Ознаки переходу локомотива в юз при гальмуванні пристроями з обмеженим фрикційним моментом на колесі
- Деталі
- Категорія: Механізація гірничих робіт, гірничі машини та комплекси, гірнича механіка
- Останнє оновлення: 24 вересня 2014
- Опубліковано: 25 грудня 2012
- Перегляди: 5535
Автори: В.В. Проців, О.Є. Гончар
Проведено теоретичне дослідження шахтного шарнірно-зчленованого локомотива в режимі гальмування пристроями, що реалізовують гальмівну силу в точці контакту колеса з рейкою. Визначені умови блокування коліс гальмівним моментом, що перевищує фрикційні характеристики контакту, а також ознаки переходу локомотива в юз. Доведено, що різке зростання за 1 с відносного ковзання коліс по рейках з 1,5 до 50%, як і збільшення відносної розбіжності лінійних швидкостей коліс або різниці в кутових швидкостях обертання тягових двигунів секцій на 50 % є ознакою початку юза при гальмуванні системами, що реалізовують гальмівну силу в точці контакту коліс з рейками, і може бути використаний для виявлення моменту часу блокування коліс.
Наступні статті з поточного розділу:
- Розробка пристрою для обробки кавернозної зони свердловини - 25/12/2012 14:12
- Утилізація тепла гарячої води шахтних енергетичних об’єктів - 25/12/2012 14:10
- Обґрунтування параметрів коливань сит полічастотних вібраційних грохотів - 25/12/2012 14:08
- Основні марки конструкційних вуглецевих сталей, що використовуються при виготовленні та ремонті автомобілів - 25/12/2012 14:07
Попередні статті з поточного розділу:
- Перспективи розвитку з'єднань вертикальних глибинних труб великого діаметра (райзерів). Розробка вимог до трубних з'єднань - 25/12/2012 14:02
- До визначення характеристик двоступеневих амортизаторів рудничних вагонеток - 25/12/2012 14:01
- До питання про поперечні коливання канатів вантажотранспортуючих установок з рухомим розподіленим і дискретним інерційним навантаженням - 25/12/2012 13:59