Управління транспортом на вугільній шахті при використанні системи розрахункового обгрунтування
- Деталі
- Категорія: Електротехнічні комплекси та системи
- Останнє оновлення: 16 липня 2014
- Опубліковано: 20 березня 2014
- Перегляди: 5076
Aвтори:
В.В. Слєсарєв, доктор технічних наук, професор Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, завідувач кафедри системного аналізу та управління, м.Дніпропетровськ, Україна
А.В. Малієнко, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, асистент кафедри системного аналізу та управління, м.Дніпропетровськ, Україна
Реферат:
Мета. Розробка методу розрахунку моделей транспортної системи шахти при рішенні задачі забезпечення взаємної ув'язки всіх ланок за пропускною спроможністю та режимом роботи очисних забоїв.
Методика. Розрахунок роботи підземного транспорту забезпечується достатньою кількістю вагонеток і правильним розміщенням їх у точках вантаження та за обмінними пунктами. Вибір методів заснований на принципі створення умов для найбільш швидкого включення в роботу очисних і підготовчих забоїв, а також транспортного ланцюга.
Результати. Обґрунтований вибір методу розподілу транспортних засобів, необхідних підприємству, двома способами – розставлянням їх за робочими місцями та за часом повного обороту транспортних засобів у шахті. Показано, що запропонований підхід дозволяє організувати роботу за графіком, що передбачає рух поїздів один за одним.
Наукова новизна. Наукова новизна запропонованого в роботі методу полягає в тому, що при його використанні стане можливим проводити перевірку транспортної системи шахти за параметрами та визначати найбільш раціональну організацію відкатки.
Практична значимість. Розробка методу розрахунку моделей транспортної системи шахти при рішенні задачі забезпечення взаємної ув'язки всіх ланок за пропускною спроможністю та режиму роботи очисних забоїв дозволяє створити програмний комплекс для систем диспетчерського управління вугільною шахтою.
Список літератури / References:
1. Слесарев В.В. Оптимальное распределение нагрузок на лавы при нестационарной добыче в условиях угольных шахт / В.В. Слесарев, М. Гаяда // Науковий вісник національного гірничого університету. – 2005. – № 3. – С. 72–73.
Slesarev, V.V. and Gayada, M. (2005), “Optimum distribution of loadings to lavas at non-stationary production in the conditions of coal mines”, Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, no. 3, Dnepropetrovsk, pp. 72–73.
2. Технология подземной разработки пластовых месторождений полезных ископаемых / [Д.В. Дорохов, В.И. Сивохин, И.С. Костюк, А.С. и др.]; под общ. ред. Д.В. Дорохова. – Донецк: ДонГТУ, 1997. – 344 с.
Dorokhov, D.V., Sivokhin. V.I., Kostyuk. I.S. and Podtikalov, A. (1997), Tehnologia podzemnoy razrabotki plastovykh mestorogdeniy poleznykh iskopaemykh: Uchebnik dla vuzov [The Technology of Underground Extraction of Layered Mineral Deposits], Donetsk, Ukraine.
3. Демин В.Ф. Экспертная система выбора оптимальной технологической схемы очистных работ / В.Ф. Демин, Д.В. Сон – Караганда: КарГТУ, 2006. – 193 с.
Demin, V.F., Son, D.V. (2006), Expertnaya sistema vybora optimalnoy tehnologicheskoy skhemy ochistnykh rabot [The Expert System for Selection of Optimum Process Flowsheet of Coal-Face Work], Karaganda, Russia.
2014_1_slesarev
2014-07-16 132.28 KB 1140