Оцінка математичних моделей режимів роботи тягової мережі транспорту з індуктивною передачею енергії
- Деталі
- Категорія: Технології енергозабезпечення
- Останнє оновлення: 25 вересня 2014
- Опубліковано: 26 грудня 2012
- Перегляди: 5683
Автори: В.В. Винокуров
Розглянуто і проаналізовано відомі математичні моделі тягових мереж у системі транспорту з індуктивною передачею енергії. Підкреслено головні особливості тягової мережі індукційного транспорту. Обґрунтовано необхідність вдосконалення математичної моделі тягової мережі в режимі навантаження. Запропоновано сучасну систему комп’ютерної математики Matlab для застосування у вирішенні задач імітаційного моделювання в системі транспорту з індуктивною передачею енергії.
Files:
2010_06 Vynok | |
2012-12-14 152.29 KB 1329 |
Tags: безконтактний транспорт • тягова мережа • математичне моделювання • розподілені параметри • диференціальне рівняння
Попередні статті з поточного розділу:
- Навантажувальна здатність трансформаторів розподільних мереж селищ міського типу - 26/12/2012 14:39
- Нові конструкції плоских сонячних колекторів на основі стільникових полікарбонатних пластиків - 26/12/2012 14:37
- Визначення втрат від високочастотних пульсацій струму силових активних компенсаторів - 26/12/2012 14:36
- Аналіз динамічних режимів багатодвигунного електропривода - 26/12/2012 14:34