Вплив локальних нерівностей колії на гальмування пристроями з обмеженим фрикційним моментом на колесі

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Автори: В.В. Проців

 
Проведено теоретичне дослідження впливу коротких одиничних (локальних) нерівностей шахтної рейкової колії на шарнірно-зчленований локомотив у режимі гальмування пристроями, що реалізують гальмівну силу в точці контакту колеса з рейкою. Визначено умови блокування коліс гальмівним моментом при наїзді колеса на одиничні нерівності різних типів. Одиничні нерівності задано у вигляді сходинки рейкового стику, просідання кінців рейок на стику та локального прогину рейкової нитки під колесом.
Files:
2010_07-08 Proz
Date 2012-12-14 Filesize 435.64 KB Download 985

Відвідувачі

7562079
Сьогодні
За місяць
Всього
1361
84565
7562079

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2010 Зміст №7-8 2010 Геотехнічна і гірнича механіка, машинобудування Вплив локальних нерівностей колії на гальмування пристроями з обмеженим фрикційним моментом на колесі