Ознаки переходу локомотива в юз при гальмуванні пристроями з обмеженим фрикційним моментом на колесі

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Автори: В.В. Проців, О.Є. Гончар

 
Проведено теоретичне дослідження шахтного шарнірно-зчленованого локомотива в режимі гальмування пристроями, що реалізовують гальмівну силу в точці контакту колеса з рейкою. Визначені умови блокування коліс гальмівним моментом, що перевищує фрикційні характеристики контакту, а також ознаки переходу локомотива в юз. Доведено, що різке зростання за 1 с відносного ковзання коліс по рейках з 1,5 до 50%, як і збільшення відносної розбіжності лінійних швидкостей коліс або різниці в кутових швидкостях обертання тягових двигунів секцій на 50 % є ознакою початку юза при гальмуванні системами, що реалізовують гальмівну силу в точці контакту коліс з рейками, і може бути використаний для виявлення моменту часу блокування коліс.

Files:
2010_05 Prots
Date 2012-12-14 Filesize 714.83 KB Download 1338

Відвідувачі

7561819
Сьогодні
За місяць
Всього
1101
84305
7561819

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2010 Зміст №5 2010 Механізація гірничих робіт, гірничі машини та комплекси, гірнича механіка Ознаки переходу локомотива в юз при гальмуванні пристроями з обмеженим фрикційним моментом на колесі