Економіка культури: роль вищого навчального закладу у формуванні системи цінностей

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Authors:


О. В. Горбань, orcid.org/0000-0003-2321-5963, Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

О. Б. Проценко, orcid.org/0000-0001-5046-854X, Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

В. В. Титаренко, orcid.org/0000-0003-1073-9792, Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

О. І. Бульвінська, orcid.org/0000-0002-6764-4340, Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

О. В. Мельниченко, orcid.org/0000-0002-5297-9551, Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


повний текст / full article



Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. 2022, (1): 128 - 132

https://doi.org/10.33271/nvngu/2022-1/128



Abstract:



Мета.
Дослідити механізм управління змінами, що заподіюються в результаті просування нової системи цінностей вищим навчальним закладом.


Методика.
Дослідження авторів ґрунтувалося на методах і інструментах економіки культури, що дозволяють у повній мірі розкрити зв’язок між системою цінностей і поведінкою, з одного боку, і змінами, що цінності й поведінка завдає, з іншого боку. Автори використовували метод моделювання, порівняльного аналізу, стратегічний і системний підходи до аналізу економічної та управлінської організації сектора культури й поведінкою виробників і споживачів.



Результати.
Дослідження довело, що: 1) система цінностей і її прояви на практиці сигналізують про готовність мешканців міста приймати або відхиляти зміни; 2) успішність просування нової системи цінностей залежить від узгодження ініціативи щодо зміни існуючої системи цінностей з цінностями одержувачів змін; 3) неузгодженість між системою цінностей, що просувається й цінностями одержувачів усувається комунікацією з одержувачами змін. Комунікація спрямована на усунення тривоги від очікуваних змін і робить зміни привабливими для одержувачів; 4) тривога усувається повідомленнями, що переконують одержувача змін щодо позитивних наслідків змін для його системи цінностей і щодо негативних наслідків, у разі, якщо одержувач відмовляється від змін.


Наукова новизна.
Застосування теорії основних цінностей Шварца й моделі Långstedt і Manninen дозволило авторам дослідити механізм управління змінами, що заподіюються в результаті просування нової системи цінностей вищим навчальним закладом.


Практична значимість.
Отримані результати дозволяють ефективно використовувати методи та інструменти економіки культури при формуванні та просуванні нової системи цінностей вищим навчальним закладом.


Ключові слова:
економіка культури, Київ, система цінностей, університет, управління змінами, ціннісно-поведінкові відносини

References.


1. Schwartz, S. H. (2017). The Refined Theory of Basic Values. In Roccas S., & Sagiv L. (Eds.) Values and Behavior. Cham: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-319-56352-7_3.

2. Association for Cultural Economics International (2021). Retrieved from http://culturaleconomics.org/.

3. Bazaluk, O. (2019). Plato’s Traditions in Modern Educational Theories. Annals of the University of Craiova – Philosophy Series, 43(1/2019), 5-20.

4. Rudenko, S., Zhang, C., & Liashenko, I. (2020). Sustainability Assurance in Online University Education: Chinese experience for Ukraine. Ukrainian Policymaker, 7, 52-60. https://doi.org/10.29202/up/7/7.

5. Culture Urban Future: Global Report on Culture for Sustainable Urban Development (2016). Paris: United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO). Retrieved from http://openarchive.icomos.org/id/eprint/1816/1/245999e.pdf.

6. Prepotenska, M., & Lose, S. (2018). Transgression of the Megapolis in the Context of Anthropocosmism. Philosophy and Cosmology, 21, 94-106. https://doi.org/10.29202/phil-cosm/21/10.

7. Throsby, D., Zednik, A., & Araña, J. E. (2021). Public preferences for heritage conservation strategies: a choice modelling approach. Journal of Cultural Economics, 45, 333-358. https://doi.org/10.1007/s10824-021-09406-7.

8. Bott, H. (2018). City and University – An Architect’s Notes on an Intriguing Spatial Relationship. In: Meusburger, P., Heffernan, M., & Suarsana, L. (Eds.) Geographies of the University. Knowledge and Space, 12. Cham: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-319-75593-9_12.

9. Horban, O. (2021). Knowledge management as the basis of quality of higher education. Educological discourse, 33(2), 45-59. https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.2.4.

10. Andreucci, M. B., Marvuglia, A., Baltov, M., & Hansen, P. (Eds.) (2021). Rethinking Sustainability towards a Regenerative Economy Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-030-71819-0.

11. Bazaluk, O. (2021). The Philosophy of the Modern Age: The Issue of the Source of Meaningful Presence. Wisdom, 18(2), 28-36. https://doi.org/10.24234/wisdom.v18i2.460.

12. Verkhovna Rada of Ukraine (2010). On Culture. Law of Ukraine of December 14, 2010. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2778-17.

13. Långstedt, J., & Manninen, T. J. (2021). Basic Values and Change: A Mixed Methods Study. Journal of Change Management, 21, 333-357. https://doi.org/10.1080/14697017.2020.1837206.

14. Lin, Y.-W., & Bazaluk, O. (2020). Using Brain Science Theory to Analyze the Unity between Language Input and Output: Methodology Improvement Substantiation. Psycholinguistics, 27(1), 195-218. https://doi.org/10.31470/2309-1797-2020-27-1-195-218.

15. Sverdlik, N., & Oreg, S. (2015). Identification during imposed change: The roles of personal values, type of change, and anxiety. Journal of Personality, 83(3), 307-319. https://doi.org/10.1111/jopy.12105.

16. Ponizovskiy, V., Grigoryan, L., Kühnen, U., & Boehnke, K. (2019). Social construction of the value-behavior relation. Frontiers in Psychology, 10(Apr). https://doi.org/10.3389/fpsyg.2019.00934.

 

Наступні статті з поточного розділу:

Попередні статті з поточного розділу:

Відвідувачі

7350786
Сьогодні
За місяць
Всього
61
40289
7350786

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2022 Зміст №1 2022 Економіка культури: роль вищого навчального закладу у формуванні системи цінностей