Гальмування пристроями з обмеженим фрикційним моментом на колесі з урахуванням впливу систематичних нерівностей колії
- Деталі
- Категорія: Геотехнічна і гірнича механіка, машинобудування
- Останнє оновлення: 30 вересня 2014
- Опубліковано: 05 січня 2013
- Перегляди: 5202
Автори: В.В. Проців
Проведено теоретичне дослідження впливу систематичних нерівностей шахтної рейкової колії на шарнірно-зчленований локомотив у режимі гальмування пристроями, що реалізовують гальмівну силу в точці контакту колеса з рейкою. Довгу нерівність задано у вигляді синусоїди, коротку – як лиску на доріжці катання колеса. Синусоїдальна нерівність заввишки 1 мм вимагає зниження гальмівного моменту, що прикладається, на 2%. Лиска на колесі не має суттєвого впливу на ефективність гальмування.
Files:
2010_11-12 Prots | |
2012-12-14 584.55 KB 1093 |
Наступні статті з поточного розділу:
- Класифiкацiя промивання свердловин - 05/01/2013 14:02
- Статистичний аналіз показників роботи кар’єрних автосамоскидів як ресурс підвищення ефективності їх експлуатації - 05/01/2013 13:59
- Удосконалення методики розрахунку продуктивності очисних споруд дощової каналізації без акумуляції стоку на автотранспортних підприємствах - 05/01/2013 13:57