Дослідження процесу впорскування штатного й сумішевого палива в дизельному двигуні

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Authors:


Ф. І. Абрамчук, orcid.org/0000-0001-7430-7484, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, м. Харків, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

А. М. Авраменко, orcid.org/0000-0001-8130-1881, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, м. Харків, Україна; Інститут проблем машинобудування імені А. М. Підгорного НАН України, м. Харків, Україна. e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

А. П. Кузьменко, orcid.org/0000-0002-4029-4010, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, м. Харків, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


повний текст / full article



Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. 2021, (2): 040 - 046

https://doi.org/10.33271/nvngu/2021-2/040



Abstract:



Мета.
Розрахункова оцінка параметрів процесу течії штатного й сумішевого палив у розпилювачі форсунки тепловозного дизельного двигуна та їх вплив на умови розпилювання в камері згоряння.


Методика.
Наукове дослідження засноване на використанні методики порівняльного чисельного експерименту. Сучасні чисельні методи обчислювальної аерогідродинаміки використовуються для моделювання процесів течії й розпилювання палива в розпилювачі форсунки та камері згоряння.



Результати.
Встановлено, що при роботі на штатному паливі з максимальним тиском в області колодязя розпилювача 85 МПа швидкість течії палива в сопловому отворі досягає 434 м/с, а при роботі на паливі з додаванням спирту − знижується до 429 м/с (для концентрації 25 % спирту). Через більш низький тиск насиченої пари сумішевого палива, у порівнянні зі штатним, умови сумішоутворення на досліджуваному режимі погіршуються.


Наукова новизна.
Дослідження дозволило вивчити вплив складу сумішевого палива на зміну процесів її течії в розпилювачі форсунки, упорскування в камеру згоряння та умови сумішоутворення. Отримані результати дозволили сформувати рекомендації із забезпечення ефективної роботи двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) на сумішевому паливі.


Практична значимість.
Зміну умов розпилювання сумішевого палива й сумішоутворення надалі необхідно враховувати при виборі раціональних кутів випередження упорскування й закону паливоподачі для забезпечення високих економічних й екологічних показників ДВЗ.


Ключові слова:
дизельний двигун, розпилювач форсунки, течія палива, кавітація, камера згоряння, екологічні показники

References.


1. Levterov, A. M., & Levterov, A. A. (2018). Thermodynamic properties of fatty acid esters in so me biodiesel fuels. Functional materials, 25(2), 308-312. https://doi.org/10.15407/fm25.02.308.

2. Avramenko, A. N. (2018). Comparative design assessment of indicators of working cycle diesel engine. Dvigateli vnutrennego sgoraniya, 1, 14-19. https://doi.org/10.20998/0419-8719.2018.1.03.

3. Polivianchuk, A., Parsadanov, I., & Holkina, O. (2015). Creation and experimental studies of the dynamic measuring concentrations of particulates in the exhaust gases of diesel engines. Teka Komisji Motoryzacji i Energetyki Rolnictwa, 15(2), 15-23.

4. Patrylak, L., Patrylak, K., Okhrimenko, M., Zubenko, S., Levterov, A., & Savytskyi, V. (2015). Comparison of Power-Ecological Characteristics of Diesel Engine Work on Mixed Diesel Fuels on the Basis of Ethyl Esters of Rapeseed and Sunflower Oils. Chemistry & Chemical Technology, 9, 383-390. 10121021. https://doi.org/10.23939/chcht09.03.383.

5. Charoensaeng, A., Khaodhiar, S., Sabatini, D., & Arpornpong, N. (2018). Exhaust emissions of a diesel engine using ethanol-in-palm oil/diesel microemulsion-based biofuels. Environmental Engineering Research, 23(3), 242-249. https://doi.org/10.4491/eer.2017.204.

6. Abdallah, T. (2017). Chapter 6 − Sustainable Initiatives for Public Bus Networks. In T. Abdallah, Sustainable Mass Transit Challenges and Opportunities in Urban Public Transportation, (pp. 79-93). Elsevier. https://doi.org/10.1016/B978-0-12-811299-1.00006-X.

7. Damyanov, A., & Hofmann, P. (2019).Operation of a diesel engine with intake manifold alcohol injection. Automotive and Engine Technology, 4(1-2), 17-28. https://doi.org/10.1007/s41104-019-00040-2.

8. Abramchuk, F., & Avramenko, A. (2019). Impact of modern methods of managing diesel engine processes on harmful substances emission level. Procedia Environmental Science, Engineering and Management, 6(4), 523-533.

9. Hutli, E., Nedeljkovic, M.S., Bonyár, A., & Légrády, D. (2017). Experimental study on the influence of geometrical parameters on the cavitation erosion characteristics of high speed submerged jets. Experimental Thermal and Fluid Science, 80, 281-292. https://doi.org/10.1016/j.expthermflusci.2016.08.026.

10. Dular, M., & Petkovšek, M. (2015). On the mechanisms of cavitation erosion – Coupling high speed videos to damage patterns. Experimental Thermal and Fluid Science, 68, 359-370. https://doi.org/10.1016/j.expthermflusci.2015.06.001.

11. Anvari, S., Taghavifar, H., Khalilarya, S., Jafarmadar, S., & Taghi Shervani-Tabar, M. (2016). Numerical simulation of diesel injector nozzle flow and in-cylinder spray evolution. Applied Mathematical Modelling, 40(19-20), 8617-8629. https://doi.org/10.1016/j.apm.2016.05.017.

12. Lešnika, L., Kegla, B., Bombeka, G., Hočevarb, M., & Biluš, I. (2018). The influence of in-nozzle cavitation on flow characteristics and spray break-up. Fuel, 222, 550-560. https://doi.org/10.1016/j.fuel.2018.02.144.

 

Наступні статті з поточного розділу:

Відвідувачі

7350446
Сьогодні
За місяць
Всього
1479
39949
7350446

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2021 Зміст №2 2021 Дослідження процесу впорскування штатного й сумішевого палива в дизельному двигуні