Вплив локальних нерівностей колії на гальмування пристроями з обмеженим фрикційним моментом на колесі
- Деталі
- Категорія: Геотехнічна і гірнича механіка, машинобудування
- Останнє оновлення: 29 вересня 2014
- Опубліковано: 27 грудня 2012
- Перегляди: 4739
Автори: В.В. Проців
Проведено теоретичне дослідження впливу коротких одиничних (локальних) нерівностей шахтної рейкової колії на шарнірно-зчленований локомотив у режимі гальмування пристроями, що реалізують гальмівну силу в точці контакту колеса з рейкою. Визначено умови блокування коліс гальмівним моментом при наїзді колеса на одиничні нерівності різних типів. Одиничні нерівності задано у вигляді сходинки рейкового стику, просідання кінців рейок на стику та локального прогину рейкової нитки під колесом.
Files:
2010_07-08 Proz | |
2012-12-14 435.64 KB 985 |