Гальмування пристроями з обмеженим фрикційним моментом на колесі з урахуванням впливу систематичних нерівностей колії

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Автори: В.В. Проців

 
Проведено теоретичне дослідження впливу систематичних нерівностей шахтної рейкової колії на шарнірно-зчленований локомотив у режимі гальмування пристроями, що реалізовують гальмівну силу в точці контакту колеса з рейкою. Довгу нерівність задано у вигляді синусоїди, коротку – як лиску на доріжці катання колеса. Синусоїдальна нерівність заввишки 1 мм вимагає зниження гальмівного моменту, що прикладається, на 2%. Лиска на колесі не має суттєвого впливу на ефективність гальмування.
Files:
2010_11-12 Prots
Date 2012-12-14 Filesize 584.55 KB Download 1093

Відвідувачі

7561965
Сьогодні
За місяць
Всього
1247
84451
7561965

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2010 Зміст №11-12 2010 Геотехнічна і гірнича механіка, машинобудування Гальмування пристроями з обмеженим фрикційним моментом на колесі з урахуванням впливу систематичних нерівностей колії