Аналіз комунікаційного впливу маркетингових програм на споживачів в процесі оцінки ефективності управління маркетинговими комунікаціями банківських операцій

Рейтинг користувача:  / 1
ГіршийКращий 

 

Автори: Гузь М.М.
 
У статті розкриваються основні питання формування цільових комплексних програм по просуванню банківських послуг на цільовий ринок, проведений аналіз їх комунікаційного впливу на споживача в процесі оцінки ефективності управління маркетинговими комунікаціями банківських операцій. Відповідно до ієрархічної піраміди ефектів визначено соціально-психологічні стани споживача, які формуються під впливом маркетингових комунікаційних програм.
Files:
2010_2 Guz
Date 2012-12-14 Filesize 198.1 KB Download 1598

Відвідувачі

7348413
Сьогодні
За місяць
Всього
2387
37916
7348413

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2010 Зміст №2 2010 Економіка Аналіз комунікаційного впливу маркетингових програм на споживачів в процесі оцінки ефективності управління маркетинговими комунікаціями банківських операцій