Системи керування та енергозабезпечення магнітолевітуючого транспорту
- Деталі
- Категорія: Монографії 2015
- Останнє оновлення: 26 жовтня 2015
- Опубліковано: 26 жовтня 2015
- Перегляди: 3142
Дзензерський В.О., Плаксін С.В., Погоріла Л. М., Толдаєв В.Г., Шкіль Ю.В. Системи керування та енергозабезпечення магнітолевітуючого транспорту. (Російською мовою). – Київ: Наук. думка, 2014. – 280 с.
Монографія присвячена розробці системи управління рухом магнітоплану на базі прецизійної фазометрічної радіонавігаційної підсистеми, інтегрованої з розподіленою фотоелектричної енергосистемою активної шляхової структури. Система управління дозволяє визначати поточне місцеположення екіпажу на магнітному підвісі з точністю 10 - 20 см при швидкостях руху порядку 500 км/год і здійснювати управління тяговими секціями лінійного двигуна синхронно з проходженням над ними магнітоплану. Визначено потенціал сонячної енергії кільцевої траси магнітолевітуючого поїзда та на підставі цього оцінена пропускна спроможність магістралі. Показано, що сонячної енергії, як альтернативного джерела, достатньо для забезпечення енергією кільцевої всеукраїнської траси активної шляхової структури МАГЛЕВ-поїзда. Об'єкт дослідження – стійке й надійне управління високошвидкісними технологічними процесами. Монографія корисна для радіофізиків, що працюють в області швидкодіючих систем управління та інженерів, що займаються розробкою НВЧ-апаратури та конкретних бортових систем, у тому числі фотоелектричних енергосистем, а також для аспірантів і студентів ВНЗ радіоелектронних спеціальностей.