Вплив забрудненості рейкової колії на гальмування пристроями з обмеженим фрикційним моментом на колесі
- Деталі
- Категорія: Геотехнічна і гірнича механіка, машинобудування
- Останнє оновлення: 27 листопада 2012
- Опубліковано: 26 листопада 2012
- Перегляди: 5036
Автори:
В.В. Проців, кандидат технічних наук, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“ (Державний ВНЗ „НГУ“), доцент кафедри основ конструювання механізмів і машин, м. Дніпропетровськ, Україна
Проведено теоретичне дослідження впливу забрудненості шахтної рейкової колії на шарнірно-зчленований локомотив у режимі гальмування пристроями, що реалізують гальмівну силу в точці контакту колеса з рейкою. Визначено умови блокування коліс гальмівним моментом при їзді по рейках з різним ступенем забрудненості. Максимальний і мінімальний коефіцієнти зчеплення відрізняються в 2,63 рази, а максимально можливі моменти при цьому – лише в 2,40 рази.
Список літератури:
1. Ренгевич А.А. Основы теории тяги рудничных поездов: Учебн. пособие [для студ. высш. учебн. завед.] / Ренгевич А.А.; – К.: УМК ВО, 1989. – 40 с. (Шахтный и карьерный рельсовый транспорт).
2. Типовые решения по безопасной перевозке людей и грузов в выработках с уклоном от 0,005 до 0,050. – Донецк: ДонУГИ, 1973. – 62 с.
3. Проців В.В. Визначення сил опору руху та направляючих зусиль шахтного шарнірно-зчленованого локомотива в режимі гальмування / Володимир Васильович Проців ; (Шахтній рейковий транспорт) // Зб. наук. праць – Дніпропетровськ: РВК НГУ, 2009. – №33, т. 1. – С. 99–102.
4. Проців В.В., Динамічна модель гальмівних систем, що реалізовують гальмівну силу в контакті колеса та рейки /В.В. Проців, О.Є. Гончар; (Шахтній рейковий транспорт) // Зб. наук. праць – Дніпропетровськ: РВК НГУ, 2010. – №34. т. 2 – С. 160–171.
2011_01 Prots | |
2012-11-27 549.19 KB 1132 |