Структурний і динамічний аналіз гальмівного механізму

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

 

Автори: Коптовець О.М.
 
Розроблено основи теорії гальмівної колодки, які дозволяють обґрунтувати структуру і параметри динамічної моделі гальма рухомого складу шахтного рейкового транспорту і прийняті при цьому допущення, масштабні коефіцієнти моделювання режимів гальмування при експериментальних і аналітичних дослідженнях гальма, розміщення датчиків зусиль в натурному гальмівному стенді і при шляхових випробуваннях рухомого складу, структуру вимірювального і оброблювального комплексу апаратури, план експерименту, результати експерименту і виконати їх інтерпретацію.
Files:
2010_3 Koptovets
Date 2012-12-14 Filesize 276 KB Download 1268

Відвідувачі

7348436
Сьогодні
За місяць
Всього
2410
37939
7348436

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2010 Зміст №3 2010 Гірнича механіка і машини Структурний і динамічний аналіз гальмівного механізму