed, N. M., Edeh, F. O., Islam, K. M. A., Nitsenko, V., Polova, O., & Khaietska, O. (2022). Utilization of Knowledge Management as Business Resilience Strategy for Microentrepreneurs in Post-COVID-19 Economy. Sustainability, 14, 15789. https://doi.org/10.3390/su142315789.
23. Zayed, N. M., Edeh, F. O., Islam, K. M. A., Nitsenko, V., Dubovyk, T., & Doroshuk, H. (2022). An Investigation into the Effect of Knowledge Management on Employee Retention in the Telecom Sector. Administrative Sciences, 12, 138. https://doi.org/10.3390/admsci12040138.
Наступні статті з поточного розділу:
- Правове регулювання господарської діяльності в період збройної агресії відносно України - 23/03/2023 00:30
- Застосування факторного аналізу для оцінки економічного потенціалу гірничодобувних компаній - 23/03/2023 00:30
- Прогнозування інноваційності економічного розвитку України у глобальному вимірі - 23/03/2023 00:30
- Профіль конкурентної стратегії внутрішнього водного транспорту України: економічне обґрунтування - 23/03/2023 00:30
- Інструментарій оцінювання перешкод при реалізації підприємствами енергозберігаючих заходів - 23/03/2023 00:30
Попередні статті з поточного розділу:
- Система збору даних з оптимальним режимом сигналу для моніторингу гірничих робіт і стану навколишнього середовища у В’єтнамі - 23/03/2023 00:30
- Аналіз числових результатів для аналога задачі Галіна у криволінійних координатах - 23/03/2023 00:30
- Дослідження впливу когнітивних упереджень робітників на суб’єктивну оцінку професійного ризику - 23/03/2023 00:30
- Кримінологічна характеристика екологічних злочинів у сфері охорони надр - 23/03/2023 00:30
- Зниження зовнішніх витоків повітря на головній вентиляційній установці шахти - 23/03/2023 00:30
- Мінімізація коливань потужності вітроелектростанцій при їх будівництві в місцях відчуження підприємств - 23/03/2023 00:30
- Математична модель замкнутої системи позиціонування ковша екскаватора - 23/03/2023 00:30
- Підвищення енергоефективності режимів розподільчих мереж із фотоелектричними станціями - 23/03/2023 00:30
- Навантаженість напіввагону зі знімним дахом із композиту - 23/03/2023 00:30
- Аналіз поверхневих просадок при проходженні тунелю з використанням тунелепрохідницьких машин із ґрунтопривантаженням - 23/03/2023 00:30